• Vertel, met alle sappige details (krul)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Tragically schreef:
    Haha, minstens 7 keer(: -en ja ik bedoel écht vechten, waarbij lelijke wonden zijn ontstaan.


    AUW!


    You don't have to change.

    Als kind met mijn neefje en zus. Heb ook eens gevochten op de lagers school, maar dat is al zo lang geleden dat ik het niet meer precies weet.

    Nu ben ik een Engeltje. :3 *kuch*


    Let the Night embrace you

    Zero. Ik ben niet het type die met mensen vecht.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    2x, één keer met een vriendin die me constant meesleurde aan mijn arm toen sloeg ik haar en sloeg ze terug, en ze ging daarna door met aan mijn arm trekken toen heb ik mijn nagels in haar vel gezet waar dus keilang een litteken was en toen sloeg ze mij en zo ging het door..

    en die andere keer met mijn broer maar dat ging er wel erg aan toe, ik had drie blauwe plekken xd


    Don't dream your life, but live your dream!

    Eh.. op de basisschool met een jongen die telkens de gewoonte had me te bijten. Dus ik sloeg 'm keihard en toen moest hij huilen.
    En nog eens toen ik met m'n kruis op zo'n stang viel van een klimrek. Een jongen moest lachen, ik was 'm achterna gerend en heb hem verrot geslagen. Laat ik zeggen dat ik toen nogal druk was en weinig pikte. Tegelijkertijd enorm onzeker :']

    M'n laatste gevecht was met zes Turkse(?) meisjes op de kermis. Ze volgden mij en een vriendin voor nog onbekende reden en scholden ons uit. Dat kon me weinig schelen, maar dat ze me duwden dus wel. Uiteindelijk eindigde dat ook in een gevecht, waarvan maar eentje van die meiden echt durfde. En maar gillen dat stomme wijf. Heb lekker d'r jas kapot getrokken 8D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Jacksonville schreef:
    2x, ik kan me nog herinneren dat ik een grote pluk haar in mijn hand had van zwarte haren en zij een pluk blonde haren. Die andere keer was 2 weken terug, heb nog steeds last van mijn kaak aangezien ze plots uithaalde, haar gezichtje is ook niet echt pretty meer, vooral dat oog ziet en nu heel goor uit. Had ik even goed gefixt (:


    -ligt plat-


    Never wait for perfection, just make it.

    Toyfriend schreef:
    Zero. Ik ben niet het type die met mensen vecht.

    Dat hoeft ook niet, soms heb je niet bepaald een keuze.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hier thuis vaak zat met mijn broers/broertje.
    En vorige week vrijdag liep het bijna uit de hand in de klas tussen een meisje en mij, maar ik hield me in (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.