• De titel zegt het ;)
    ___

    Zusje van een vriendin van mij: Ja, maar waarom heet het nou hamburger?
    Vader van die vriendin: Omdat het uit Hamburg komt. Net zoals de Berliner en de Frankfurter genoemd zijn naar waar ze vandaan kwamen.
    Zusje: Dus eigenlijk komen alle lekkere dingen uit Duitsland.
    Ik: *schrikt op*: KLOPT :D
    ---
    (dit gebeurde bij duits, onze cijfers lagen nog in de sektiekamer, maar die zat op slot)
    leerling: bent u de sektiekamer nou al binnengekomen
    Spreeuwers: natuurlijk ben in sexy de kamer binnengekomen!
    ---
    - zei iemand op myspace in bulletin x'D-

    Q: Man, my penis is so big if I laid it out on a keyboard it'd go all the way from A to Z
    Q: wait, shit


    (kijk ff op je toetsenbord waar de A en de Z zitte ;))
    ---
    Leraar zou nog trakteren, maar dat "vergeet" hij telkens, eerst zou het stophoest worden, toen brownies en nu hotdog's;
    Hij: "Ik beloof jullie, voor de vakantie zorg ik dat jullie allemaal een worst in de mond hebben!"
    Jongen: "Nou, als u het zo zegt, laat dan maar..."
    Klas: *plat*
    ---
    TVprogramma:
    Presentator: Dit is een gereedschapskist en... Hou je vast... Er zit echt gereedsschap in. =O
    Dom Blondje 1: Wat is gereedschap? :-S
    Dom Blondje 2: Wat is een ''Houjevast''? :-S
    ---
    Ik: er is iets mis met Georgs genen... Een foutje in zijn DNA denk ik...
    Omgeving: ¿¿¿¿¿ô.0?????
    Ik: Hij had overduidelijk blond moeten zijn... ¬¬

    Ik had een pennendoosje met potloden enzo en iemand pakte die af ¬¬

    ---

    hij: Ik speel met je doosje *bigsmile*
    *niemand had door wat hij zei*
    Ik: ô_ô Wil je dat asjeblieft NOOIT meer zeggen o_o
    hij: ?
    Iedereen eromheen : *plat*

    er kwam is iemand bij ons op bezoek
    om voor de auto te bekijke omdat die te koop stond
    en die mevrouw heete met de achter naam duif ofz iets en mn pa vond da zo grappig
    day die daar hele tijd om stond te lache
    en die mevrouw was te laat en ons pa zij zo van kei hard door het huis
    ik denk dat mevrouw duif tege de paal is aan gevloge want ze komt precies ni
    stond die mevrouw tog voor de deur en natturlijk alles gehoord xD
    omg ik lag plat

    xD en, auto nog verkocht? :P

    xD en, auto nog verkocht? :P

    ja da nog wel xD

    Tja, ik heb eens in de zoveel tijd dat ik sochtends vroeg van alles wil doen, haar verven, masktertje, uitgebreid scheren (inplaats van vlug alleen even je oksels), etc etc.
    En ja hoor, zo ook op een heerlijke koude maar droge herfstdag vorig schooljaar.
    Ik gedouched, maskertje op, zie ineens op mn klok dat ik nog maar 20 minuten heb om op school te komen!
    Nouja je kent het, razewn als een gek in je kleding, op de fiets, koop straks wel ergens wat eten en drinken idee, en het zó raar vinden dat je de hele tijd door iedereen zo raar aangekeken wordt op school en op straat.
    Tot je lerares Nederlands (1,5 uur later) ineens medelijden krijgt en je verteld in de spiegel in de hoek te kijken, om vervolgens erachter komen dat je hele gezicht blauw is van het masker dat je vergeten bent af te halen.
    Ben de rest van de maand niet meer naar school gegaan..

    (...)
    ja da nog wel xD
    x]

    Bij ons op school:
    Leraar: ik snap het nu al 40 jaar niet, maar jullie kennelijk wel :D

    k wee dr geen van school, want daar gebeurt zoiezo niks leuks...

    En verder weet ik ook niks


    Hoe heb jij dr zo veel onthouden?

