• Vertel, met alle sappige details (krul)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Owh 2 keer ofzo.
    Maar tellen van die leuke dromen waarin je denkt dat je vecht met je aartsvijand ook mee? Want dan zijn het er wel meer _O_


    You and I are the same. Perfect in our own weird way.

    Niemand volgens mij (:

    voor een meisje veel te veel :D
    het ergste was in het lager onderwijs...
    een jongen maakte een rot o^merking over mijn opa, terwijl hij net overleden was
    en ik had het niet beter gevonden om over tafel te lopen en hem te wurgen
    de leerkracht heeft me van hem af moeten sleuren ^^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Als ik mijn broers er niet mag bijtellen, geen. Ik ben echt te lief jonge.


    Some people make the world special just by being in it

    Alleen met mijn zus, maar véél :')


    Home is now behind you. The world is ahead!

    mijne gemene zusje:@


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Sailor schreef:
    Ik ben niet echt een vechter. (krul)

    Ikzelf, 0. Alleen me broertje vroeger, geslagen.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    1x. Met m'n zusje :9~


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hha man , telkens als ik op het punt sta eentje in de haren te vliegen neemt iemand het van me over , of ze lopen gewoon weg van me. Echt ik heb op de boekenbeurs nog een meisje nageschreeuwd dat ze moest rennen voor der leven toen ze van me wegrende. en op de ferrie terug van Engeland heb ik een Poolse ofzo uitgemaakt terwijl ze terug aan het hollen was naar der bus en haar leidster me tegen moest houden nadat ze me had uitgedaagd op een arrogante manier na een lange bootrit met staren en doen. Ik stond te trillen op m'n benen toen ik terug op mijn bus kroop , heb ik altijd als ik er eentje tegen de grond wil slaan.

    ik besef eigenlijk dat ik vele blaaskaken ken , mensen die problemen opzoeken terwijl ik hen altijd vertel kalm te blijven. Maar als puntje bij paaltje kom ben ik de enige die het grof geschut bovenhaalt en klaar is om te vechten.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2010 - 21:12 ]


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    2x..

    Laten we het maar op vaak houden,
    Maar je moet me gewoon niet kwaad maken..


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    Veel :'D. Ik word snel boos, en ben erg agressief :'). Haha, not my fault. Ze hebben het er naar gemaakt :').
    1 keer was zelfs zó erg dat ik geschorst werd ;x.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    1x in de brugklas, ik had ruzie met meisje uit me klas en zij stuurde wat wijfen uit de 3e op me af waarbij 1 me begon te slaan, en toen deed ik dat meer lekker ff terug, met nog een paar trappen erbij (:


    You can't fly unless you let yourself fall.

    2x dat ik zo snel herinner x'D eigenlijk was dat best wel grappig.
    Ik moest samen werken voor techniek met een vervelend joch en hij schold me de hele tijd uit, dus ik sloeg hem en hij sloeg terug en toen werd het vechten ^^
    En de tweede keer wou ik iemand een klein schopje geven omdat ik me aan hem irriteerde, maar dat kleine schopje was iets te hard en toen viel die over de tafel heen ;| en viel me in eens aan x'D