• Heey Leute!,

    Ik ga again een nieuwe serie beginnen en dus heb ik mensen nodig voor bepaalde rollen (yeah)

    Ik kies NIET DE FIRST ONE DIE ZICH AANMELD MAAR DE BESTE DIE IN HET VERHAAL PAST!!!

    Vriendin;
    Bill+ Hoofdrol; [BEZET] Door Myself! [SEXBOMBillx3]
    Tom;[BEZET]Door Demi [Fuckmyguitar]
    Gustav+BF van Hoofdrol;[BEZET] Door Roxy[GUSTIPIRAAT]

    Overige rol;

    Vriendin van Georg;

    Maybe dat ik later nog Meerdere rollen Nodig heb,maar Dat zie je dan Wel!

    Wat Ik van je wil weten;
    Name;

    Age;

    Character;

    Hobby's;

    Like's;

    Dislike's;

    wy do you want this roll in my quiz;

    Picture;

    Text; [Moet]



    Ik herhaal nog 1 keer;

    IK KIES NIET THE FIRST ONE DIE ZICH AANMELD MAAR DE BESTE DIE IN MIJN QUIZ PAS!!!!!

    Dus MELD je maar aan zou ik zeggen,

    soals altijd hoor je het van me als je de rol hebt in een PBtje!

    Kus, Kus, Liebe Dich Leute(K)(H)

    PS;Niet zeiken als je de rol Niet hebt, want het Boeid me niet







    Ice-cream Rockt more than you x3

    vriendin tom


    Lalalalalalalala.

    VRIENDIN TOM

    Name;Siham



    Age;18



    Character;Bitchy,lovely&faithful



    Hobby's;Singing and shopping



    Like's;Tokio Hotel,Jonas Brothers and fotoshoots



    Dislike's;Chocolate and nerds



    wy do you want this roll in my quiz;Because I'd like to be the girlfriend of Tom,because I always am the girlfriend of Bill



    Picture;http://www.quizlet.nl/foto.php?id=69287



    Text; [Moet]


    Hello people x3.I am Siham and I am 18 years old.Finally I'm not a teenager anymore,and I like it.My hobby's are shopping and singing.I like Tokio Hotel and Jonas Brothers a lot,and Tom is the most sexy guy I ever see in my life,but I think I never gonna meet them.Oh before I forget,I hate nerds and chocolate,so don't come on my door with a piece of chocolate.Sorry people,I have to go.Bye x3


    Lalalalalalalala.

    laat je even weten wie de rol heeft?


    Lalalalalalalala.

    Georg vriendin of die van tom
    Name; Kim

    Age; 17

    character; lief koppig eigenwijs en soms verlegen

    Hobby's; Shoppen Volleybal

    Like's; Shoppen mooi weer

    Dislike's;
    School en huppele kutjes


    why do you want this roll in my quiz;
    ik windt het leuk om in een serie te spelen want dan hoef ik me niet te vervelen


    picture;http://www.emo-corner.com/gallery/image.php?url=userpics/10001/normal_emo-girl-black-2.jpg


    Text; [Moet]

    Haaai
    Kim is mijn naam
    17 jaar geleden op de aardebol gedropd
    Ik ben lieff eigenwijs koppig en soms erg verlegen
    ik lieft shoppen en mooi weer
    ik doe ook nog aan sport
    Ja sport en dant is volleybal
    en haat aan school en huppelekutje
    Doeiii
    -Xxx- Kim

    deze is van TOMxKxBITCH

    rol: Gustav+BF van Hoofdrol



    Name; Charissa.



    Age; 17




    Character; bitchy, ego, lief, zelfzeker, hyper actief en lui




    Hobby's; streetdance, gitaar spelen, rellen maken en voetbal





    Like's; chocoladeijs, vrienden, rap en Hip-Hop en rellen maken.




    Dislike's; Politie, ouders, school, players, sletten en spinnen.



    wy do you want this roll in my quiz; Hij lijkt me coel, ik moet hem niet persé het zou alleen leuk zijn, en ander verdient hem ook!







