• Het is zijn mijn eerste 2 story's en er heeft nog niemand deze verhalen gelezen behalve ik zelf dus zouden jullie het A,A,A,A,A.U.B willen lezen:http://www.quizlet.nl/stories/28154/a-teenage-in-lovea-justin-bieber-story/

    http://www.quizlet.nl/stories/33198/when-you-smile-i-smile/

    [ bericht aangepast op 8 nov 2010 - 17:07 ]


    don't be the woman who needs a man, be the woman that a man needs

    GAYBUDDY schreef:
    k lees alleen justin bieber story's als er meer dan 40 hoofdstukken zijn (nerd)


    Ik ook ^.^ kun je tenminste doorlezen xd


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Turnsole schreef:
    (...)

    Maar hoezo ben ik dom?


    Niet jij!!!!


    don't be the woman who needs a man, be the woman that a man needs

    Teenagegirl schreef:
    (...)

    Niet jij!!!!


    Dit. is. verwarrend.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Funk schreef:
    (...)

    Ik ook ^.^ kun je tenminste doorlezen xd


    Oke dan ga ik gauw door schrijven!!(typing)


    don't be the woman who needs a man, be the woman that a man needs

    Silvertress schreef:
    (...)

    Dit. is. verwarrend.


    I know


    don't be the woman who needs a man, be the woman that a man needs

    AAAAAAAAHHH schreef:
    Bedoel je met JDB Justin Bieber?
    In dat geval, denk ik niet dat veel normale mensen erop zitten te wachten.


    They fell in love, didn't they?

    Teenagegirl schreef:
    (...)

    In ieder geval weet bijna iedereen wel wat ik bedoel of ben je dan zo dom dat je het dan niet begrijpt?


    Doe gewoon rustig, ik zeg het alleen maar, dan kan je er de volgende keer toch rekening mee houden?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Teenagegirl schreef:
    (...)

    nee ik vroeg of er mensen met andere woorden in geintresseert zijn en ik vroeg niet of je er niet geintresseert in bent.
    Dus als je er niet geintresseert in bent hou dan gewoon je commentaar voor jezelf en kom niet beginnen met me.
    Want je maakt me nu gewoon boos.

    Inderdaad. Je vroeg wie er geïnteresseerd was. Sommigen zijn wel geïnteresseerd en anderen niet. Ze hebben alle recht om hierop te reageren of ze wel of niet geïnteresseerd zijn.


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Teenagegirl schreef:
    (...)

    In ieder geval weet bijna iedereen wel wat ik bedoel of ben je dan zo dom dat je het dan niet begrijpt?

    Wat ben jij ongelofelijk snel aangebrand, zeg. Sjonge, jonge.


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Stripe schreef:
    (...)
    Inderdaad. Je vroeg wie er geïnteresseerd was. Sommigen zijn wel geïnteresseerd en anderen niet. Ze hebben alle recht om hierop te reageren of ze wel of niet geïnteresseerd zijn.


    inderdaad jullie hebben alle recht om erop te reageren net zoals ik het recht heb om terug te reageren en te zeggen dat jullie je commentaar voor jezelf kan houden.

    en volgens mij had ik het niet eens tegen jou dus zomaar kom je chillen!


    don't be the woman who needs a man, be the woman that a man needs

    Stripe schreef:
    (...)
    Inderdaad. Je vroeg wie er geïnteresseerd was. Sommigen zijn wel geïnteresseerd en anderen niet. Ze hebben alle recht om hierop te reageren of ze wel of niet geïnteresseerd zijn.


    en zomaar haal je oude dingen naar boven want we waren er allang al mee opgehouden en wil jij het weer komen voortzetten,want dit is al van een pagina terug.


    don't be the woman who needs a man, be the woman that a man needs

    Ja, dus? Ik werk nog, hoor. Ik kan niet de hele dag online zijn, maar dan wil ik wel alsnog mijn standpunt en mijn mening verdedigen. Daarnaast moet je dan maar niet zo'n topic aanmaken, als je vervolgens tegen users zegt dat ze hun commentaar/mening voor zich moeten houden. Je vraagt om hun mening, die geven ze en dan heb je dat maar te accepteren. Anders moet je in het vervolg maar niet meer zo'n topic aanmaken. (;


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Stripe schreef:
    Ja, dus? Ik werk nog, hoor. Ik kan niet de hele dag online zijn, maar dan wil ik wel alsnog mijn standpunt en mijn mening verdedigen. Daarnaast moet je dan maar niet zo'n topic aanmaken, als je vervolgens tegen users zegt dat ze hun commentaar/mening voor zich moeten houden. Je vraagt om hun mening, die geven ze en dan heb je dat maar te accepteren. Anders moet je in het vervolg maar niet meer zo'n topic aanmaken. (;


    AAAAAAAAHH of hoe ze ook heet, zei dat Jbfans niet normaal zei of iets in de richting. Dus daar is ze boos mee.


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    Wat zijn we weer kinderachtig.


    I live for the applause, you will die for it.

    Turnsole schreef:
    (...)

    AAAAAAAAHH of hoe ze ook heet, zei dat Jbfans niet normaal zei of iets in de richting. Dus daar is ze boos mee.

    Dan nog; Dat is haar mening. Ik loop toch ook niet te mierenneuken als er wat over mijn favoriete artiesten wordt gezegd? No offence against u, tho. :'D


    A decision I will regret, until my dying breath.