• Wat zijn nou je plannen voor later? Wil je reizen, een familie, je beroep, alles! 8D


    Ik wil het liefst de wereld rond. Ik wil naar landen en een actief leven hebben, veel weg zijn enzo. Ik wil Finland (Nee, niet alleen om hun. Het is gewoon een vetmooi land), Zweden, tour door America, Canada, Spanje, Italië en misschien meer zien.
    Voor beroep wil ik tattoo artist worden of helpen aan games designen bv bij Naughty Dog. Sketches maken voor personages of gebieden.
    Een familie stichten: idk. Ik wil wél een vriendje :9~ Maar ik heb het niet zo op kinderen krijgen en trouwen. Het liefst wil ik gewoon samen blijven zonder te trouwen.

    Maar dat zie ik later allemaal wel (:


    I live for the applause, you will die for it.

    Seel schreef:
    ik wil later graag vertaler worden en dan nog liefst series ondetitelen ofzo! en voor de rest wat iedereen wil , trouwen , een huis en kindjes en ook gelukkig en gezond zijn (:
    Ik wil niet trouwen.


    s[he] be[lie]ve[d]

    Ik wil graag journalistiek doen, en de over de hele wereld reizen om van alle culturen te genieten en ze te beschrijven. Mijn huis hoeft niet heel groot te zijn, als ik me er thuis voel is het goed. Het liefst met een paar luie banken erin (:
    Een lieve vriend lijkt me ook wel leuk, eentje die zich niet aan mijn been vast klampt en net een irritant hondje is. Kinderen, dat lijkt me niet echt iets voor mij, ik zou de meest irritante, chaotische moeder ooit worden.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik heb besloten om nog geen plannen voor later te maken,ik ben pas 16! hoe kan ik nu dan weten wat ik de komende 70 jaar van mijn leven wil?

    [ bericht aangepast op 28 sep 2010 - 15:23 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik wil later iets gaan doen met schone energie. Ik heb de studie al gevonden, haha.
    Ik wil op zijn minst een vriendje en samenwonen enzo, maar hoe het met trouwen en kinderen zit, dat zie ik dan wel :')


    To live would be an awfully big adventure

    Ik wil later een eigen dierenkliniek beginnen. Vooral op konijnen gericht - aangezien ik er mee ben opgegroeid - ik wil ook een paard, een Fries of een Haflinger, om mooie bosritten te maken. Ik wil ook een vriendje :9~ Kinderen weet ik niet, aangezien ik er niet graag mee omga, en mee kan omgaan. Trouwen? Ja. Denk het wel, ik weet wel niet in de kerk, maar op een mooi groen veldje en alles erop en er aan. Misschien wil ik later ook wel naar Spanje verhuizen, en daar een kliniek beginnen.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik wil een leven hebben met mijn huidige vriend. Alhoewel het nu wat minder gaat, maar dat komt hopelijk wel goed. Ik zit nu in 2 VWO & wil zowieso gewoon tot m'n 18e op de middelbare blijven zitten. Ik wíl & kán ook naar de Universiteit, althans, op dit moment wil ik dat, ik wil de opleiding Ruslandkunde & Russisch volgen. Mijn oma was Russisch -is overleden-, mijn Russische opa heb ik nooit gekend maar ik wil echt door met het leren van Russisch. Mijn moeder leert het me een beetje, maar ik wil doorzetten :').

    Ik wil niet snel trouwen, maar zou wel een kind willen :'). Nu nog lang niet, ghagha. Ik zou een tweeling willen, een jongen en een meisje ^^.

    Ik zou ook nog naar de stad waar mijn familie vandaan komt willen, Volgograd -Rusland. Ook wil ik een keer naar Amerika :'). Maar dat komt goed (:

    Wat ik later wil worden.. Model. Ik heb de lengte er helaas niet voor, maar er zijn ook andere opties: Visagiste of actrice. Ik weet het nog niet precies.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    ik wil graag iets met dieren gaan doen.
    later als ik ooit een droom vriend krijg ga ik er mee trouwen en twee of meer kinderen. natuurlijk in een super groot huis want ik wil erg veel dieren!


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik wil graag studeren in Engeland, en daar blijven wonen. Lief vriendje. Maar trouwen en kidneren is niet zo nodig voor mij haha.


    http://ciinderella-.tumblr.com/