• "Ik krijg van mijn broer 10 euro als ik een lijst maak met alle liedjes van het voorbije jaar, maar omdat ik niet echt zoveel weet, enkel de hits, wil jij dat niet doen voor mij?" Dat vroeg een vriendin aan me. "Ja, als ik 5 euro krijg". "Nee, vergeet dat maar" - Loopt weg. Stuurt ze net een sms "Vergeet die liedjes niet".
    Ja, ik kan het werk doen en zij moet gewoon die lijst geven en zij krijgt geld? Right.
    Weetje, ik wil het wel doen, maar ik vind het gewoon onredelijk.


    Some people make the world special just by being in it

    Alyssicious schreef:
    (...)
    Jij zou het eerlijk vinden als jij een hele tijd bezig bent met iets waardoor je vriendin geld krijgt terwijl ze niets doet? En ja, voor mijn beste vriendin zou ik dat ook doen. Maar je kent Nele niet. Ze is gewoon ongelofelijk egoistisch en zou nooit, maar dan ook echt nooit, iets voor iemand anders doen.


    Ahja, als ze inderdaad zo is als jij beschrijft, zou ik het ook alleen voor vijf euro doen.
    :Y)


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst schreef:
    (...)

    Ahja, als ze inderdaad zo is als jij beschrijft, zou ik het ook alleen voor vijf euro doen.
    :Y)

    We zagen een winkeltje vol met navelpiercings. Zag ik een mooie, wou ik die nemen. "Oh, ik wil die ook" Na dat ze echt veel heeft gezaagd mocht ze die nemen -er was er maar één van-. Vroeg ik achteraf of ze er nu blij mee was. "Seg, als ge ze zelf wou dan moest ge maar niet toegeven hé" Weg was ze, ipv een beetje dankbaar te zijn. Zo iemand is dat dus.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2010 - 13:48 ]


    Some people make the world special just by being in it

    Alyssicious schreef:
    (...)
    Jij zou het eerlijk vinden als jij een hele tijd bezig bent met iets waardoor je vriendin geld krijgt terwijl ze niets doet? En ja, voor mijn beste vriendin zou ik dat ook doen. Maar je kent Nele niet. Ze is gewoon ongelofelijk egoistisch en zou nooit, maar dan ook echt nooit, iets voor iemand anders doen.



    Dan vraag ik me af waarom ze überhaupt je vriendin is. Als ze toch egoïstisch is.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Virginity schreef:
    (...)


    Dan vraag ik me af waarom ze überhaupt je vriendin is. Als ze toch egoïstisch is.

    Vroeger was ze mijn beste vriendin. En geloof me, ik ben wel graag bij haar. Want ik kan altijd lachen samen met haar. Maar ik zou ze nooit kunnen vertrouwen.


    Some people make the world special just by being in it

    Iemand zei tegen mij al eens dat ze stom was, maar zo'n bitchy mens... ;d


    None but ourselves can free our minds.

    Strobelight schreef:
    Iemand zei tegen mij al eens dat ze stom was, maar zo'n bitchy mens... ;d

    Ja, maar tegen mensen dat ze niet kent durft ze niets zeggen. Echt waar. :'D
    En elke ochtend komt ze naar ons toe om weer verhaaltjes over jongens te vertellen die ze dan weer heeft leren kennen.


    Some people make the world special just by being in it

    Strobelight schreef:
    (...)
    Of als ze 't geld niet geeft de lijst verscheuren
    Nee, verbranden. ziet dat ze de stukjes aan elkaar plakt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Alyssicious schreef:
    (...)
    Ja, maar tegen mensen dat ze niet kent durft ze niets zeggen. Echt waar. :'D
    En elke ochtend komt ze naar ons toe om weer verhaaltjes over jongens te vertellen die ze dan weer heeft leren kennen.

    hahaha, zo'n mensen moet ik echt niet he. ;d "Bij mijn vriendjes ben ik wel stoer maar alleen kan ik het niet aan ;d"


    None but ourselves can free our minds.

    Alyssicious schreef:
    (...)
    Hahah, jonge. Nele -je weet vast wel wie dat is- wordt zot dan. ;D

    Typisch Nele. (cat)

    [ bericht aangepast op 22 sep 2010 - 14:19 ]


    We'll never be as young as we are tonight

    Heatherfield schreef:
    Dan zou ik het dus niet meer maken :'D

    Heatherfield schreef:
    Dan zou ik het dus niet meer maken :'D


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Gewoon niet doen jog zie hoe gemeen ze was?;o


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Cloudburst schreef:
    Met alle respect, want ik begrijp jou redenering ook, maar ik zou in jouw geval die vijf euro niet hoeven. Het is een deal tussen jouw vriendin en haar broer, en jij helpt er haar gewoon mee.
    Als dit zo was tussen mij en een vriendin van mij, zou ik geen geld vragen. Mijn vriendinnen zouden me ook gewoon helpen.


    Dude ik zou meer vragen ? Ze doet geen bal , wat zou ze dan nog de helft van het geld mogen hebben ... euhm no way José

    [ bericht aangepast op 22 sep 2010 - 19:51 ]


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Heatherfield schreef:
    Dan zou ik het dus niet meer maken :'D


    All this dampness is damp.