• Heey Leute!,

    Ik ga again een nieuwe serie beginnen en dus heb ik mensen nodig voor bepaalde rollen (yeah)

    Ik kies NIET DE FIRST ONE DIE ZICH AANMELD MAAR DE BESTE DIE IN HET VERHAAL PAST!!!

    Vriendin;
    Bill+ Hoofdrol; [BEZET] Door Myself! [SEXBOMBillx3]
    Tom;[BEZET]Door Demi [Fuckmyguitar]
    Gustav+BF van Hoofdrol;[BEZET] Door Roxy[GUSTIPIRAAT]

    Overige rol;

    Vriendin van Georg;

    Maybe dat ik later nog Meerdere rollen Nodig heb,maar Dat zie je dan Wel!

    Wat Ik van je wil weten;
    Name;

    Age;

    Character;

    Hobby's;

    Like's;

    Dislike's;

    wy do you want this roll in my quiz;

    Picture;

    Text; [Moet]



    Ik herhaal nog 1 keer;

    IK KIES NIET THE FIRST ONE DIE ZICH AANMELD MAAR DE BESTE DIE IN MIJN QUIZ PAS!!!!!

    Dus MELD je maar aan zou ik zeggen,

    soals altijd hoor je het van me als je de rol hebt in een PBtje!

    Kus, Kus, Liebe Dich Leute(K)(H)

    PS;Niet zeiken als je de rol Niet hebt, want het Boeid me niet







    Ice-cream Rockt more than you x3

    Aahmm lieford, ik moet je ff iets bekennen. Mijn nichtje die hier blijft slapen zat net op mijn account op de computer maar deed alles altijd weg als ik in de kamer kwam. Ze heeft al die rollen enzo gemaakt maar het spijt me maar die serie gaat niet door.

    (...)

    Klopt het of niet?? Dat stukje tekst.


    Jup helemaal,Ik ga een bijrolletje voor jouw verzinnen want jij moet in al mijn quizen spelen Mop(H)


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Mag ik dan de bf van Tom zijn? Zo ja zeg nhet even en dan mail ik die info door :D

    (...)

    Jup helemaal,Ik ga een bijrolletje voor jouw verzinnen want jij moet in al mijn quizen spelen Mop(H)


    Dat is lief, maar het moet niet hoor (oke nu een klein beetje aan het liegen, ik wil wel heel graag, maar het moet natuurlijk niet als je niet wilt)
    Maar toch; thnx, thnx, thnx, thnx ... (anders word het een beetje te lang). Ik heb een nieuwe quiz, maar je had niks gezegd op het topic :(:(:(:(. Maar als ik daar een rol voor heb, moet ik het je dan laten wetn of niet??


    Live life limitless.

    (...)

    Dat is lief, maar het moet niet hoor (oke nu een klein beetje aan het liegen, ik wil wel heel graag, maar het moet natuurlijk niet als je niet wilt)
    Maar toch; thnx, thnx, thnx, thnx ... (anders word het een beetje te lang). Ik heb een nieuwe quiz, maar je had niks gezegd op het topic :(:(:(:(. Maar als ik daar een rol voor heb, moet ik het je dan laten wetn of niet??


    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zeker moet je het me laten weten als je een rol hebt voor me Koellllll!,oowja op me profiel staat er onderaan een lief zinnetje van mij aan jouw moet je maar ff kijkenxD


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zeker moet je het me laten weten als je een rol hebt voor me Koellllll!,oowja op me profiel staat er onderaan een lief zinnetje van mij aan jouw moet je maar ff kijkenxD


    Zal ik doen, en euh ik weet er wel een maar euh. Ik kan kiezen wanneer die er in voor komt, maar euh ik zal zien, als je wilt, stuur een pb


    Live life limitless.

    (...)

    Zal ik doen, en euh ik weet er wel een maar euh. Ik kan kiezen wanneer die er in voor komt, maar euh ik zal zien, als je wilt, stuur een pb


    Okjjjjjj!,zal ik je nu al een BPtje sturen ofnie???


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    Okjjjjjj!,zal ik je nu al een BPtje sturen ofnie???


    Jah, en dat is kei lief, mag ik dat copieren en ook op die van mij zettn?? En dan schrijf ik er iets bij


    Live life limitless.

    (...)

    Jah, en dat is kei lief, mag ik dat copieren en ook op die van mij zettn?? En dan schrijf ik er iets bij


    Ja hoor, Ik kan ook wel iets via PB sturen een lief tekstjexD is beter dan komt het helemaal van mij


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Rol; Vriendin Georg
    Name; Nickita
    Age; 18 bijna 19
    Character; Altijd vrolijk en snel melig
    Hobby's; Muziek luisteren en lol trappen en basgitaar spelen
    Like's; Coctail`s en Georg
    Dislike's; Mensen die andere mensen niet respecteren zoals ze zijn
    wy do you want this roll in my quiz; Omdat ik nog nooit de rol heb gehad als vriendin van georg Georg is gewoon een vette gast en hij heeft een lekker kontje ;$ En het lijkt me super om in jouw quiz te moegen spelen
    Picture; http://bp3.blogger.com/_yqQJe8VD5Ek/RpYitQnulUI/AAAAAAAAAJw/JH3t9a84pjg/s320/emogirl01.jpg
    Text; [Moet]
    Haay mijn naam is Nickita
    ik ben 18 bijna 19 jaar en de vriendin van georg
    We zijn heel gelukkig sammen en hoop ook dat het zo lang blijft wand een leven zonder hem kan ik me niet meer voorstellen ;)
    Ik sta zoveel mogelijk voor hem klaar als hij mij nodig heefd
    Vedder ga ik de deur nooit uit zonder mijn mp3
    En ben ik heel snel melig dat is ook wel logies wand met georg kan je zoveel lachen
    Vedder speel ik basgitaar ja Af en toe ook tips van georg en daar ben ik ook heel blij mee :D
    Maar ik moet nu gaan wand de bel gaat zal vast georg zijn we gaan namelijk naar de bios ;) Mzzl (K)


    You can't touch music but music touch you

    (...)

    Ja hoor, Ik kan ook wel iets via PB sturen een lief tekstjexD is beter dan komt het helemaal van mij


    Jah is goed, je stuurt dat door he


    Live life limitless.