• Goodbye Germany, hallo Amerika!

    Bill (20) und Tom Kaulitz (20) von Deutschlands international erfolgreichster Rockband „Tokio Hotel“ verlassen Deutschland und ziehen in die USA!

    Wie BILD erfuhr, werden die berühmten Zwillinge schon im Herbst nach Los Angeles übersiedeln. Sie wollen dort mit ihrem Manager und Produzenten David Jost, der bereits seit einem Jahr in Beverly Hills lebt, gemeinsam neue Songs schreiben.

    David Jost bestätigt gegenüber BILD: „Ja, Bill und Tom werden vorerst nach Los Angeles ziehen, aber sie werden weiterhin Wohnsitze in Deutschland behalten. Der Umzug nach LA ist für Mitte November geplant.“

    Ihre Bandkollegen Georg (23) und Gustav (22) wollen in Deutschland bleiben, weil sie hier feste Freundinnen haben. Freunde der Band wollen wissen, dass neben der geplanten Arbeit im Tonstudio in LA auch die ständigen Verfolgungsjagden durch Stalkergangs und der Einbruch in eines ihrer Häuser in Hamburg weitere Gründe für den Umzug in die USA sein sollen.

    Viel ruhiger wird es für die Zwillinge in Los Angeles aber nicht. Die Ansammlung von Stars ist zwar nirgendwo größer als in Hollywood, allerdings wurden Bill und Tom auch in LA bisher immer von Paparazzi gejagt.


    Vaarwel Duitsland, hallo Amerika!

    Bill en Tom van Duitslands internationaal succesvolle rockband 'Tokio Hotel' verlaten Duitsland en verhuizen naar Amerika.

    Bild kreeg mee dat de tweeling al in de Herfst naar Los Angeles zullen gaan. Ze willen daar samen met hun manager en producent David Jost, die al sinds een jaar in Bevely Hills woont, nieuwe nummer schrijven.

    David Jost bevestigd tegenover Bild: "Ja, Bill en Tom zullen voor een tijdje naar Los Angeles verhuizen, maar ze zullen hun woonplaats in Duitsland behouden. De verhuizing naar LA is voor midden november gepland."

    Hun band collega's Georg en Gustav willen in Duitland blijven, omdat ze hier vaste vriendinnen hebben.
    Vrienden van de band zullen weten of naast het geplande werk in de studio in LA, ook de aanhoudende stalkerij en de inbraak in een van hun huizen redenen zijn voor het vertrek naar Amerika.

    Veel rustiger wordt het voor de tweeling in LA in elk geval niet. De verzameling sterren is nergens groter dan in Hollywood. De tweeling wordt immers ook altijd voor paparazzi gevolgd en opgejaagd.


    Bron

    En... Wat denken jullie hiervan?

    edit: Het schijnt dat ze hun huis verkocht/verhuurd hebben.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2010 - 21:14 ]


    You and I are the same. Perfect in our own weird way.

    tja ik wist het al..
    maar ach, ze komen terug.


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Tjaa, ik geef het toe.
    Wie wilt er niet een tijdje in LA wonen?
    Het lijkt me hartstikke leuk :3

    Have fun Bill und Tom <3

    x. Joy


    Joy is not in Things, it is in us.

    heriotza schreef:
    tja ik wist het al..
    maar ach, ze komen terug.

    Uh, waarschijnlijk dus niet meer.
    Klik hier maar.
    Vertaald: Dus.. het huis van de tweeling staat officieel te koop/te huur. Voor zover dus 'ze zullen hun huis in Duitsland behouden'..


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Stripe schreef:
    (...)
    Uh, waarschijnlijk dus niet meer.
    Klik hier maar.
    Vertaald: Dus.. het huis van de tweeling staat officieel te koop/te huur. Voor zover dus 'ze zullen hun huis in Duitsland behouden'..


    Misschien kopen ze een nieuw zodat ze weer 'opnieuw' kunnen beginnen, you never know.(nerd)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Stripe schreef:
    (...)
    Uh, waarschijnlijk dus niet meer.
    Klik hier maar.
    Vertaald: Dus.. het huis van de tweeling staat officieel te koop/te huur. Voor zover dus 'ze zullen hun huis in Duitsland behouden'..


    Omg O.o
    Oké, en tot zover 'wij blijven altijd in Duitsland'


    You and I are the same. Perfect in our own weird way.

    Rooftops schreef:
    (...)

    Misschien kopen ze een nieuw zodat ze weer 'opnieuw' kunnen beginnen, you never know.(nerd)

    Een nieuw huis in Amerika, ja. :'D


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Ach, leuk voor ze toch. ^^
    Ze moeten maar doen wat ze niet laten kunnen, als ze maar keigoede muziek blijven maken. ^^


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Stripe schreef:
    (...)
    Uh, waarschijnlijk dus niet meer.
    Klik hier maar.
    Vertaald: Dus.. het huis van de tweeling staat officieel te koop/te huur. Voor zover dus 'ze zullen hun huis in Duitsland behouden'..


    En oké, maar hoe gaat het dan eigenlijk met Georg en Gustav gaan?
    Ik vind het hoe dan ook echt wel een vreemd geval hoor x)


    You and I are the same. Perfect in our own weird way.

    OHMYKAULITZ schreef:
    (...)

    En oké, maar hoe gaat het dan eigenlijk met Georg en Gustav gaan?
    Ik vind het hoe dan ook echt wel een vreemd geval hoor x)

    Die blijven in Duitsland met hun vriendin.
    En ze zullen ongetwijfeld gaan communiceren door middel van videoconferenties, eventuele demo's kunnen opgestuurd worden, etc.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2010 - 20:14 ]


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Stripe schreef:
    (...)
    Uh, waarschijnlijk dus niet meer.
    Klik hier maar.
    Vertaald: Dus.. het huis van de tweeling staat officieel te koop/te huur. Voor zover dus 'ze zullen hun huis in Duitsland behouden'..


    Ja maar na de inbraak weten teveel mensen waar ze wonen, dus ik kan wel begrijpen dat ze sowieso niet meer terug gaan naar hun vorige huis in Hamburg.

    Annerobin schreef:
    (...)

    Ja maar na de inbraak weten teveel mensen waar ze wonen, dus ik kan wel begrijpen dat ze sowieso niet meer terug gaan naar hun vorige huis in Hamburg.


    Seevetal. ^^


    Scream for mercy!

    Beelzebub schreef:
    (...)

    Seevetal. ^^

    Ze zijn er nog niet weg, dus waarom zet je het dan alsnog op internet?


    A decision I will regret, until my dying breath.

    jmmr dat ze weg gaan, maar wie weet heioveel inspiri ze opdoien voor nummers!


    'Ofcourse its all happening inside your head Harry, but does that mean.. that its not real?'

    Stripe schreef:
    (...)
    Ze zijn er nog niet weg, dus waarom zet je het dan alsnog op internet?


    Lol, de mensen die dit topic bezoeken lezen het nu niet voor het eerst. Het stond al op internet. Al zo'n 26 dagen. ^^ Denk dus niet dat het veel uitmaakt.


    Scream for mercy!

    Jacksonville schreef:
    Als hun dat fijn vinden oke, maar ik krijg steeds meer het gevoel dat ze zich te goed gaan voelen voor Europa en maar naar Amerika gaan om het daar te maken. Niet dat ik het niet leuk voor ze vind ofzo, maar toch..


    Comedy is simply a funny way of being serious.