• Waarom heel veel meisjes - ik wil niet iedereen over één kam scheren - niet van kikkers, muizen, slangen, salamanders etc. houden :'D Want srsly, ik vind die beestjes zó ongelooflijk schattig :9~

    Wie deelt mijn mening?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik hou niet zo van dieren, in het algemeen.


    effort never betrays you

    Stereotypen die we kennen van toen we klein waren?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Heatherfield schreef:
    Ik heb alleen een hekel aan insecten, de rest niet (nerd)

    zolang ze uit mn buurt blijven zijn ze oké


    You can close your eyes for things you don't want to see, but you can't close your heart for things you don't want to

    Heatherfield schreef:
    Ik heb alleen een hekel aan insecten, de rest niet (nerd)


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Ik heb er een theorie over, weet niet of hij klopt.

    Ik denk dat het te maken heeft met dat de mensen hier erg weinig te maken krijgen met zulke dieren. Hier zijn er niet veel grote spinnen, slangen vlak bij je huis en ratten in de keuken. Ik ben in de vakantie naar de Filippijnen geweest en daar krioelt het van exotische dieren. En men - zowel jongens als meiden - zijn er heel nuchter over.
    'Oh een spin in m'n kamer. Nou en, kwaad doet ie niet.'
    En hagedissen zijn juist geliefd omdat die muggen eten.
    Slangen wordt wel mee opgepast omdat er cobra's zijn en die kunnen je wel degelijk om zeep helpen.
    Maar toch kan ik er redelijk goed tegen (ben juist dol op slangen, hagedissen en spinnen), hoewel ik het niet bepaald prettig vond dat ik 's avonds in bed ratten kon gaan tellen (omdat die infecties overbrengen waar mensen aan sterven).

    [ bericht aangepast op 24 sep 2010 - 18:05 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Muizen en andere dieren vind sgattig alleen insechten vind ik vies en vooral spinnen ik haat spinnen brb


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Heatherfield schreef:
    Ik heb alleen een hekel aan insecten, de rest niet (nerd)

    Ik heb alleen een hekel aan bijen en spinnen (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik heb het niet zo op slangen maar voorderest..
    Hier is je mattie!


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Kikkers vind ik niet eng.. Nouja, in het donker vind ik ze wel eng! Ik hoorde ineens gekwaak naast me en toen was ik bang dat ik over die kikker heen zou fietsen omdat het donker was..

    En hahaha, ik zit tv te kijken, hoor ik net; mijn grote angst is slangen -ofzo iets, iig het was op Nickelodeon (: -..
    Maar ik heb nog nooit een slang gezien, dus ik ben er niet bang voor. Althans ik denk dat ik er niet bang voor ben.
    En oh, het enige waar ik bang voor ben is spinnen..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Heatherfield schreef:
    Ik heb alleen een hekel aan insecten, de rest niet (nerd)


    -

    Ik hou niet van insecten behalve vlinders en spinnen en voor de rest wil ik een muis een slang een kikker een rat en een salamander ^^(nerd)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Smartiepants schreef:
    Ik vind muizen schattig!
    Verder vind ik kikkers en salamanders wel cool, vind het altijd grappig als ik er één zie lopen of zo.
    Maar slangen.. niet echt iets voor mij.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    man ik ben dol op al die beesten :$


    #WWED - What Would Emma Do?