• De titel zegt het ;)
    ___

    Zusje van een vriendin van mij: Ja, maar waarom heet het nou hamburger?
    Vader van die vriendin: Omdat het uit Hamburg komt. Net zoals de Berliner en de Frankfurter genoemd zijn naar waar ze vandaan kwamen.
    Zusje: Dus eigenlijk komen alle lekkere dingen uit Duitsland.
    Ik: *schrikt op*: KLOPT :D
    ---
    (dit gebeurde bij duits, onze cijfers lagen nog in de sektiekamer, maar die zat op slot)
    leerling: bent u de sektiekamer nou al binnengekomen
    Spreeuwers: natuurlijk ben in sexy de kamer binnengekomen!
    ---
    - zei iemand op myspace in bulletin x'D-

    Q: Man, my penis is so big if I laid it out on a keyboard it'd go all the way from A to Z
    Q: wait, shit


    (kijk ff op je toetsenbord waar de A en de Z zitte ;))
    ---
    Leraar zou nog trakteren, maar dat "vergeet" hij telkens, eerst zou het stophoest worden, toen brownies en nu hotdog's;
    Hij: "Ik beloof jullie, voor de vakantie zorg ik dat jullie allemaal een worst in de mond hebben!"
    Jongen: "Nou, als u het zo zegt, laat dan maar..."
    Klas: *plat*
    ---
    TVprogramma:
    Presentator: Dit is een gereedschapskist en... Hou je vast... Er zit echt gereedsschap in. =O
    Dom Blondje 1: Wat is gereedschap? :-S
    Dom Blondje 2: Wat is een ''Houjevast''? :-S
    ---
    Ik: er is iets mis met Georgs genen... Een foutje in zijn DNA denk ik...
    Omgeving: ¿¿¿¿¿ô.0?????
    Ik: Hij had overduidelijk blond moeten zijn... ¬¬

    haha mijn moeder ook ik wil altijd melk en me zus wil altijd sap bij der avond eten en ze doet het telkens omdraaien xD of dan wilt ze melk bij de koffie doen doet ze sinasappelsap en dan drink me pa het en dan gaat hij maar nieuwe zetten xD


    Nvt

    Mijn broer: Mam, jij vergeet echt wel vaak of je een film nou hebt gekeken.
    Ma: Echt niet.
    Ik: Echt wel!
    Broer: Ik weet niet hoevaak jij eternal Sunshine al hebt gezien, maar echt heel vaak..
    Ik: Idd, hij heeft echt al 10x op je kamer gelegen.
    Ma: Nee hoor. Ik onthou dat echt wel! Ik had pas ook zo'n film gezien. En dat was met die ene acteur..
    Ik: Ooh die [/sarcasme]
    Ma: Nou! Uuh! Nou je weet toch wel, die met die ene man! En toen gingie .. uuh .. jeweetwel!
    Broer: Ja nu weten we zéker wat je bedoelt.
    Zo ging het zeker nog een kwartier door x]
    :3 Mijn moeder wordt echt dement ofz x'3 Wel leuk want daar kan je haar echt goed mee pesten (:
    xD

    Gerard Way: "This shit is easy peasy pumpkin peasy pumpkin pie motherfucker!"
    Frank Iero: "I was uncool before uncool cool was."

    <33


    If you don't listen, you're never gonna learn.

    Gerard Way: "This shit is easy peasy pumpkin peasy pumpkin pie motherfucker!"
    Frank Iero: "I was uncool before uncool cool was."

    <33
    xD

    jongen uit mijn klas staat vaak achter de deur zodat de leerkracht denkt dat die er nie is, ma na een tijd werden de leerkrachte da beu en zei der ene 'Als ge achter die deur staat moet ge der nie achteruitkome!' ma we hadde 2uur na elkaar les van dezelfde en die jonge wist nix beters dan uit het raam te klimmen, helemaal rond de school lopen om terug langs de deur binnen te komen en dan te zeggen 'Ja sorry meneer, ik had diaree' De hele klas lag plat van het lachen en omda de leeraar de enige was die hem nie uit het raam had zien klimmen zei die 'Ey! Ge moet daar nie mee lache zenne! Das is heel erg hoor! Da kan iedereen overkomen!'xDxD


    Ja jullie zijn al laaaang verder, maar ik vind deze wel grappig :)

    Ik *probeert oma te leren met pc om te gaan* ''En dan nu met de muis naar boven ^^''
    Oma: *tilt muis op en houd haar hind boven haar hoofd ''en nu?''
    ik: ¬¬ *plAT*


    Whaha

    of, mag ik nie op oude reageren ':$

    haaha geweldig jah


    everything you imagined, and more...

