• De stelling van vandaag luidt:
    Als je hoge cijfers haalt, ben je nog geen nerd

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    eens...
    ik haal vet goeie cijfers, maar ik leer eigenlijk nooit en heb de dikke haat aan school en leraren.


    Oops! Did my sarcasm hurt your feelings? Get over it.

    Helemaal mee eens, dat iemand goede punten wil halen betekent toch niet datie een nerd is
    (krul

    [ bericht aangepast op 27 sep 2010 - 16:27 ]


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Helemaal mee eens!


    They're coming to take me away, haha~

    Eens, eens, eens. (:


    wth.

    Eens. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Mee eens


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    OHMYCHASER schreef:
    Eens.


    effort never betrays you

    Eens.


    You can't fly unless you let yourself fall.

    Eens =]

    eens. wie oneens zegt is.....dood(duivel)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    SAMCER schreef:
    Eens.

    Eens, maar was deze stelling al eens niet gepost?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Springfield schreef:
    Eens!


    None but ourselves can free our minds.

    Stripe schreef:
    (...)
    Ik kan het hier absoluut niet mee eens zijn. Waarom zouden zij geen 'andere goede' dingen van het leven zien? Iedere individueel heeft een ander perspectief op het leven, maar daardoor kun jij er nog niet zo over oordelen.


    Tja, mijn mening hè. Je bent pas een nerd als je dat zelf wilt. Wat vind jij een nerd? Je hoeft er btw, niet mee eens te zijn, dit is mijn mening.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2010 - 19:02 ]


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Tunstall schreef:
    (...)

    Tja, mijn mening hè. Je bent pas een nerd als je dat zelf wilt. Wat vind jij een nerd?

    Ik vind je redenering echt heel raar. Prima als jij mensen in hokjes gaat proppen, maar zo ben ik niet in ieder geval. Daarnaast had ik het over het feit dat jij claimde dat 'nerds' de goede dingen in het leven niet zien. Sorry, maar waar slaat dat op?


    A decision I will regret, until my dying breath.