    Picture; http://images.allmoviephoto.com/2008_Step_Up_2_the_Streets/2008_step_up_2_the_street_021.jpg







    Text; [Moet] Biatches. Charissa is in tha House. Ke eerst en voor al watch out for me wnt ik ben geen poesjj. Ik zit altijd in de problemen, wat kn ik er aan doen als ik me niet aan de regels kan houden. Ik bn mezelf en ik verander niet Compris?? IK ben zelfzeker en drm heb ik een TE groot ego, problemen mee dn vraag ik je om weg te gaan. Ik kan lief zijn maar ook bitchy als je me niet aan staat. Ik ben soms te Hyperactief en dt zorgt er voor dat ik met bepaalde momenten supper lui ben. Ke ik hou niet van players en sletten die denken dat ze het zijn. Elke Volwassenen kan van mij de boom in. Ik doe wat ik wil en dat blijft zo. Ik bn verslaafd aan chocolade. I'm into Rap en Hip-hop. Mijn LevensMotto. You Only Live Ones So Fuck The Rules.x3

    Gustavn BF hoofdrol

    Name; Annelies



    Age; 17



    Character; Lief, spontaan, koppig, snel op d'r tenen getrapt, vrij snel jaloers



    Hobby's; Dansen, zingen



    Like's; Hello Kitty, IceCream, CupCake's, chocolade, vrienden, muziek



    Dislike's; Huppels, egotrippers, spinenn en insecten



    wy do you want this roll in my quiz; Omdat jij oowk een rol hebt in mijn Quiz :P



    Picture; http://www.quizlet.nl/foto.php?id=69087



    Text; [Moet]
    Haaii^^
    Mijn naam is dus zoals je ziet Annelies en ik ben 17 jaar oud. Ook ben ik de beste vriendin van Linda, de hoofdrol in dit verhaal. Nou, ik houd veel van m'n vrienden, muziek, CupCake's, IceCream, Hello Kitty en chocolade maar ik heb dan weer een echt bloedhekel aan huppels, egotrippers, spinnen en insecten. In mijn vrije tijd doe ik aan hiphop en soms zing ik ook wel eens. En natuurlijk ga ik shoppen met m'n vrienden. Nou, ik moet maar eens gaan.

    Ciaoz(H)

    Laat je ff weten als ik de rol heb?

    Ik laat Het Jullie weten als jullie drol hebben maar ik w8 nog op andere leute!!!


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Vriendin Tom

    Name;Emily



    Age; 17



    Character; Grappig, behulpzaam, prettig gestoord xD, lief, eigenwijs en erg koppig



    Hobby's; Gitaar spelen, muziek luisteren, rondhangen met vrienden, msnen



    Like's; Muziek, Hello Kitty, haar gitaar, TH



    Dislike's; School en verwaande mensen, mensen die mij niet mogen zoals ik ben



    wy do you want this roll in my quiz;
    Het lijkt me leuk om een rol te krijgen in jouw quiz. En ik vind Tom de leukste jongen.



    Picture;http://i37.tinypic.com/dyn5zq.jpg



    Text; Heey, Ik ben Emily ik ben 17 jaar oud. Ik hou van gitaar spelen en mijn gitaar. Ik kan niet zonder muziek en verlaat dus ook het huis niet zonder mijn mp3. Ik ben graag anders dan andere mensen en het kan mij dus ook niet schelen of mensen iets daar tegen hebben.




    wil je zegg als ik een van de 2 heb?

    Hoi ik bn dus TOMxKxBITCH ik wou even zeggen wrm ik zelf nie tmijn invul ding hie rkon zetten wle ik had een ban en toen heeft kimxgeorg hem erop gezet voor mij zodat je het maar begrijpt!!!


    *He's the one.

    Heey TOMxKxBITCH! ik begrijp het,Ik kies Nog geen Mensen,want ik wacht dus op meer aanmeldingen!,dus je hoort het wel als je een rol hebt!


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Ke maar toch dat je nie tmoet denken dat ik het zelf niet deed fosho maar ik kan maar pas weer op het forum dus xD


    *He's the one.

    Wahaha okjj,


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Please mag ik de rol ik smeek je!!! _O_