• bij welke dingen denken jullie nog is extra aan th?

    ik bv.
    sesamstraat
    harry potter
    sneeuwitje
    pizza
    ice tea
    metalica
    cadilacs
    duitsland
    greenday
    georgie (ware ze over bezig in het nieuws)
    piercings
    baby producten (omda bill zich daarmee wast)

    dit zijn elke vb.(want ik heb er nog veel meer) waar aan als mensen tege me praten of ik zie daar iets van ligge in de winkel of ik zie het op tv
    dan moet ik spotaan aan th denken

    hebben jullie dat ook,


    I need you like a heart needs a beat

    Ik soms ook. Ook als ik bijvoorbeeld Haribo of Nike zie. Maar het zijn bij mij maar bij een paar dingen.

    Hmm. Nee, daar heb ik gelukkig geen last van. Mocht dat ooit bij mij gebeuren, dan mag je me in elkaar slaan want om heel eerlijk te zijn begint dat kinda obsessed te worden.

    Mijn mening -> GA ME NU NIET UITSCHELDEN!


    Bored.

    Hmm. Nee, daar heb ik gelukkig geen last van. Mocht dat ooit bij mij gebeuren, dan mag je me in elkaar slaan want om heel eerlijk te zijn begint dat kinda obsessed te worden.

    Mijn mening -> GA ME NU NIET UITSCHELDEN!


    nee ik ben ni geobserdeerd!!!!!!
    maar da gebeurd nu soms dak daar dan spontaan moet aan denke heeft niks met een obsessie te maken


    I need you like a heart needs a beat

    ik eigenlijk alleen als ik foto's posters of muziek van hun hoor of aan het bedenken ben hoe me serie verderm oet

    Eigenijk bijna niks. o:


    Mew <3

    (...)
    nee ik ben ni geobserdeerd!!!!!!
    maar da gebeurd nu soms dak daar dan spontaan moet aan denke heeft niks met een obsessie te maken

    Ik geef alleen mijn mening. Kind: Doe Rustig! Ik kan er niets aan doen dat jij je aangesproken voelt.


    Bored.

    Bij mij is het ook geen obsessie. Ik heb alleen een keer zo'n plaatje gezien met tekst over Bill en steeds als ik dan iets van een bepaalde merk zie doet me denken aan dat plaatje/tekstje

    haha xD
    sneeuwitje enzo niet egt
    maar Metallica en piercings wel :D
    blij datik ni de enige ben xD

    k heb het alleen bij mc donald maar de reden s wel te weten hexD...........:P

    ik heb da ook alleen ni bij ice tea en harry potter
    en morgn ga ik kijkn naar Jungle Book en dan ga ik zo de hele tijd aan Gustav denken

    ik heb da ook alleen ni bij ice tea en harry potter
    en morgn ga ik kijkn naar Jungle Book en dan ga ik zo de hele tijd aan Gustav denken


    ja idd,zong die toen da liedje ni?xD


    I need you like a heart needs a beat

    (...)

    ja idd,zong die toen da liedje ni?xD

    kweenie, kweet wel da ze een liedje hadden gzongen van Sesamstraat, kga morgn nog een keer kijken naar die aflevering

    ik heb dat de laatste tijd steeds vaker, ik keek een documontaire (fzoXD) over vulkanen, en opeens schiet Bill in mijn hoofd :S dat was best melig eigenlijk...


    Aardappelen