• Het is zijn mijn eerste 2 story's en er heeft nog niemand deze verhalen gelezen behalve ik zelf dus zouden jullie het A,A,A,A,A.U.B willen lezen:http://www.quizlet.nl/stories/28154/a-teenage-in-lovea-justin-bieber-story/

    http://www.quizlet.nl/stories/33198/when-you-smile-i-smile/

    [ bericht aangepast op 8 nov 2010 - 17:07 ]


    don't be the woman who needs a man, be the woman that a man needs

    Stripe schreef:
    (...)
    Dan nog; Dat is haar mening. Ik loop toch ook niet te mierenneuken als er wat over mijn favoriete artiesten wordt gezegd? No offence against u, tho. :'D

    Mierenneuken, lol. Maar het is eigenlijk niet over haar favoriete artiesten, maar over d'r zelf. Volgens mij voelt ze zich aangevallen omdat ze zei dat jb fans normaal zijn. In feite heeft dat toch niets te maken met Justin Bieber? Behalve die jb fans part dan^^ Wil je niet aanvallen^^


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    sorry voor jou hoor maar ik verdedig alleen mezelf maar kunnen jullie ophouden want ik wordt er een beetje moe van het is toch kinderachtig dat iedereen hierzo zit ruzie te maken om een een of andere reactie.!
    ik heb niet 24 uur de tijd om me met dit soort dingen bezig te houden hoor!
    ik heb veel belangerijkere dingen te doen!


    don't be the woman who needs a man, be the woman that a man needs

    zomaar al die tijd verspilling!


    don't be the woman who needs a man, be the woman that a man needs

    ikleesweljeverhalen:D

    FACEPLANT schreef:
    Bedoel je met JDB Justin Bieber?
    In dat geval, denk ik niet dat veel normale mensen erop zitten te wachten.

    Blijkbaar heb jij een hekel aan Justin Bieber, maar jij bent alles behalve normaal!

    Square schreef:
    Ik denk dat het best wel een leuk verhaal zal zijn, maar er zitten vrij veel spelfouten in, waardoor ik het verhaal niet wil lezen. Misschien kun je stukjes die je hebt geschreven eerst even controleren met een spellincontrole zoals in bijv. word? Dan haal je iig de meeste fouten eruit, en is het een stuk makkelijker te lezen (:

    Of je kunt het aan de Beta-readers op Q vragen, zij willen je vast wel helpen ^,^

    [ bericht aangepast op 30 dec 2010 - 17:36 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    (...)
    Of je kunt het aan de Beta-readers op Q vragen, zij willen je vast wel helpen ^,^

    Stiekem zijn er best veel herhalingen:
    Daarna föhn ik mijn haar uit en regel mijn haar even netjes.Daarna zet ik creme,deo,parfum en kijk dan goed keurend in de spiegel.Daarna poets ik mijn tanden en loop de trap af naar beneden waar iedereen al aan tafel zit

    [ bericht aangepast op 30 dec 2010 - 17:38 ]

    WEmo schreef:
    (...)
    Stiekem zijn er best veel herhalingen:
    Daarna föhn ik mijn haar uit en regel mijn haar even netjes.Daarna zet ik creme,deo,parfum en kijk dan goed keurend in de spiegel.Daarna poets ik mijn tanden en loop de trap af naar beneden waar iedereen al aan tafel zit


    Ja ik weet het.
    Ik ben niet zo goed in dat soort dingen.*schaamte*


    don't be the woman who needs a man, be the woman that a man needs