• ja serieus.

    ten eerste, vandaag op school de generale repetitie voor de coopertest. 12 minuten achter elkaar lopen. en daarna voetballen. ik had een blokuur gym dus...

    dan moet ik 1,5 uur trainen (hockey). Argh! een marteling. eers 1,5 rondjes inlopen.
    Trainer: Ja meiden! dit was een opwarmer. Allemaal op een lijn.
    EN daar gingen we weer hoor. Hele tijd op en neer, rekken, strekken. Knieheffen, hakkenbillen, kruispas, Zijwaartse pas. Envelopjes lopen. Het ergste van allemaal...

    tegen een hek zitten. Jawel. We moesten dus allemaal met de benen bij elkaar tegen het hek aan leunen zonder te steunen. en dan tegen het hek duwen. en blijven zorgen dat je benen en bovenlichaam in een 90 graden positie bleef. en dan opstaan en sprinten.
    Dat, was een hel!!!

    en dan nog gwn een hockeyen ook. Als ik morgen niet opsta weten jullie hoe het komt.

    wie heeft er ook zo iets.


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Had ik vroeger altijd. Nu sport ik niet meer, want ik ben lui, haha.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik haat sport dus ik heb dat nooit.


    -

    ik dans :')
    -klinkt makkelijk maar is heel vermoeiend, vooropleiding dans.-

    dusja :3

    Dat lijkt me echt vermoeiend o.o
    Tja, ik heb alles heel mooi verdeeld, haha.
    Op maandag sport ik, dinsdag fitness, woensdag sport, donderdag gym, vrijdag fitness, zaterdag fitness en op zondag heb ik soms een wedstrijd. Nou, goed verdeeld he?(A)


    To live would be an awfully big adventure