• Ooit waren er nog 200 aanvragen, vandaag zijn er geen meer. Alle beta's wachten met smart op een aanvraag, ze vervelen zich nu er geen werk te doen is.

    Daarom hebben wij een oproep! Ben je onzeker over je verhaal? Denk je dat je verhaal moet verbeteren qua zinsbouw, spelling of verhaallijn? Misschien wil je wel een kritische lezer die zegt wat er allemaal kan verbeteren? Of heb je een eigen, specifieke vraag? Vraag dan een beta aan en bezorg ons werk! :9~

    Alvast bedankt. :Y)

    -ondertussen hebben we al terug rond de 10 aanvragen-
    (krul)

    [ bericht aangepast op 27 sep 2010 - 17:07 ]


    Only losers can act the way you do

    Prosecco schreef:
    Ik zal wel een heel verhaal in breezer-taal zetten, mogen de bèta-readers hem wel in gewoon nederlands zetten.
    :Y)

    Ik wil - ik wil - ik wil! (baby)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik heb een hoofdstuk van langer dan 1000 woorden gestuurd ^^ [ik ben FF gewend, dus bijna al mijn hoofdstukken zijn zo lang]
    Maar volgens mij zitten er niet heel veel fouten in..
    Iig, succes met bèta-en :Y)


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Nou ik heb er ook aangevraagd.. gehhe 1 hoofdstuk maar xD Ik ben niet een super goede schrijfster.. :)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Eurydice schreef:
    Ik heb een hoofdstuk van langer dan 1000 woorden gestuurd ^^ [ik ben FF gewend, dus bijna al mijn hoofdstukken zijn zo lang]
    Maar volgens mij zitten er niet heel veel fouten in..
    Iig, succes met bèta-en :Y)


    k heb er 2 van jou, k moet er nog een lezen, maar zat inderdaad niet echt veel in nee:P

    Haha, is het erg dat ik jullie wanhoop achter hoofdstukken grappig vind ? :Y)


    We're hiding behind skin that's too tough

    Euh, dit is heeeeeeeel raar. :S

    Naja, sorry guys. Volgens mij is mijn zinsbouw oké. (krul)

    Maar ga toch proberen, haha.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2010 - 15:26 ]


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Hel schreef:
    (...)

    k heb er 2 van jou, k moet er nog een lezen, maar zat inderdaad niet echt veel in nee:P
    Ik doe mijn best om in ABN te schrijven, aangezien ik het zelf ook het fijnst vind lezen :)


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Ik deed het nooit omdat ik 't één maal had gedaan en vet lang moest wachten op antwoord, dus. Misschien doe ik het nog wel een keer als ik nog eens wat schrijf x


    Some people make the world special just by being in it

    Wanneer/hoe weet je eigenlijk wanneeer je hoofdstuk is aangepast? Krijg je dan een PB ofzo?


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Alyssicious schreef:
    Ik deed het nooit omdat ik 't één maal had gedaan en vet lang moest wachten op antwoord, dus. Misschien doe ik het nog wel een keer als ik nog eens wat schrijf x

    Nu is er een systeem waardoor we de oudste aanvragen eerst moeten doen, om dit te vermijden. Plus, nu zijn er suuuuperveel bèta's :Y).
    x


    Has no one told you she's not breathing?

    xDesire schreef:
    Wanneer/hoe weet je eigenlijk wanneeer je hoofdstuk is aangepast? Krijg je dan een PB ofzo?

    Yesh, volgens mij wel. Heb nooit zelf iets ingestuurd, maar volgens mij gaat dat wel zo...
    En je krijgt ook een bericht als je hoofdstuk is geaccepteerd.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Alyssicious schreef:
    Ik deed het nooit omdat ik 't één maal had gedaan en vet lang moest wachten op antwoord, dus. Misschien doe ik het nog wel een keer als ik nog eens wat schrijf x
    Dat is wel waar..
    Ik had een keer een SongFic ingestuurd. Maar dat was ik toen ik antwoord kreeg ondertussen alwee rvergeten x']
    Maar dat kan ook door mijn slechte geheugen komen..


    Carry me away, I hope that you don't break.

    xDesire schreef:
    Wanneer/hoe weet je eigenlijk wanneeer je hoofdstuk is aangepast? Krijg je dan een PB ofzo?

    Jup.
    Je krijgt een mailtje van Quizlet!
    x


    Has no one told you she's not breathing?

    Communist schreef:
    (...)
    Maar dat is te makkelijk voor ze ^^. Heb er nu eentje ingestopt die ik zelf bijna altijd fout doe. - is benieuwd-
    Ik ben echt lang met die van jou bezig geweest. o.o


    Only losers can act the way you do

    Hmm. Ik wil eens een hoofdstuk doen voor de lol. 8D


    I lost myself in FM airwaves