• De titel zegt het ;)
    ___

    Zusje van een vriendin van mij: Ja, maar waarom heet het nou hamburger?
    Vader van die vriendin: Omdat het uit Hamburg komt. Net zoals de Berliner en de Frankfurter genoemd zijn naar waar ze vandaan kwamen.
    Zusje: Dus eigenlijk komen alle lekkere dingen uit Duitsland.
    Ik: *schrikt op*: KLOPT :D
    ---
    (dit gebeurde bij duits, onze cijfers lagen nog in de sektiekamer, maar die zat op slot)
    leerling: bent u de sektiekamer nou al binnengekomen
    Spreeuwers: natuurlijk ben in sexy de kamer binnengekomen!
    ---
    - zei iemand op myspace in bulletin x'D-

    Q: Man, my penis is so big if I laid it out on a keyboard it'd go all the way from A to Z
    Q: wait, shit


    (kijk ff op je toetsenbord waar de A en de Z zitte ;))
    ---
    Leraar zou nog trakteren, maar dat "vergeet" hij telkens, eerst zou het stophoest worden, toen brownies en nu hotdog's;
    Hij: "Ik beloof jullie, voor de vakantie zorg ik dat jullie allemaal een worst in de mond hebben!"
    Jongen: "Nou, als u het zo zegt, laat dan maar..."
    Klas: *plat*
    ---
    TVprogramma:
    Presentator: Dit is een gereedschapskist en... Hou je vast... Er zit echt gereedsschap in. =O
    Dom Blondje 1: Wat is gereedschap? :-S
    Dom Blondje 2: Wat is een ''Houjevast''? :-S
    ---
    Ik: er is iets mis met Georgs genen... Een foutje in zijn DNA denk ik...
    Omgeving: ¿¿¿¿¿ô.0?????
    Ik: Hij had overduidelijk blond moeten zijn... ¬¬

    Ik : Pubers scharnieren tegenwoordig bij het zitten niet meer bij hun heupen maar bij hun nek...
    moeder: *plat*

    Ik: Is dit huiswerk?
    Liza: Neeheeee! Dit moet je thuis maken!

    Mijn moeder kreeg voor haar verjaardag bloemen en die werden zo bezorgd x]
    Ik: OMG, DIE BEZORGJONGEN WAS LEKKER *kwijl*
    Moeder: ahhaaaa... ¬¬ Zal ik even bellen om het te zeggen? 'Mijn dochten vind uw bezorger een lekker ding? ' ^^
    Ik: O.O NO WAY!!!!
    *even later*
    Moeder: *pakt telefoon* *toets nummer van kaartje bloemist in...*
    IK"OMG MAM, NEE, NIET ZEGGEN, DAN SCHAAM IK ME DOOD PLEASE!!! *prbeert moeder van telefoon weg te trekken*
    moeder: *maakt geirriteerd 'ga-weg-gebaar'* ''Hallo, hé, wij hebben net bloemen bezorgd gekregen en
    IK: MAAAAMMM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zij: en ik wou even zeggen dat dit het mooiste boeket is dat ik ooit hab gezien ^^
    Ik: ¬¬ oh.... *zakt door grond* dáárom belde je...

    geen reacties??? :(

    ik weet er nog een^^
    Ik was zo op straat zo 'oh ooh oh ohh'-ik hoop dat je je het wat kan in beelden, niet zo maar oh maar op zon manier van jah je weetwel xD-
    aan het zingen xD
    En mijn vriendinne kijken naar
    mij en ik zeg: 'Kwas aan britney spears aan het denken' xD
    Da komt gwn op den achtergrond in een liedje vn britney spears, maarjah mijn vriendinenn dachten ineens wel iets anders xD


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ik weet er nog een^^
    Ik was zo op straat zo 'oh ooh oh ohh'-ik hoop dat je je het wat kan in beelden, niet zo maar oh maar op zon manier van jah je weetwel xD-
    aan het zingen xD
    En mijn vriendinne kijken naar
    mij en ik zeg: 'Kwas aan britney spears aan het denken' xD
    Da komt gwn op den achtergrond in een liedje vn britney spears, maarjah mijn vriendinenn dachten ineens wel iets anders xD
    *plat*

    (...)
    ik ben daar mee het daar mee eens!! gays verzorgn zichzelf tenminste!!


