• Goodbye Germany, hallo Amerika!

    Bill (20) und Tom Kaulitz (20) von Deutschlands international erfolgreichster Rockband „Tokio Hotel“ verlassen Deutschland und ziehen in die USA!

    Wie BILD erfuhr, werden die berühmten Zwillinge schon im Herbst nach Los Angeles übersiedeln. Sie wollen dort mit ihrem Manager und Produzenten David Jost, der bereits seit einem Jahr in Beverly Hills lebt, gemeinsam neue Songs schreiben.

    David Jost bestätigt gegenüber BILD: „Ja, Bill und Tom werden vorerst nach Los Angeles ziehen, aber sie werden weiterhin Wohnsitze in Deutschland behalten. Der Umzug nach LA ist für Mitte November geplant.“

    Ihre Bandkollegen Georg (23) und Gustav (22) wollen in Deutschland bleiben, weil sie hier feste Freundinnen haben. Freunde der Band wollen wissen, dass neben der geplanten Arbeit im Tonstudio in LA auch die ständigen Verfolgungsjagden durch Stalkergangs und der Einbruch in eines ihrer Häuser in Hamburg weitere Gründe für den Umzug in die USA sein sollen.

    Viel ruhiger wird es für die Zwillinge in Los Angeles aber nicht. Die Ansammlung von Stars ist zwar nirgendwo größer als in Hollywood, allerdings wurden Bill und Tom auch in LA bisher immer von Paparazzi gejagt.


    Vaarwel Duitsland, hallo Amerika!

    Bill en Tom van Duitslands internationaal succesvolle rockband 'Tokio Hotel' verlaten Duitsland en verhuizen naar Amerika.

    Bild kreeg mee dat de tweeling al in de Herfst naar Los Angeles zullen gaan. Ze willen daar samen met hun manager en producent David Jost, die al sinds een jaar in Bevely Hills woont, nieuwe nummer schrijven.

    David Jost bevestigd tegenover Bild: "Ja, Bill en Tom zullen voor een tijdje naar Los Angeles verhuizen, maar ze zullen hun woonplaats in Duitsland behouden. De verhuizing naar LA is voor midden november gepland."

    Hun band collega's Georg en Gustav willen in Duitland blijven, omdat ze hier vaste vriendinnen hebben.
    Vrienden van de band zullen weten of naast het geplande werk in de studio in LA, ook de aanhoudende stalkerij en de inbraak in een van hun huizen redenen zijn voor het vertrek naar Amerika.

    Veel rustiger wordt het voor de tweeling in LA in elk geval niet. De verzameling sterren is nergens groter dan in Hollywood. De tweeling wordt immers ook altijd voor paparazzi gevolgd en opgejaagd.


    Bron

    En... Wat denken jullie hiervan?

    edit: Het schijnt dat ze hun huis verkocht/verhuurd hebben.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2010 - 21:14 ]


    You and I are the same. Perfect in our own weird way.

    Okeee, dan is alles weer vrolijk ^^


    Life is hard and then we die

    Lol, -heeft alle bijkomende berichten gelezen- jullie weten dat ze meerdere woningen in Duitsland hebben? Waarvan verschillenden nog niet te koop/ te huur staan. Sowieso, dit gaat ons eigenlijk toch geen flikker aan :'D, tis toch hun privéleven niet het onze _O_


    Wie du mir, so ich dir.

    Lol, de huur van hun huis is €4.100,- per maand. _O_


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Stripe schreef:
    Lol, de huur van hun huis is €4.100,- per maand. _O_


    Hoe weet jij dat nu weer? (krul)


    You and I are the same. Perfect in our own weird way.

    OHMYKAULITZ schreef:
    (...)

    Hoe weet jij dat nu weer? (krul)

    Haha, beroepsgeheim. :9~


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Stripe schreef:
    (...)
    Haha, beroepsgeheim. :9~


    Gemeen ;o
    ;p


    You and I are the same. Perfect in our own weird way.

    OHMYKAULITZ schreef:
    (...)

    Gemeen ;o
    ;p

    Lol, sorry. 8D Hun huis staat gewoon op zo'n site waar ze huizen verkopen/verhuren. 8D


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Stripe schreef:
    (...)
    Lol, sorry. 8D Hun huis staat gewoon op zo'n site waar ze huizen verkopen/verhuren. 8D


    Ja, dat had ik nu ook wel verwacht. Maar stiekem weet ik zo net niet waar hun huis is. Ik had dat gedoe op internet zo véél later gelezen -toen alles al weg was- 8D


    You and I are the same. Perfect in our own weird way.

    OHMYKAULITZ schreef:
    (...)

    Ja, dat had ik nu ook wel verwacht. Maar stiekem weet ik zo net niet waar hun huis is. Ik had dat gedoe op internet zo véél later gelezen -toen alles al weg was- 8D

    Het is hier ook in het topic gezegd, als het goed is? 8D
    En die informatie kun je altijd nog verkrijgen, hoor. :'3
    Wat speurwerk en je bent er in mum van tijd achter.
    Ook al vóór het in eerste instantie op internet kwam. 8D


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Waauw, wel leuk voor hen, maar kunnen ze niet naar Nederland komen (hoera)

    Volgens mij gaan ze gewoon naar LA om Yu Phoenix die daar ook woont te ontmoeten :P!
    Maar ik denk dat Bill en Tom én Yu gewoon weer terug komen!


    Concentreer je op de mensen van wie je houdt, niet die je haat!

    Nog verder van Nederland af BASTA! het moet de wereld niet gekker worden -,-


    Maybe my look changed, but my heart didn't

    Als ze in Almere gaan wonen is alles perfect(H)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Stripe schreef:
    Lol, de huur van hun huis is €4.100,- per maand. _O_

    Wow das meer dan dat er op m'n rekening staat.


    No growth of the heart is ever a waste

    Gezellig. Als ze maar regelmatig naar Nederland komen voor concerten! Dan mogen ze óveral ter wereld gaan wonen. (krul)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen