• Om me niet met sommige discussies hier op het forum te bemoeien. (cat)
    Dan jeuken mijn handen om een opmerking te plaatsen, omdat iemand met een opmerking bijv. het bloed onder mijn nagels vandaan haalt.
    Dan vind ik mezelf nog best goed dat ik me in kan houden. (: Om mod waarschuwingen te voorkomen natuurlijk.
    Wie is er net zo goed als ik? Of bemoeit zich er juist wél mee?
    (nerd)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Kikkeli schreef:
    neeein, ik zeg het gewoon.. vooral nu ik weer gewoon user ben.

    Maar jouw reacties zijn gewoon leuk (krul)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Thingies schreef:
    (...)
    Maar jouw reacties zijn gewoon leuk (krul)
    weet ik


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik zeg iets als ik het wil hoor. : )


    None but ourselves can free our minds.

    Kikkeli schreef:
    neeein, ik zeg het gewoon.. vooral nu ik weer gewoon user ben.

    Voelt vast een stuk beter. _O_


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Nou, ik ken mezelf en ik neem heel snel agressieve houding in als iemand mijn mening niet begrijpt/wil begrijpen. Dan kan ik nogal disrespectvol uit de hoek komen. Heb ik al eens een waarschuwing voor gehad. (:

    Hahaha doe ik ook altijd. Maar ik bemoei me er wel mee. De mensen hier willen gewoon de mening van een ander niet begrijpen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Hahaha doe ik ook altijd. Maar ik bemoei me er wel mee. De mensen hier willen gewoon de mening van een ander niet begrijpen.

    Weet je hoe verschrikkelijk irritant dat is!
    Vooral omdat je zelf meestal wel écht een goed punt hebt. ¬¬'


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik durf nooit te zeggen wat ik denk xD


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Weet je hoe verschrikkelijk irritant dat is!
    Vooral omdat je zelf meestal wel écht een goed punt hebt. ¬¬'

    Klopt en de meeste hier kunnen gewoon niet goed beargumenteren of verdedigen iets omdat het hun geloof is. Zoals met die moskée op groundzero haha. Als argument: wat zou je vinden dan als een een kerk komt dat is toch ook erg? Ik vind dus dat dat er niets mee te maken heeft want die aanslag is niet door Cristenen of Katholieken gepleegt.
    Haha en dan blijven ze maar zo doorgaan en willen ze jouw mening niet begrijpen. Daar kan ik echt slecht tegen. --'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Klopt en de meeste hier kunnen gewoon niet goed beargumenteren of verdedigen iets omdat het hun geloof is. Zoals met die moskée op groundzero haha. Als argument: wat zou je vinden dan als een een kerk komt dat is toch ook erg? Ik vind dus dat dat er niets mee te maken heeft want die aanslag is niet door Cristenen of Katholieken gepleegt.
    Haha en dan blijven ze maar zo doorgaan en willen ze jouw mening niet begrijpen. Daar kan ik echt slecht tegen. --'

    En daar zeg ik hallelujah tegen. _O_


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    En daar zeg ik hallelujah tegen. _O_

    Hahahahahaha. _O_ Hier ligt het niveau van discussieren bij de meeste nog lager dan 0. Zo irritant!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Hahahahahaha. _O_ Hier ligt het niveau van discussieren bij de meeste nog lager dan 0. Zo irritant!

    Haha, ik kan bij sommige discussies ook geen zinnige mening plaatsen hoor, dus dan doe ik het gewoon niet, maar bij sommige discussies ga ik echt helemaal los x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Haha, ik kan bij sommige discussies ook geen zinnige mening plaatsen hoor, dus dan doe ik het gewoon niet, maar bij sommige discussies ga ik echt helemaal los x'D

    Ik heb altijd een mening maar ik ben te lui want door sommige k*t users hier verlies ik altijd terwijl hun mening naja gewoon raar is.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik hou me sóms in, ligt eraan wat voor bui ik heb :9~


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    NYC schreef:
    (...)
    Ik heb altijd een mening maar ik ben te lui want door sommige k*t users hier verlies ik altijd terwijl hun mening naja gewoon raar is.

    haha echt he!
    Zo iemand beweerde dat wij vrouwen de man niet nodig hebben om je voort te planten. Echt wat een dipshit. Maar die mening heb ik wel onderuit gehaald
    :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik ga mensen die me ergeren uit de weg. Aangezien ik liever in iemand in zijn gezicht zeg wat ik van diegene vind.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.