• Ik erger me dóod aan mensen die treuzelen o.o Serieus, ik krijg er de schijt van. Ook als mensen verlegen zijn & daardoor niet durven te praten met je. Krijg ik een neiging om te zeggen 'Gvd praat toch tegen me!'

    Okey. Ik ben heel erg orgineel en dus daarom rond ik af met devolgende vraag (':

    Waar erger jij je aan?


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Op 't moment aan m'n moeder :@
    En verder aan alles, als ik in een ik-erger-me-aan-alles-bui ben. (
    :


    FML

    ik erger me aan mezelf :D
    Soms dan(A)
    Er zijn momenten dat ik hyperactief ben en dan heel de tijd op en neer zit te stuiten, en dan word ik soms knetter van mezelf :D


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Dat ik zo naar stage moet.

    Aan mensen die denken dat ze alles zijn.

    Mensen die zeuren over het feit dat ze nieuwe dingen willen, terwijl ze net een nieuw, megaduur mobieltje hebben.
    -school, dom mens dat weer eens een nieuwe ipod&mobiel wil .__.-

    En ik kan niet tegen mensen die kanker in elke zin gebruiken. Ik zit bij geschiedenis voor twee mensen, en die hebben het altijd over kanker dit kanker dat en daar word ik helemaal ziek van ><


    Destroy what destroys you.

    Ik erger me aan mensen die me niet eens de kans geven te laten zien wie ik ben.


    Life is an art, not a science.

    Mensen die denken dat gehandicapten niets kunnen en ook met gehandicapten spotten..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    aan mensen die te snel veroordelen


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    n00bs


    *insert philosophical cringe expression here*