• Wat zijn nou je plannen voor later? Wil je reizen, een familie, je beroep, alles! 8D


    Ik wil het liefst de wereld rond. Ik wil naar landen en een actief leven hebben, veel weg zijn enzo. Ik wil Finland (Nee, niet alleen om hun. Het is gewoon een vetmooi land), Zweden, tour door America, Canada, Spanje, Italië en misschien meer zien.
    Voor beroep wil ik tattoo artist worden of helpen aan games designen bv bij Naughty Dog. Sketches maken voor personages of gebieden.
    Een familie stichten: idk. Ik wil wél een vriendje :9~ Maar ik heb het niet zo op kinderen krijgen en trouwen. Het liefst wil ik gewoon samen blijven zonder te trouwen.

    Maar dat zie ik later allemaal wel (:


    I live for the applause, you will die for it.

    ik wil in Nieuw-Zeeland of in Griekenland wonen :Y)
    en ik wil heel graag reizen, is altijd al een droom van me geweest
    of ik een gezin wil weet ik niet
    dat zie ik dan wel weer :P

    Wedden dat als ik later kinderen heb die naar tekenfilms kijken op Nickelodeon die getekend zijn door Sem. (cat)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik wil gelukkig zijn met de juiste bij mijn zijde. Ik wil iets doen wat ik leuk vind en wat ook nog genoeg geld oplevert. Iets met muziek of boeken, schrijven? Het lijkt me geweldig om voor een jaar ofzo in New York en/of Parijs te wonen.
    En als ik oud ben, 2 kindertjes. Ik ga ze proberen goed op te voeden en ze niet het idee geven dat ze bang voor me moeten zijn. -ik ben bang voor mijn eigen moeder- Ik zorg ervoor dat ze me volledig vertrouwen, dat ze fouten maken en daarvan leren. Dat ze beseffen dat je het leven door en door moet waarderen. Ook al ben je soms verdrietig, boos of wat dan ook.
    Ik wil een strandhuis! Dat lijkt me zó leuk. :3
    Ik wil het gevoel hebben, dat ik niet mijn leven nog niet is afgelopen na mijn kindertijd. Dat je ook lol kan hebben ná je 30e.
    Amen.


    wth.

    Ik ga met een vriendin in ieder geval voor een lange tijd op vakantie naar Amerika na school. Verder is alles nog onbekend.


    it's so empty living behind these castle walls

    ik heb nog geen plannen. er zijn altijd dingen die je dromen in de weg kunnen staan en dan heb je niks meer om je aan vast te houden.


    lekker pessimistisch :S


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Ik wil al sinds kleinsafaan de wereld rondreizen zoals mijn papa al doet sinds heel jong en hij is er nog steeds mee bezig!
    Later wil ik misschien wel masseuse worden, of cartoonist. Journaliste lijkt me ook interessant maar die studies ga ik misschien niet aankunnen. Voorlopig ga ik niet naar school, doe ik geen werk en doe ik eigenlijk niets.
    Wat familie betreft dat zie ik dan wel weer. Als ik zeker ben van mijn vriend wil ik er zeker een toekomst mee en kinderen zal ik ook wel willen. Trouwen? Geen flauw idee, als het dan zo is zal het niet met toeters en bellen zijn maar het gewoon simpel houden in intieme kring. Dat kan even leuk en gezellig zijn, én... het bespaart je een hoop geld!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik ga eerst afstuderen en 2 jaar werken. Over 4 jaar ga ik voor minstens een half jaar (en waarschijnlijk wel langer) touren langs de oostkust van Amerika.
    Verder ga ik me inschrijven voor een kamer, en ga ik zo snel mogelijk op mezelf wonen.
    Trouwen en kinderen enzo wil ik wel, maar pas als ik tegen de 30 ben ofzo x'D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Eerst mijn vmbo tl-diploma halen in mei. Daarna twee jaar havo doen. :'D
    Oké, dat is dus mijn toekomstplan voor school. Nu de andere.
    Later wil ik graag in Londen gaan wonen, met mijn vriend. Maar die wil in Nederland blijven.. *grom* Van beroep zou ik het liefste iets creatiefs doen, maar wat precies.. Geen idee. Ik wil wel kinderen, twee of drie. En een kat! (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Studeren in Engeland, misschien wonen in Engeland, anders weer terug naar Nederland en daar gewoon de ware hopen te vinden, tenzij ik die al in Engeland vind :9~


    Destroy what destroys you.

    In Engeland/schotland studeren en dan daarna schrijver en/of docent worden..

    Of actrice in een bekende film :$

    [ bericht aangepast op 3 okt 2010 - 18:25 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Hmm ik ben iedergeval al gastvrouw net geslaagd XD Ik wil nog 1 opleiding gaan doen gastvrouw niveau 3 is zelfstandig werkend en ik wil een lieve man en drie van die sgattige kinderen... :)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik weet het nog niet helemaal, maar ik wil in ieder geval een keer lang naar Amerika gaan. (Mijn droom al sinds ik een klein meisje was en mijn vader zei dat de badkamer Amerika was.) Ik wil een leuk gezinnetje hebben en in een gezellig flatje wonen. Twee kinderen en een leuke vriend. Ik zou echt graag cartoonist of reisjournaliste willen worden.
    *Zucht* Maar eerst de havo halen en aangenomen worden bij kunstacademies en Journalistiek opleidingen.


    SLOAN.

    Eerst over 2 en een half jaar slagen voor mijn MBO opleiding mediavormgever, daarna verhuizen naar Amsterdam om op mezelf te gaan wonen en daar de Hogeschool Voor De Kunsten (kunstacademie dus) te gaan doen. En ondertussen heel veel chillen en lol hebben.
    Een leuke vriend krijgen (en nu doel ik op een bepaald iemand haha (A) en daarmee samen wonen, kindjes krijgen en trouwen (: en verder lekker naar optredens en concerten, reizen en heel veel leuke dingen met kindjes doen want ik hou van kindjes ^^

    [ bericht aangepast op 28 sep 2010 - 12:39 ]


    dream, dare, fly!

    Ik wil later door Amerika reizen en met mijn geweldige vriend trouwen x'd
    en een beroemde schrijvster worden [a]


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Ik wil een goede grafisch ontwerpster worden. En ik ga trouwen met mijn vriendje en heel veel lol maken en dan kindjes nemen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.