• Ik erger me dóod aan mensen die treuzelen o.o Serieus, ik krijg er de schijt van. Ook als mensen verlegen zijn & daardoor niet durven te praten met je. Krijg ik een neiging om te zeggen 'Gvd praat toch tegen me!'

    Okey. Ik ben heel erg orgineel en dus daarom rond ik af met devolgende vraag (':

    Waar erger jij je aan?


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    ;o
    Ik irriteer me niet aan verlegen mensen Xd want ik ben er zelf 1 :$
    ik irriteer me aan ontzettende slome mensjes Xd
    En smakkende mensjes.. En mensjes die denken dat ze alles zijn
    En mensjes die overal doorheen praten...


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ik erger me dood aan een jongen uit mijn klas praat je met iemand gaat ie zeg er mee bemoeien en hij zeikt altijd tegen je aan. ;/


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik erger me aan een jongen op school ik wee nie of hij me wel of niet leuk vind..:S


    Not all those who wander are lost

    Ook als een leraar bijvoorbeeld net vertelt wat appel in het frans is en dat dan zo'n dom wijf gaat roepen: 'wat betekent appel in het frans?' Serieus, dan ga ik altijd hard zuchten om ze te laten merken dat ik ze dom vind. (:

    [ bericht aangepast op 23 sep 2010 - 17:47 ]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Appreciating schreef:
    Mensen die met kanker schelden.

    & arrogante mensen, mensen die alles hebben maar toch lopen te zeiken,mensen die enkel aan zichzelf denken, moodswings, treuzelaars,mensen die nooit een seconde hun mond houden terwijl het niemand interreseerd wat ze zeggen, 12-jaar oude jongetjes die denken dat ze 'oh-zo' stoer zijn,megavideo, duitsers die zo nodig alles moeten dubben zodat ik er niets van versta,mensen die hun beloftes niet na komen,mensen met vieze eetgewoontes, mensen die dingen niet kunnen vergeten/loslaten, Ik denk dat ik nu alles wel heb:Y)

    [ bericht aangepast op 23 sep 2010 - 17:50 ]


    We're hiding behind skin that's too tough

    - Kut bruggers die denken dat ze alles zijn, vervolgens heel trots hun weg proberen te banen en wanneer ik ze aan de kant beuk bijna beginnen te huilen.
    - Mensen die steets terug komen op iets wat allang is uitgesproken.
    - Mensen die proberen je onder controle te houden.
    - Zeurende mensen.
    - Mensen met zelfmedelijden.
    - Mensen die niet weten was ze willen.

    xx

    Ohmygaskarth schreef:
    (...)
    & arrogante mensen, mensen die alles hebben maar toch lopen te zeiken,mensen die enkel aan zichzelf denken, moodswings, treuzelaars,mensen die nooit een seconde hun mond houden terwijl het niemand interreseerd wat ze zeggen, 12-jaar oude jongetjes die denken dat ze 'oh-zo' stoer zijn,megavideo, duitsers die zo nodig alles moeten dubben zodat ik er niets van versta,mensen die hun beloftes niet na komen,mensen met vieze eetgewoontes, mensen die dingen niet kunnen vergeten/loslaten, Ik denk dat ik nu alles wel heb:Y)

    Zo zo, (':


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Boredom schreef:
    (...)
    Zo zo, (':


    Haha, ik ben eenzaam want mijn mama heeft me verlaten & dan word ik chaggie:Y)


    We're hiding behind skin that's too tough

    Mensen die zich stoer vinden.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    mensen die denken alles te zijn terwijl er achter hun rug hard over ze geroddeld word.


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Chamassa schreef:
    mensen die denken alles te zijn terwijl er achter hun rug hard over ze geroddeld word.

    Maar dat is stiekem gewoon grappig. _O_


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik erger me vrij vaak, eigenlijk.
    Maar dat is teveel om hier neer te zetten :')


    Hope goes lost but never dies.

    Mensen die geluiden maken wanneer ze eten.


    All this dampness is damp.

    Bij jouw uitleg, moet ik meteen denken aan Nynk/Happysnail...


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Stripe schreef:
    Bij jouw uitleg, moet ik meteen denken aan Nynk/Happysnail...

    Ik wist dat je dat ging zeggen :')


    "I shut my eyes in order to see.'