• De stelling van vandaag luidt:
    Als je hoge cijfers haalt, ben je nog geen nerd

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    eens. Iedereen is wel in een ander vak goed


    "Ignite, my love. Ignite."

    Volledig mee eens!!!!! Maar even voor alle nerds:

    Nerds zijn Cool(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)


    \(^o^)/

    Helemaal mee eens


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    ben ik er helemaal mee eens!(Y)


    Death is peaceful...easy

    Dinokoekje schreef:
    EENS EENS EENS!
    Ik bedoel veel mensen halen goede punten maar dat maakt hen nog geen nerd! Een nerd is iemand die alleen maar studeerd, alles weet over alles behalve mode dan. Hij volgt de mode dus niet en draagt wat voor hem confortabel zit. Hij let ook niet zo op zijn uiterlijk als hij maar kan studeren is zijn moto!

    Dat mode gedoe vind ik vreemd,ik let ook helemaal niet op mode en draag wat ik fijn vind zitten en ik vind leren(bij bepaalde vakken) ook leuk,ben ik dan nu een nerd?
    Eens

    [ bericht aangepast op 28 sep 2010 - 16:09 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    100% eens!

    ik ben het er helemaal mee eens


    you can change your futur but not your past, remember

    Eens. :}


    hoi, jij bent leuk.

    Genius schreef:
    Eens

    Eens.
    Ik vind zelfs dat hoge punten makkelijk haalbaar zijn als je op het goede niveau zit. Mijn streven is om voor alles een 7 of hoger te halen. Dan ben ik geen nerd, dan wil ik gewoon met goede cijfers slagen zodadt ik naar een goede HBO kan.


    To live would be an awfully big adventure

    Eeeeeeeeens!


    I'm falling to pieces.

    Amistad schreef:
    Helemaal mee eens! like ik haal goeie cijfers voor wiskunde.. maar ik haat het om in de boeken te zitten xd


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Eens, ik haal soms echt goede punten en dan gaat er door de klas 'Nerdd'. Op het laatste van vorig jaar had ik daar aan gedacht en mijn leerkrachten hadden het gemerkt, het eerste wat ze zeiden tegen mijn ouders was dat. Dat ik totaal daarmee niet mocht inzitten want als ik het kan moet ik het doen.


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    eens

    Heigl schreef:
    Eens!


    Give a girl the right shoes, and she can conquer the world.