• Ooit waren er nog 200 aanvragen, vandaag zijn er geen meer. Alle beta's wachten met smart op een aanvraag, ze vervelen zich nu er geen werk te doen is.

    Daarom hebben wij een oproep! Ben je onzeker over je verhaal? Denk je dat je verhaal moet verbeteren qua zinsbouw, spelling of verhaallijn? Misschien wil je wel een kritische lezer die zegt wat er allemaal kan verbeteren? Of heb je een eigen, specifieke vraag? Vraag dan een beta aan en bezorg ons werk! :9~

    Alvast bedankt. :Y)

    -ondertussen hebben we al terug rond de 10 aanvragen-
    (krul)

    [ bericht aangepast op 27 sep 2010 - 17:07 ]


    Only losers can act the way you do

    Ingle schreef:
    Ik vraag het elke keer aan voor elk hoofdstuk dat ik schrijf. Vandaag een stuk of 6 als ik me niet vergis.

    Jaaa _O_


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Pinup schreef:
    (...)

    Inderdaad, ik stuurde een op waar zogezegd niks te zien was... Bij het zelf nakijken ervan vond ik er eindeloos veel. Op diverse gronden dan ook nog wel.

    Het spijt me heel erg, maar nu vertrouw ik helaas nog minder op de beta's.


    Precies, bij mij hetzelfde verhaal. Ik beta-read min of meer de stories van een beta-reader, omdat er tig fouten in staan, wat ik niet vind kunnen als je die functie hebt.


    Scream for mercy!

    Beelzebub schreef:
    (...)

    Precies, bij mij hetzelfde verhaal. Ik beta-read min of meer de stories van een beta-reader, omdat er tig fouten in staan, wat ik niet vind kunnen als je die functie hebt.
    Als je vindt dat je hoofdstuk niet goed gebeta-read is door een beta, mag je dat altijd melden aan een andere beta. Als er beta's zijn die niet goed hun best doen, zouden we het appreciëren als jullie dat melden. Zo kunnen we er iets tegen doen.


    Only losers can act the way you do

    Beelzebub schreef:
    (...)

    Precies, bij mij hetzelfde verhaal. Ik beta-read min of meer de stories van een beta-reader, omdat er tig fouten in staan, wat ik niet vind kunnen als je die functie hebt.


    Exactly.
    No offence, maar ik vind ook dat de meeste beta-readers te jong/onervaren zijn.
    Ze zullen genoeg kinderen kunnen helpen met minder ervaring, maar het neemt niet weg dat sommigen niet de kwaliteit en/of kennis hebben die ze zouden horen te hebben om dit soort 'werk' goed te kunnen volbrengen.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Beelzebub schreef:
    (...)

    Precies, bij mij hetzelfde verhaal. Ik beta-read min of meer de stories van een beta-reader, omdat er tig fouten in staan, wat ik niet vind kunnen als je die functie hebt.

    Dan heb ik inderdaad wat Sailor zegt liever dat je dit meldt, in plaats van dat je het nu opeens in een topic gooit. (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Smartiepants schreef:
    (...)
    Dan heb ik inderdaad wat Sailor zegt liever dat je dit meldt, in plaats van dat je het nu opeens in een topic gooit. (:


    Ik meld het nu toch ook? Ik heb daar alleen mee gewacht om te kijken hoe het zou verlopen voor ik mijn mond opende.
    Toch denk ik niet dat dit iets is waar jullie snel verandering aan kunnen brengen, want het is iets dat voornamelijk met kennis en ervaring te maken heeft.

    Trouwens, waarom zou ik mijn mening niet kunnen uiten in een topic dat over hetzelfde onderwerp gaat? Zo kunnen anderen mensen er ook over nadenken en ik neem aan dat we uiteindelijk allemaal het beste voor de site willen.
    Het lijkt haast wel alsof sommigen bang zijn voor openbaar kritiek...

    [ bericht aangepast op 27 sep 2010 - 17:29 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Separate schreef:
    Heb je helemààl een goed hart?
    Stuur ons al je hoofdstukken door, zelfs al is het niet nodig, haha :'D.
    Neenee, just kidding :Y).
    x

    Ik denk dat ik het sirieus ga nemen hoowr!!!

    Ik vraag me nu af wanneer die van Sierra gebetaread (is dat een werkwoord? ;d) wordt, want ik wacht eigenlijk tot die gebetaread is, want die moet op een andere account komen. (nerd) -ingewikkeld-

    [ bericht aangepast op 27 sep 2010 - 17:33 ]

    De eerste 3 ingestuurt!

    Pinup schreef:
    (...)

    Inderdaad, ik stuurde een op waar zogezegd niks te zien was... Bij het zelf nakijken ervan vond ik er eindeloos veel. Op diverse gronden dan ook nog wel.

    Het spijt me heel erg, maar nu vertrouw ik helaas nog minder op de beta's.

    Gelukkig heb je een eigen, he? :'D


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Spero schreef:
    (...)
    Jaaa _O_


    Ik zie dat je online bent, nu maar een beginnen schrijven zodat jij weer werk hebt xd.


    Olive

    Stripe schreef:
    (...)
    Gelukkig heb je een eigen, he? :'D


    Precies. 8D
    En zelf kan ik het ook aardig goed. 8D
    -Behalve als ik stoned ben of onbewust Rotterdams ga mengen erin.- :')


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ingle schreef:
    (...)

    Ik zie dat je online bent, nu maar een beginnen schrijven zodat jij weer werk hebt xd.

    Doe dat maar :9~ Even mijn huidige aanvragen wegwerken en daarna moet jij maar snel die Beta aanvragen :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Pinup schreef:
    (...)

    Precies. 8D
    En zelf kan ik het ook aardig goed. 8D
    -Behalve als ik stoned ben of onbewust Rotterdams ga mengen erin.- :')

    Haha, precies. 8D
    Ik snap nu trouwens wel waarom ze ineens door de aanvragen heen vlogen. 8D


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Stripe schreef:
    (...)
    Haha, precies. 8D
    Ik snap nu trouwens wel waarom ze ineens door de aanvragen heen vlogen. 8D


    - Knikt in beaming. -


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell