• De stelling van vandaag luidt:
    Als je hoge cijfers haalt, ben je nog geen nerd

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    EENS EENS EENS!
    Ik bedoel veel mensen halen goede punten maar dat maakt hen nog geen nerd! Een nerd is iemand die alleen maar studeerd, alles weet over alles behalve mode dan. Hij volgt de mode dus niet en draagt wat voor hem confortabel zit. Hij let ook niet zo op zijn uiterlijk als hij maar kan studeren is zijn moto!


    When I was born the devil said damn competition >.<

    Cosmopolitan schreef:
    Eens.


    All this dampness is damp.

    Stripe schreef:
    (...)
    Ik vind je redenering echt heel raar. Prima als jij mensen in hokjes gaat proppen, maar zo ben ik niet in ieder geval. Daarnaast had ik het over het feit dat jij claimde dat 'nerds' de goede dingen in het leven niet zien. Sorry, maar waar slaat dat op?


    Ik claim niet. Je moet naar de stelling kijken. Volgens mij bén je pas een nerd als je dat zelf wilt. Sommige leren er zo vol op, dat ze vergeten om wat vrijetijd te hebben. Dat is mijn mening over nerds, dat bedoel ik mee. Het hoeft niet waar te zijn, het is ook geen redenering. Het is een méning.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Tunstall schreef:
    Een nerd is iemand die nonstop leert, en de andere goede dingen van het leven niet ziet. Wat ik soms ben.

    Eens!
    op basisschool noemden ze mij nerd terwijl ik hooguit 10 minuten per week leerde en tijdens school me verveelde en enkel poppetjes tekende... toch haalde ik hoge cijfers... ondertussen sta ik bekend als hw verzuimer:X
    zo zie je maar hoe mensen zich kunnen vergissen!


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Eens!
    Mensen zeggen altijd dat ik een nerd ben. XS Ik leer bijna niet, en haal amper hoge cijfers.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Sommige mensen kunnen gewoon goed en snel leren. Maar dan hoef je nog geen nerd te zijn. Dus eens.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Tunstall schreef:
    (...)

    Ik claim niet. Je moet naar de stelling kijken. Volgens mij bén je pas een nerd als je dat zelf wilt. Sommige leren er zo vol op, dat ze vergeten om wat vrijetijd te hebben. Dat is mijn mening over nerds, dat bedoel ik mee. Het hoeft niet waar te zijn, het is ook geen redenering. Het is een méning.


    Sommigen genieten ervan om hun leven op te geven aan leren en ontwikkelen, waar anderen liever gaan stappen of whatever. Ik vind niet dat het je direct een nerd maakt, eerder iemand die slim is en wat doet met zijn hersenen.
    Niet iedereen die slim is is een nerd of heeft niks te doen in zijn vrije tijd, zoals ik het in jouw woorden mag begrijpen.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Tunstall schreef:
    (...)

    Ik claim niet. Je moet naar de stelling kijken. Volgens mij bén je pas een nerd als je dat zelf wilt. Sommige leren er zo vol op, dat ze vergeten om wat vrijetijd te hebben. Dat is mijn mening over nerds, dat bedoel ik mee. Het hoeft niet waar te zijn, het is ook geen redenering. Het is een méning.

    Het is inderdaad een mening, want het is verre van een feit. En verder ga ik hier niet op in, want dit is echt ver onder mijn niveau om op deze manier te discussiëren.


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Eens.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Eens, sommige vakken kan je gewoon zonder veel te leren heel goed!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Helemaal waar!


    'Ofcourse its all happening inside your head Harry, but does that mean.. that its not real?'

    Eens


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Mmh... eens ^.^


    How y'all doin'?

    eens


    Love Is Like Heaven, But Hurts Like Hell

    Cosmopolitan schreef:
    Eens.


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget