• Ooit waren er nog 200 aanvragen, vandaag zijn er geen meer. Alle beta's wachten met smart op een aanvraag, ze vervelen zich nu er geen werk te doen is.

    Daarom hebben wij een oproep! Ben je onzeker over je verhaal? Denk je dat je verhaal moet verbeteren qua zinsbouw, spelling of verhaallijn? Misschien wil je wel een kritische lezer die zegt wat er allemaal kan verbeteren? Of heb je een eigen, specifieke vraag? Vraag dan een beta aan en bezorg ons werk! :9~

    Alvast bedankt. :Y)

    -ondertussen hebben we al terug rond de 10 aanvragen-
    (krul)

    [ bericht aangepast op 27 sep 2010 - 17:07 ]


    Only losers can act the way you do

    Ahhh! Arme beta's!

    Ik zal wel voor een paar hoofdstukjes beta aanvragen. Dan weet ik ook weer hoe dat werkt.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Wow, in de tijd dat ik nog Beta was werd het aantal aanvragen alsmaar meer. Good job guys!


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Zhaley schreef:
    Wow, in de tijd dat ik nog Beta was werd het aantal aanvragen alsmaar meer. Good job guys!

    We zijn dan ook met ... Héééééél veel :'D


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik vraag het elke keer aan voor elk hoofdstuk dat ik schrijf. Vandaag een stuk of 6 als ik me niet vergis.


    Olive

    Maar na dat deze aanvragen behandeld zijn, is er nog minder te doen voor jullie..

    Stiekem vind ik jullie heel cool dat jullie al die aanvragen zo snel hebben afgehandeld.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Komaan mensen, niet twijfelen, verveling heerst bij de bèta's! :'D


    Has no one told you she's not breathing?

    Mmm, eigenlijk ben ik vrij zeker van mijn verhalen en/of de groei daarin, maar ik zal eens even een paar leuke opzoeken.
    Of misschien een wat oudere ... Ik zal eens kijken. :9~

    Edit; Ik heb 3 oude hoofdstukken opgezocht die nogal bagger waren. Ben benieuwd. (:

    [ bericht aangepast op 26 sep 2010 - 19:30 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik heb er ook nog steeds een paar aangevraagd.. Krijg je bij elke bewerking bericht?


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Nou, dan doe ik er ook wle 1xD


    Food.

    Waar moet je aangeven dat je een vaste Béta wilt?(:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik durf mijn story eerlijk gezegd niet te laten doen. :X Ik ben bang dat die nieuwe het verpesten of gewoon niets zien. Dan heb ik er nog niets aan.


    Your make-up is terrible

    Tragically schreef:
    Waar moet je aangeven dat je een vaste Béta wilt?(:
    Je kan aanduiden hoe het verhaal wordt gebetaread, daar kan je zelf ook iets invullen. Daar kan je vragen dat altijd dezelfde beta je verhalen leest. (:


    Only losers can act the way you do

    Assassin schreef:
    Ik durf mijn story eerlijk gezegd niet te laten doen. :X Ik ben bang dat die nieuwe het verpesten of gewoon niets zien. Dan heb ik er nog niets aan.
    Je behoudt je origineel verhaal gewoon. Het verandert niet plots omdat er wat is aangepast door een beta.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2010 - 17:11 ]


    Only losers can act the way you do

    Assassin schreef:
    Ik durf mijn story eerlijk gezegd niet te laten doen. :X Ik ben bang dat die nieuwe het verpesten of gewoon niets zien. Dan heb ik er nog niets aan.


    Inderdaad, ik stuurde een op waar zogezegd niks te zien was... Bij het zelf nakijken ervan vond ik er eindeloos veel. Op diverse gronden dan ook nog wel.

    Het spijt me heel erg, maar nu vertrouw ik helaas nog minder op de beta's.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell