• Goodbye Germany, hallo Amerika!

    Bill (20) und Tom Kaulitz (20) von Deutschlands international erfolgreichster Rockband „Tokio Hotel“ verlassen Deutschland und ziehen in die USA!

    Wie BILD erfuhr, werden die berühmten Zwillinge schon im Herbst nach Los Angeles übersiedeln. Sie wollen dort mit ihrem Manager und Produzenten David Jost, der bereits seit einem Jahr in Beverly Hills lebt, gemeinsam neue Songs schreiben.

    David Jost bestätigt gegenüber BILD: „Ja, Bill und Tom werden vorerst nach Los Angeles ziehen, aber sie werden weiterhin Wohnsitze in Deutschland behalten. Der Umzug nach LA ist für Mitte November geplant.“

    Ihre Bandkollegen Georg (23) und Gustav (22) wollen in Deutschland bleiben, weil sie hier feste Freundinnen haben. Freunde der Band wollen wissen, dass neben der geplanten Arbeit im Tonstudio in LA auch die ständigen Verfolgungsjagden durch Stalkergangs und der Einbruch in eines ihrer Häuser in Hamburg weitere Gründe für den Umzug in die USA sein sollen.

    Viel ruhiger wird es für die Zwillinge in Los Angeles aber nicht. Die Ansammlung von Stars ist zwar nirgendwo größer als in Hollywood, allerdings wurden Bill und Tom auch in LA bisher immer von Paparazzi gejagt.


    Vaarwel Duitsland, hallo Amerika!

    Bill en Tom van Duitslands internationaal succesvolle rockband 'Tokio Hotel' verlaten Duitsland en verhuizen naar Amerika.

    Bild kreeg mee dat de tweeling al in de Herfst naar Los Angeles zullen gaan. Ze willen daar samen met hun manager en producent David Jost, die al sinds een jaar in Bevely Hills woont, nieuwe nummer schrijven.

    David Jost bevestigd tegenover Bild: "Ja, Bill en Tom zullen voor een tijdje naar Los Angeles verhuizen, maar ze zullen hun woonplaats in Duitsland behouden. De verhuizing naar LA is voor midden november gepland."

    Hun band collega's Georg en Gustav willen in Duitland blijven, omdat ze hier vaste vriendinnen hebben.
    Vrienden van de band zullen weten of naast het geplande werk in de studio in LA, ook de aanhoudende stalkerij en de inbraak in een van hun huizen redenen zijn voor het vertrek naar Amerika.

    Veel rustiger wordt het voor de tweeling in LA in elk geval niet. De verzameling sterren is nergens groter dan in Hollywood. De tweeling wordt immers ook altijd voor paparazzi gevolgd en opgejaagd.


    Bron

    En... Wat denken jullie hiervan?

    edit: Het schijnt dat ze hun huis verkocht/verhuurd hebben.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2010 - 21:14 ]


    You and I are the same. Perfect in our own weird way.

    Leuk voor ze, toch? :X

    [ bericht aangepast op 22 sep 2010 - 19:53 ]

    Opzich snap ik het niet zo; hoe zit het dan met Georg en Gustav? Maar ik had vandaag ook gelezen op THH dat ze verhuizen- daar gaat mijn plan om weg te lopen en naar Duitsland te gaan met de trein. ;3 Nee- even serieus. Dat doe ik alleen om te shoppen. Maar toch jammer, vind je niet? :Y)


    -

    ik vind het opzich wel cool, want LA is nice [ikbenernognooitgeweestmaarAMERICAiscool] maar ik ben eigenlijk wel zoiets zéker dat ze terugkomen, want ik denk idd ook niet dat ze G&G hier achter zullen laten, en hun moeder betekent toch ook veel voor hun, of niet dan? Ö en dan nog Andreas .. dusjaa.. maar van de andere kant moeten ze het ook helemaal zelf weten, ik denk eerlijk gezegt niet dat ze zich zullen laten tegenhouden door hun fans, want wij kunnen dan misschien wel een actie bedenken van de fans uit europa dat ze hier moeten blijven omdat ze dan 'beter bereikbaar' zijn of 'dichter in de buurt wonen'. Maar wat zegt dat? Want in LA wonen ze toch dichterbij hun Amerikaanse fans? Ö dusjaa..
    majaaa that's my opinion :]


    "Be yourself, and fuck everything else" -Alex Gaskarth

    -

    [ bericht aangepast op 22 sep 2011 - 15:49 ]


    I Love You

    Als hun dat fijn vinden oke, maar ik krijg steeds meer het gevoel dat ze zich te goed gaan voelen voor Europa en maar naar Amerika gaan om het daar te maken. Niet dat ik het niet leuk voor ze vind ofzo, maar toch..

