• we hadden gisteren een smurfe disco (voor de brugklassers xD en ik ben een brug klasser).het was echt de ergste disco uit mijn hele leven!!!!!

    er waren 2 jongens die elke keer als hulpeloze puppy's achter me aan lopen. dus ook bij de disco. de 2 jongens heten damon en joni. jooni deed hartje hartje met MIJ en damon. en er is gewoon een ding waar ik nie tegen kan dat hartje hartje gedoe (dat komt omdat ik vroege gepest werdt.) dus ik ging het de hele tijd achterna rennen (was niet slim) ik was echt heel kwaad. daarna was het ff lekker feesten. maar toen werd ik opeens heel moe , verdrietig en kl*ten. ik ben naar de wc gegaan en toen kwammen meiden uit mijn oude klas binnen toen ben ik weg gegaan.
    ik heb me vader gebeld of hij me eerder kom ophalen . dus ik 3 kwartier staan wachten en toen me vader er eindelijk was....was het feestje al af gelopen.


    echt alles wat ik gister heb gedaan blijft maar in mijn hooft zitten.
    het gaat nie weg. en als ik terug denk. (dat ik dus de hele tijd doen zinder dat ik het wil) krijg ik allen maar meer spijt.


    zouden andere kinderen uit mijn klas denken dat ik verliefd ben op damon en joni......... ik hoop het NIET wat ze zijn irri!!!!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Eh, ik snap je verhaal niet.


    your eyes are like stars in the night.

    Hmm, als dat het ergste is dan zou ik me geen zorgen maken. Nou en als ze dat denken jij weet beter en jij bent voor jezelf het belangrijkst.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik ben daarom nooit naar de disco's van mijn school gegaan...
    Ik haat dat gewoon...
    En de aarde zou vergaan als mijn vrienden en ik daar waren want we zijn nogal gestoord..
    En zit jij toevallig op de Angelus?


    behind very angel is a demon

    Poseidon schreef:
    Eh, ik snap je verhaal niet.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Wtf is hartje hartje hartje? :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Poseidon schreef:
    Eh, ik snap je verhaal niet.


    ars moriendi

    Ik snap het niet echt D;


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Poseidon schreef:
    Eh, ik snap je verhaal niet.


    Everything is worse without music.

    Poseidon schreef:
    Eh, ik snap je verhaal niet.

    Heatherfield schreef:
    Wtf is hartje hartje hartje? :'D


    Home is now behind you. The world is ahead!

    hartje hartje?
    En het is erg vervelend...
    Die van mij vorig jaar was wel leuk:x


    Food.

    Je moet je niet zo druk maken over dat 'hartje hartje'
    Dat deed ik vroeger ook, toen ik in de brugklas zat
    Jeez, dat is lang geleden o.o
    Maar dat hoeft echt niet. Laat het gewoon rusten.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Wat is hartje hartje?

    En da's best wel kut, gewoon niet meer aan denken, ik denk dat verder ook bijna niemand het zich kan herinneren. Meestal herinner je je alleen de dingen die jóu zijn overkomen/beschamend voor je zijn.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ach arme meid.
    Ik ken dat gevoel, vroeger ben ik ook veel gepest.
    Ik reageerde op alles wat ze deden, een tijdje daarna durfde ik eindelijk naar mijn moeder te stappen en het te vertellen. Zij zei dat ik alles moet negeren, en weetje? Het hielp! ze stopten gelijk ^^ natuurlijk is dit een heel oude Tip. Maar het helpt wel het meeste. Zet het ook gewoon van je af. Elk mens maakt genante fouten waar hij of zij later grote spijt van heeft.
    OOk ik, en van sommige dingen zou ik toch echt wensen dat de tijdmachine al was uitgevonden :x

    x. Joy


    Joy is not in Things, it is in us.

    Hartje hartje? (cat)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'