    Niet leuk, homo's zijn de ergste mannen om ruzie mee te hebben, laatst had ik ruzie met een vriend die homo is.
    En het is al zo erg dat ze het bitch karakter en vrouwelijke hormonen hebben inclusief de mannelijke kracht, maar als je er dan op een gegeven moment genoeg van hebt en naar hem gilt "LIK MN REET" en hij vervolgens zegt "nu niet, nu hebben we ruzie"... dan zijn ze ineens minder leuk die homo's.. xD

    (...)

    Niet leuk, homo's zijn de ergste mannen om ruzie mee te hebben, laatst had ik ruzie met een vriend die homo is.
    En het is al zo erg dat ze het bitch karakter en vrouwelijke hormonen hebben inclusief de mannelijke kracht, maar als je er dan op een gegeven moment genoeg van hebt en naar hem gilt "LIK MN REET" en hij vervolgens zegt "nu niet, nu hebben we ruzie"... dan zijn ze ineens minder leuk die homo's.. xD
    xD *plat*
    Ik ken een homo jongen die heel aardig is hoor :P

    Ik: KUUUUTTT!!!!@#&$#@%)@!%!*@%)!*@%)@!*) *hele schalkannonade*
    *stilte*
    Ik: Eeeehm... Ik bedoel... Oeps, ik maakte een foutje ^^'
    ---
    Nu klinkt het dom, maar lineke was erbij en we kagen dubbel xD

    (...)xD *plat*
    Ik ken een homo jongen die heel aardig is hoor :P


    Ik ook genoeg, heb een periode gehad dat ik continue verliefd werd op homo's ook. xD
    Buiten dat zijn het gewoon de tofste vrienden en je mag ze nog gewoon lekker nicht noemen ook vaak! xD
    Maar toen stond ik wel heel erg voor lul midden op de marktplaats.

    (...)

    Ik ook genoeg, heb een periode gehad dat ik continue verliefd werd op homo's ook. xD
    Buiten dat zijn het gewoon de tofste vrienden en je mag ze nog gewoon lekker nicht noemen ook vaak! xD
    Maar toen stond ik wel heel erg voor lul midden op de marktplaats.
    wattan? :P

    IK: *luisterd Given Up van linkin park*
    Moeder: Het lijkt net alsof iemand heel hand zijn teen stoot en uitgilt hoeveel pijn het doet xD
    ik: *plat*

    Ik kan dat nummer nogsteeds niet meer normaal luisteren zonder dubbel te liggen :'D

    Ik was met bij een vriendin thuis en daar waren nog twee andere vriendinnen van mij ook. Ik was met een van die vriendinnen in gesprek over dat zij iets grappigs zei waardoor ik mijn thee over de tafel sproeide (ik had net een slok genomen). Zegt ze: Het is mijn levensdoel om mensen te laten spuiten

    Ik ging helemaal stuk (lol)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik was met bij een vriendin thuis en daar waren nog twee andere vriendinnen van mij ook. Ik was met een van die vriendinnen in gesprek over dat zij iets grappigs zei waardoor ik mijn thee over de tafel sproeide (ik had net een slok genomen). Zegt ze: Het is mijn levensdoel om mensen te laten spuiten

    Ik ging helemaal stuk (lol)
    *denkt meteen door* doet ze dat ook bij jongens? xD

    Of midden in de stad, ik een een vriendin, vonden een gigaaaaaaantische zak in de winkel die een jurk moest voorstellen. Ja, uitverkoop he, nouja wij hadden dus al de slappe lach, komt die verkoopster naar ons toe of het wat rustiger mag.
    Ik wou zeggen - mevrouw we hebben de grootste lol
    Nee, ik gil keihard door die zaak "Maar mevrouw, wij hebben de grootste lul!"

    .. ehm, oeps? in een winkel waar op dat moment zo'n 700 man/vrouw rondwaggelde. XD