    Jacksonville schreef:
    Als hun dat fijn vinden oke, maar ik krijg steeds meer het gevoel dat ze zich te goed gaan voelen voor Europa en maar naar Amerika gaan om het daar te maken. Niet dat ik het niet leuk voor ze vind ofzo, maar toch..

    Hellemaal mee eens.


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Dit ging ook al op thdst rond jah (: naja als ze daar blijven wonen (wat ze toch nooit doen want dan zien ze hun familie nog minder) knalt de band gewoon echt uit elkaar.. Maarja dat gebeurd voorlopig nog niet! (hoop ik) en Tom & bill zullen nooit zomaar uit de band stappen... Eeeennn ze gaan daar liedjes schrijven voor hun nieuwe album had ik gehoord op THDST ;)


    My heart is yours and so am I

    Jacksonville schreef:
    Als hun dat fijn vinden oke, maar ik krijg steeds meer het gevoel dat ze zich te goed gaan voelen voor Europa en maar naar Amerika gaan om het daar te maken. Niet dat ik het niet leuk voor ze vind ofzo, maar toch..
    Geloof me maar, dat is echt niet waar. Maar als je dat gewoon bekijkt vanuit hun visie. Het is nu gewoon makkelijker met werken, omdat al hun rommel in LA staat en als Jostie daar al woont.. dan hebben ze weinig keus. Dan kunnen ze beter een half jaar verhuizen dat steeds iedere week met het vliegtuig over te moeten gaan. Want dat lijkt me ook niet zo'n pretje :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Ach, als ze nu in Duitsland wonen of Amerika. Mij maakt het niet veel uit. (krul)


    We'll never be as young as we are tonight

    ik zou het minder erg vinden moesten Gustav en Georg mee verhuizen eigenlijk.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Laat ze lekker gaan, ze komen toch wel terug. Want David heeft gezegd dat ze hun huis in Duitsland gewoon behouden en het lijkt me niet dat ze dat huis niet verkopen als ze voor altijd naar LA gaan. :3


    Tom and Georg could write a bad romance.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Geloof me maar, dat is echt niet waar. Maar als je dat gewoon bekijkt vanuit hun visie. Het is nu gewoon makkelijker met werken, omdat al hun rommel in LA staat en als Jostie daar al woont.. dan hebben ze weinig keus. Dan kunnen ze beter een half jaar verhuizen dat steeds iedere week met het vliegtuig over te moeten gaan. Want dat lijkt me ook niet zo'n pretje :Y).


    Dat is ook weer waar natuurlijk, maar toch. Ik heb gewoon zo een gevoel, niet dat ik ze opeens ga haten ofzo alleen omdat. Dat is dan ook weer bullshit, of minder fan ga zijn. Zo voelt het gewoon voor mij (:

    Jacksonville schreef:
    (...)

    Dat is ook weer waar natuurlijk, maar toch. Ik heb gewoon zo een gevoel, niet dat ik ze opeens ga haten ofzo alleen omdat. Dat is dan ook weer bullshit, of minder fan ga zijn. Zo voelt het gewoon voor mij (:
    Uhu, dat snap ik opzich ook wel.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik heb een serieuze hekel aan Amerika -_-'' Maar zij het willen,Dan doen ze maar hun best.Niet lullig bedoeld ofzo


    Je mpp moeder swaa

    Volgens mij is het niet voor altijd, maar gewoon tijdelijk en misschien nog eens voor in de toekomst om in LA nummers voor het nieuwe album op te nemen. Langs de ene kant vind ik het ongelooflijk spijtig dat ze nu zo ver weg van ons zijn, maar langs de andere kant is het ook gewoon voor hun werk. En waarschijnlijk is het toch niet heel hun leven. En komen ze toch nog terug. Dus eigenlijk vind ik dat ze maar zo snel ze kunnen moeten verhuizen (niet slecht opnemen) zodat de nieuwe liedjes héél snel af zijn en ze terug kunnen keren naar hun thuisland.


    One Day you'll remember me...