    (...)


    Whahahaha dat had ik ook een keer, met een paar vrienden een drankje doen op het strand, helemaal dronken, of ik een slokje melk wou, nouja vooruit, ik drinken, liet iemand me ineens lachen dus het spoot m'n mond uit.. komt de ober.
    "Mevrouw, zou u dat liever ergens anders willen doen, of anders na sluitingstijd?!"
    (hing tussen z'n benen omdat dat lekker warm was en ja, met een korte broek bij hem, melk uit mijn mond, wat zal die man gedacht hebben) xD


    Whahahaha!!ik lach me hier dood!!!!
    Ik had dat ok meegemaakt!!
    We waren ergens in een saai bos met de klas ,
    en die gids vertellen en ik stond daar voor , drink een slok van me APPELSAP , smaakte da vreselijk vies+ iemand liet me lachen Kwam het allemaal terecht op die gids!


    You'll never dream alone. <3

    Nja een vriendin wou nog eens posters kopen maar ze ahd geeen pklaats om ze te hangen xD
    Zeg ik dodoserieus: trek gewoon je posters af xD
    Niet verkeerd bedoeld natuurlijk maarjah.. xD
    Nja sindsdien zeggen ze trouwens altijd dat ik posters af trek ._.

    ik heb da ook eens gehad, ik zei zo tegen mijn vriendinnen op sgool; kga eens mijn poster van Tom moeten aftrekken, en ik vlug daarna; ni dubbelzinnig denken,en iedereen plat van het lachen

    (...)xD *plat*
    Ik ken een homo jongen die heel aardig is hoor :P

    ik heb een neef die homo is, de zus van mijn tante is lesbische en mijn achternicht is ook lesbische

    haha mijn moeder ook ik wil altijd melk en me zus wil altijd sap bij der avond eten en ze doet het telkens omdraaien xD of dan wilt ze melk bij de koffie doen doet ze sinasappelsap en dan drink me pa het en dan gaat hij maar nieuwe zetten xD

    mijn opa ook een keer, wij met z'n allen van de familie bij hun, er stond melk en appelsap op de tafel, pakt ie die appelsap en ik proberen mijn lach in te houden giet ie da in zijn koffie en dan drinkt ie die hele kop koffie uit en dan zat ik wel met een vioes gezicht te kijken
    maar da was zo smijten

    Jongen uit mijn klas *wijst naar poster van Tom*: Die lijkt op een jongen o.o
    Ik: ¬¬ Goh... hoe dát nou komen...
    omg dies mooi x'D
    Euhm, bij het examenfeest van mn zus waren dr heel veel mensjes en toen vroeg zo'n man aan Leon:"en jij bent de zoon van?" *verwachtduseennaam* Leon:"papa"
    men, nu klinkt het vet stom amar het was heel grappig x'D
    en... euhm... er was ook nog iets met dat mn ma niet meer wist wat links of rechts was. Zei de Tomtom dat ze rechts moest dacht ze dat ze links ging en de hele tijd tegen dat ding zeggen: ik ga toch lekker links(puh) kwam ze er thuis pas achter dat ze rechts was gegaan x'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    - zei iemand op myspace in bulletin x'D-

    Q: Man, my penis is so big if I laid it out on a keyboard it'd go all the way from A to Z
    Q: wait, shit


    (kijk ff op je toetsenbord waar de A en de Z zitte ;))
    die is stoer ^^


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik had een hello kitty T-shirt aan..En ik zag Thomas zo naar mijn borsten staren Dus zei ik ; Mijn hoofd is hierboven hoor! Hij ; Alle vrouwen zijn het zelfde,Ik keek naar hello kitty niet naar je borsten ! :O Ik ; dat zal wel Hij ; Ik snap die meisjes echt niet-.-
    Koen; Hahah sukkel!
    puck[leraares] : De deur is daar hoor Niet zo praten!
    Thomas : Begint u ook al?
    puck : BUITEN nu !
    thomas : Juffrouw ik keek niet naar u tieten.
    puck : *kijkt beledigd* 'Vanmiddag corvee!'
    Thomas : Okee maar ik mag toch nog wel naar u borsten kijken he? *klas ligt plat*


    Pictures fade away, but memories are forever

    Spreeuwers: natuurlijk ben in sexy de kamer binnengekomen!
    mijn zusje heeft spreeuwers volgens mij ookxD
    maar goed nu mijn egte reactie: (lol)(lol)


    I am an idiot, I move.