• Ik erger me dóod aan mensen die treuzelen o.o Serieus, ik krijg er de schijt van. Ook als mensen verlegen zijn & daardoor niet durven te praten met je. Krijg ik een neiging om te zeggen 'Gvd praat toch tegen me!'

    Okey. Ik ben heel erg orgineel en dus daarom rond ik af met devolgende vraag (':

    Waar erger jij je aan?


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Gapende mensen op de bus:S


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    mensen die denken dat ze alles zijn, jammer genoeg is de helft van mijn klas zo :(


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Appreciating schreef:
    Mensen die met kanker schelden.


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    -Een meisje uit me klas, die echt óntzettend kinderachtig is -.-' gaat ze plaatje van voetballer van feyenoord op me tafel legge terwijl ze weet dat ik voor Ajax ben -.-' Omdat zij toevallig voor feyenoord is...jaaa dan moet je vooral naar school gaan in Amsterdam -.-' en zo heeft ze wel meer van die kinderachtige dingen -.-' en dat op een MBO school

    -Lerares
    -Trein die vertraging heb waardoor ik te laat op werk kom
    -tram die niet komt


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    OHMYMECKIE schreef:
    mensen die denken dat ze alles zijn, jammer genoeg is de helft van mijn klas zo :(

    Mijne ook. ):


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Aandachtzoekers, als in álle vormen


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Mensen die óf heel snel voor je langs óf heel langzaam gaan rijden als je wilt oversteken. Of mensen die midden op de weg gaan staan. Of van die jongeren die denken dat ze alles kunnen maken.
    Eigenlijk erger ik me aan heel veel.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    OHMYCULLEN schreef:
    Aandachtzoekers, als in álle vormen

    _O_
    Damn, ik kom tot de conclusie dat ik me aan té veel erger.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Helios schreef:
    -Een meisje uit me klas, die echt óntzettend kinderachtig is -.-' gaat ze plaatje van voetballer van feyenoord op me tafel legge terwijl ze weet dat ik voor Ajax ben -.-' Omdat zij toevallig voor feyenoord is...jaaa dan moet je vooral naar school gaan in Amsterdam -.-' en zo heeft ze wel meer van die kinderachtige dingen -.-' en dat op een MBO school

    -Lerares
    -Trein die vertraging heb waardoor ik te laat op werk kom
    -tram die niet komt

    Alsof je je laat tegenhouden vanwege een voetbalclub naar welke school je gaat. x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik erger me dood aan fackin idioten die zichzelf veranderd vinden en mij daar niks over vertellen en dan daar zo luchtig over doen en en en $%^&*(*&^%$# (duivel)(duivel)


    -

    Hha, ik treuzel nogal xp.
    Ik erger mij aan van diie mensen die denken, 'ik ben hét' -.-

    Ik kan ook niet tegen mensen die niet praten. Ik ben echt het tegenovergestelde van verlegen, en ik kan het niet uitstaan als ik dingen moet gaan vragen en dat die gene dan nog niet praat, of alleen ja en nee zegt.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    2Nurd schreef:
    Ik kan ook niet tegen mensen die niet praten. Ik ben echt het tegenovergestelde van verlegen, en ik kan het niet uitstaan als ik dingen moet gaan vragen en dat die gene dan nog niet praat, of alleen ja en nee zegt.

    Gelukkig ken je mij niet in het echt (krul)


    -

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Alsof je je laat tegenhouden vanwege een voetbalclub naar welke school je gaat. x'D


    Dat doet er ook niet toe xD maar dan moet zij ook niet zo kinderachtig gaan doen met voetbalclubs als 9 van de 10 mense op die school voor ajax is


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Mensen die bijvoorbeeld vinden dat je te jong voor iets bent.


    s[he] be[lie]ve[d]