• Wat mij dus laatst opviel. Achter een jongen zoek je veel eerder dat ie homo is dan achter een meisje dat ze lesbisch is :o Tenminste dat heb ik en mensen in mijn omgeving ook. En eigenlijk is dat best wel slecht.
    How 'bout you? :o

    [ bericht aangepast op 22 sep 2010 - 16:26 ]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Virginity schreef:
    (...)

    Haha oké. Wou je gewoon erop wijzen. (krul)

    You made your point. Aan die meisjesachtige meisjes kun je het alleen zien als ze close doen met een meisje. (krul)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Virginity schreef:
    Homo's doen vaak girly enzovoort. Bij lesbische meisjes merk je amper het verschil op dus.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik zoek dat eerder achter een jongen omdat ik nou eenmaal op jongens let en niet op meiden (krul)


    -

    Hagelslag schreef:
    (...)
    You made your point. Aan die meisjesachtige meisjes kun je het alleen zien als ze close doen met een meisje. (krul)

    Ook niet, ik geef mijn beste vriendin ook altijd een kus op haar lippen maar ben geen lesbi. En dat vind ik toch wel aardig close..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    OHMYKAULITZ schreef:
    Het is wel zo dat meisjes elkaar veel sneller een knuffel/kus op de wang zullen geven dan jongens. Dus bij meisjes kijk je daar eigenlijk niet zo van op.

    Terwijl als een jongen dat bij een jongen zou doen zoek je er direct iets achter.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Hagelslag schreef:
    (...)
    You made your point. Aan die meisjesachtige meisjes kun je het alleen zien als ze close doen met een meisje. (krul)


    Jongensachtige meisjes zijn vaak zo omdat ze te vaak rondhangen met jongens.. Heb ik ervaring mee.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Hush schreef:
    (...)
    Ook niet, ik geef mijn beste vriendin ook altijd een kus op haar lippen maar ben geen lesbi. En dat vind ik toch wel aardig close..


    Euhm. Dat is eigenlijk wel heel erg close. xD


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Haha, nu je het zegt...
    Ik heb nog nooit iemand horen zeggen: 'Dat meisje ziet er zo lesbisch uit, hè!'


    effort never betrays you

    Virginity schreef:
    (...)

    Euhm. Dat is eigenlijk wel heel erg close. xD

    Het is gewoon bij wijze van groet, daar is toch niks mis mee.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hush schreef:
    (...)
    Het is gewoon bij wijze van groet, daar is toch niks mis mee.


    Dat zeg ik ook niet hoor. Maar jullie zijn gewoon goeie vrienden.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Hush schreef:
    Ik val altijd op homo's dus ik zie dat waarschijnlijk niet.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ja, je hebt wel gelijk ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Virginity schreef:
    Homo's doen vaak girly enzovoort. Bij lesbische meisjes merk je amper het verschil op dus.


    None but ourselves can free our minds.

    Virginity schreef:
    (...)

    Jongensachtige meisjes zijn vaak zo omdat ze te vaak rondhangen met jongens.. Heb ik ervaring mee.

    Ik hang altijd met jongens rond en ik ben naar mijn mening helemaal niet jongensachtig hoor :P


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    same here.
    homo's zijn zo meisje meisje achtig.
    en bij lesbische meisjes/vrouwen kan ik niet zien of ze het zijn.


    Life is a beautiful struggle