• ik word een beetje gek van iemand hier op quizlet (ik wil geen namen noemen) die me constant maar dingen blijft vragen en blijft zeggen ook de hele tijd vragen haar polls, quizzen enzo in te vullen. Als ik dan geen antwoord geeft, blijft diegene het net zo lang herhalen (in grote letters) todat ik toch antwoord. ik vind het een beetje vervelend worden maar weet niet goed hoe ik dat moet zeggen, en blokkeren vind ik ook weer zo wat...
    help!

    [ bericht aangepast op 20 sep 2010 - 16:14 ]


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Zeg hem/haar gewoon eerlijk dat je het niet zo fijn vindt, en dat je het niet wilt. Eerlijk zijn is het beste. Misschien houdt zij/hij er dan wel mee op. Zeg anders gewoon `Als je het niet erg vindt, ik vul dat soort dingen liever niet in, Maar er zijn genoeg anderen die het wel willen hoor.´ Ofzo x)


    Sometimes it's best not to care.

    Eerlijk tegen haar zijn en dat reclame maken op het forum thuishhoort voor de daarvoor bestemde subforums. (;


    La credenza è una medicina contro il timore

    Girasole schreef:
    Eerlijk tegen haar zijn en dat reclame maken op het forum thuishhoort voor de daarvoor bestemde subforums. (;

    Toch maar blokkeren I guess :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Als ze je nog eens zo'n berichtje met reclame stuurt, moet je dat melden. Zo kunnen wij haar een waarschuwing geven. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    zeker melden bij een mod of bemiddelaar ofzo :Y)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Melden.


    Food.

    Zo te zien is het je gelukt :] Slotje


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.