    Tja, ik heb eens in de zoveel tijd dat ik sochtends vroeg van alles wil doen, haar verven, masktertje, uitgebreid scheren (inplaats van vlug alleen even je oksels), etc etc.
    En ja hoor, zo ook op een heerlijke koude maar droge herfstdag vorig schooljaar.
    Ik gedouched, maskertje op, zie ineens op mn klok dat ik nog maar 20 minuten heb om op school te komen!
    Nouja je kent het, razewn als een gek in je kleding, op de fiets, koop straks wel ergens wat eten en drinken idee, en het zó raar vinden dat je de hele tijd door iedereen zo raar aangekeken wordt op school en op straat.
    Tot je lerares Nederlands (1,5 uur later) ineens medelijden krijgt en je verteld in de spiegel in de hoek te kijken, om vervolgens erachter komen dat je hele gezicht blauw is van het masker dat je vergeten bent af te halen.
    Ben de rest van de maand niet meer naar school gegaan..
    auw... pijnlijk :S

    k wee dr geen van school, want daar gebeurt zoiezo niks leuks...

    En verder weet ik ook niks


    Hoe heb jij dr zo veel onthouden?


    Door er teveel tijd op door te brengen..

    Net als laatst bij ons in de klas
    Ricardo: Ja, maar als je hem zo houdt kan die niet harder meer worden! *Druk gebarend*
    Leraar: Pardon?
    Ricardo: Maar meneer dat is toch zo, u liet het me laatst nog zien!
    Klas: *kapot*

    Hij bedoelde dus iets wiskundigs XD

    (...)

    Door er teveel tijd op door te brengen..

    Net als laatst bij ons in de klas
    Ricardo: Ja, maar als je hem zo houdt kan die niet harder meer worden! *Druk gebarend*
    Leraar: Pardon?
    Ricardo: Maar meneer dat is toch zo, u liet het me laatst nog zien!
    Klas: *kapot*

    Hij bedoelde dus iets wiskundigs XD
    *plat* en dat bedoel ik lettelrijk xD

    (...)

    Door er teveel tijd op door te brengen..

    Net als laatst bij ons in de klas
    Ricardo: Ja, maar als je hem zo houdt kan die niet harder meer worden! *Druk gebarend*
    Leraar: Pardon?
    Ricardo: Maar meneer dat is toch zo, u liet het me laatst nog zien!
    Klas: *kapot*

    Hij bedoelde dus iets wiskundigs XD

    Wat vna wiskunde moet er harder worden? o.O


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    wij zaten in de autoen ik wees de weg:
    Ik: En dan zo de Zijestoten op..
    Moeder: wat een naam
    Ik: zeg dan toch meteen 'Inhaarstoten'
    moeder: ô.0
    Ik: *plat*
    -even later-
    Ik: oh, nee, het is Zijestroeven ¬¬

    (...)
    Wat vna wiskunde moet er harder worden? o.O


    Ja, hij was me iets aan het uitleggen over een opgave over beton, maar die jongen was heel humoristisch EN oversext, dus kwam héél fout over. XD

    (...)

    Ja, hij was me iets aan het uitleggen over een opgave over beton, maar die jongen was heel humoristisch EN oversext, dus kwam héél fout over. XD

    awzo ik dacht al^^xD


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    jongen uit mijn klas staat vaak achter de deur zodat de leerkracht denkt dat die er nie is, ma na een tijd werden de leerkrachte da beu en zei der ene 'Als ge achter die deur staat moet ge der nie achteruitkome!' ma we hadde 2uur na elkaar les van dezelfde en die jonge wist nix beters dan uit het raam te klimmen, helemaal rond de school lopen om terug langs de deur binnen te komen en dan te zeggen 'Ja sorry meneer, ik had diaree' De hele klas lag plat van het lachen en omda de leeraar de enige was die hem nie uit het raam had zien klimmen zei die 'Ey! Ge moet daar nie mee lache zenne! Das is heel erg hoor! Da kan iedereen overkomen!'xDxD


    Honest to god, I will break your heart. Tear you to pieces, I'll rip you apart