• Ik had al in een eerder topic gevraagd of mensen het een goed idee vonden als ik een Drake love story zou gaan maken en of die orgineel was :D De serie gaat over Drake van Drake and Josh!!!

    Hij komt op een nieuw account namenlijk; 3xKxTWINS

    De serie gaat over:

    In het begin zie je alles vanuit Drake zijn stand punt!!

    Drake moet naar een modeshow in NY, omdat zijn liedjes als muziek worden gebruikt... Na afloop moet hij dan ook nog met zijn band een lied zingen... Drake zit verveeld naar de modeshow te kijken, totdat hij hopeloos verliefd word op een van de modellen en hij doet er alles aan om haar beter te leren kennen!


    Rollen;

    Model waar Drake verliefd op word;
    - Bezet door: Annelies, Bunnyx

    Andere 7 modellen + vriendinnen andere model ^^;

    - Bezet door: Kim, KimCupCake
    - Bezet door; JOYCELECTRO
    - Bezet door; MissNobody
    - Bezet door; PandaxJosien
    -
    -
    -

    Ex van Drake;

    -


    Dit wil ik weten;

    Naam + achternaam;

    Leeftijd;

    Hobby's;

    Likes;

    Dislikes;

    rol;

    foto;

    tekstje;


    Dit waren ze ^_^Weet je zelf nog een rol? Zeg het dan!

    Xx

    Ik wil dat model waar Drake op verliefd word ^^


    Naam + achternaam; Annelies Den Adel

    Leeftijd; 18

    Hobby's; Dansen, zingen, shoppen

    Likes; IceCream, Hello Kitty, shoppen, vrienden, muziek, chocolade

    Dislikes; Arrogante en irritante mensen, egotrippers, spinnen en insecten

    rol; Model waar Drake verliefd op word

    tekstje;

    Haaii^^
    Mijn naam is dus zoals je ziet Annelies en ik ben 18 jaar oud. Jaja, ik heb al een job! Ik doe namelijk modellewerk. Nou voor de rest in mijn vrije tijd zing en dans ik en vooral ga ik shoppen met m'n vriendinnen. Ik houd van Hello Kitty, IceCream, shoppen, m'n vrienden, muziek en chocolade. Maar ik heb dan weer een bloedhekel aan arrogante en irritante mensen en spinnen en insecten. Nou, over dat modellenwerk. Vele zeggen dat ik daardoor anorexia heb gekregen maar dat is helemaal niet zo! Ik ben gewoon mager van mezelf ^^. Ik moet maar eens gaan!

    CIaoz(H)

    Foto : http://www.2flashgames.com/2fgkjn134kjlh1cfn81vc34/flash/f-Heidi-Klum-1-2540.jpg

    Wat moet je weten? En btw ik ben LOLLIPOPX3 :P

    1 van de 7 andere modellen.' En de beste vriendin van het meisje waar Drake op word.'

    Wat moet jy weten?


    Naam: Kim Dyk
    Leeftijd; Even oud als het Model waar Drake verliefd op word
    Hobby's; Shoppen,
    Likes; Shoppen,muziek,Chocolade
    Dislikes; Muggen & andere insecten.'
    Rol; 1 van de andere 7 modellen en beste vriendin van Model waar Drake verliefd op word
    tekstje; Hoii,ik ben dus Kim! Ik heb zwart haar waar veel jongens verliefd op worden,en ik heb lichtgrijze glimmende ogen. Ik ben erg slank,sommige mensen denken dat ik een eetprobleem heb maar dat heb ik niet! Ik hou erg van shoppen en mijn favorieten snoep is chocolade. Verder heb ik niet veel nieuws,DOOEEII<33
    Foto: ZIE ME FOTOBOEK

    Zouden jullie nog een foto willen doen want dat was ik er vergeten bij te zetten... (A) sorry (A)

    Heb foto in me fotoboek


    Naam + achternaam; Lies VanHout



    Leeftijd;17



    Hobby's;fitnessen, uitgaan, carten, gitaar spelen



    Likes;gitaar, carten, her friends,



    Dislikes; huppels, macho's, nerds



    rol;hoofdpersonage, of een d-van de andere modellen, het maakt eigenlijk niet zo veel uit



    foto;http://www.quizlet.nl/foto.php?id=67331



    tekstje; Hay, people ik ben Lies, ik ben 17 jaartjes oud.
    Ik ben verzot op carten odmat mn broer me er ooit mee naar toe nam. Ik kan niet zonder mn gitaar.

    Mar ik moet gaan, mn gsm gaat!
    A Lot Of Love From Lies



    kan je er wat mee


    everything you imagined, and more...

    Ik heb een serie en daar komt drake bell als gewoon persoon i voor, maar niet van het begin, maar ik had ook al altijd met dat idee gespeelt, jammer dat jij het al doet

    maar ik ga je serie zeker maken


    everything you imagined, and more...

    En?? Kryg ik de rol?

    Krij ik die rol (A)

    Verder nog iemand?

    Verder nog iemand?

    Kyk by je PB's

    Dankju!!

    Dankju!!


    Alsjeblieft!!