• De titel zegt het ;)
    ___

    Zusje van een vriendin van mij: Ja, maar waarom heet het nou hamburger?
    Vader van die vriendin: Omdat het uit Hamburg komt. Net zoals de Berliner en de Frankfurter genoemd zijn naar waar ze vandaan kwamen.
    Zusje: Dus eigenlijk komen alle lekkere dingen uit Duitsland.
    Ik: *schrikt op*: KLOPT :D
    ---
    (dit gebeurde bij duits, onze cijfers lagen nog in de sektiekamer, maar die zat op slot)
    leerling: bent u de sektiekamer nou al binnengekomen
    Spreeuwers: natuurlijk ben in sexy de kamer binnengekomen!
    ---
    - zei iemand op myspace in bulletin x'D-

    Q: Man, my penis is so big if I laid it out on a keyboard it'd go all the way from A to Z
    Q: wait, shit


    (kijk ff op je toetsenbord waar de A en de Z zitte ;))
    ---
    Leraar zou nog trakteren, maar dat "vergeet" hij telkens, eerst zou het stophoest worden, toen brownies en nu hotdog's;
    Hij: "Ik beloof jullie, voor de vakantie zorg ik dat jullie allemaal een worst in de mond hebben!"
    Jongen: "Nou, als u het zo zegt, laat dan maar..."
    Klas: *plat*
    ---
    TVprogramma:
    Presentator: Dit is een gereedschapskist en... Hou je vast... Er zit echt gereedsschap in. =O
    Dom Blondje 1: Wat is gereedschap? :-S
    Dom Blondje 2: Wat is een ''Houjevast''? :-S
    ---
    Ik: er is iets mis met Georgs genen... Een foutje in zijn DNA denk ik...
    Omgeving: ¿¿¿¿¿ô.0?????
    Ik: Hij had overduidelijk blond moeten zijn... ¬¬

    Of midden in de stad, ik een een vriendin, vonden een gigaaaaaaantische zak in de winkel die een jurk moest voorstellen. Ja, uitverkoop he, nouja wij hadden dus al de slappe lach, komt die verkoopster naar ons toe of het wat rustiger mag.
    Ik wou zeggen - mevrouw we hebben de grootste lol
    Nee, ik gil keihard door die zaak "Maar mevrouw, wij hebben de grootste lul!"

    .. ehm, oeps? in een winkel waar op dat moment zo'n 700 man/vrouw rondwaggelde. XD
    *P-L-A-T*

    (...)*denkt meteen door* doet ze dat ook bij jongens? xD


    precies dat dacht ik dus ook xD


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    (...)

    precies dat dacht ik dus ook xD
    xD

    Ik was met bij een vriendin thuis en daar waren nog twee andere vriendinnen van mij ook. Ik was met een van die vriendinnen in gesprek over dat zij iets grappigs zei waardoor ik mijn thee over de tafel sproeide (ik had net een slok genomen). Zegt ze: Het is mijn levensdoel om mensen te laten spuiten

    Ik ging helemaal stuk (lol)



    Whahahaha dat had ik ook een keer, met een paar vrienden een drankje doen op het strand, helemaal dronken, of ik een slokje melk wou, nouja vooruit, ik drinken, liet iemand me ineens lachen dus het spoot m'n mond uit.. komt de ober.
    "Mevrouw, zou u dat liever ergens anders willen doen, of anders na sluitingstijd?!"
    (hing tussen z'n benen omdat dat lekker warm was en ja, met een korte broek bij hem, melk uit mijn mond, wat zal die man gedacht hebben) xD

    (...)


    Whahahaha dat had ik ook een keer, met een paar vrienden een drankje doen op het strand, helemaal dronken, of ik een slokje melk wou, nouja vooruit, ik drinken, liet iemand me ineens lachen dus het spoot m'n mond uit.. komt de ober.
    "Mevrouw, zou u dat liever ergens anders willen doen, of anders na sluitingstijd?!"
    (hing tussen z'n benen omdat dat lekker warm was en ja, met een korte broek bij hem, melk uit mijn mond, wat zal die man gedacht hebben) xD
    xD OMG

    Vriendin1: 'Het is groen en het zit aan de muur. Raad eens wat het is?'
    Annelies: 'Pfff... geen idee.'
    Vriendin1: 'Kermit de sticker!'
    Vriendin2: *denktdenktdenkt* 'Ik snap 'm niet.'
    Ik: 'Okee, nu ik. Er was eens een boot van 8 meter breed, en 32 meter lang. Hoe oud was de schipper?'
    Vriendin2: 'Uhm... weet ik niet.'
    Ik: '43 jaar.'
    Vriendin2: 'Hèh, hoe weet je dat?'
    Ik: 'Omdat ik dat aan hem vroeg!'
    Vriendin2: 'Nou, ik snap 'm nog steeds niet hoor.'
    -even later-
    Vriendin2: 'JA MEREL IK SNAP HEM. Kijk, ik heb het uitgerekend!'
    Ik&Vriendin1: *zucht*

    Of ook zo'n ouderwetse die bij mij meer dan eens gebeurd is.
    Ik ben van nature blond, en nog meer uit een potje, en dat bewijs ik altijd zo graag dat ik in bomvolle straten of onwijs dure winkels inplaats van de uitgang het raam kies om tegenaan te walsen denkend dat het een open uitgang is.
    Schandé.

    Uuuh ik heb er nog een xD
    Wij [ ik, mijn nichten en mijn zus ] waren naar een programma aan het kijken over hoe een vliegtuig neergestort was. En dan toonden ze ook zo'n stukjes van hoe dat da daar was
    Mijn nichtje: Hoe kunnen ze dat eigenlijk filmen? Dat vliegtuig is toch neergestort. Ö
    Wij; -.-' *faceslap*

    Later lagen we allemaal plat, buiten mijn nichtje xD


    What's wrong whit loving someone?

    Of aangereden worden door een geparkeerde auto..

    - Was gister. D:

    Uuuh ik heb er nog een xD
    Wij [ ik, mijn nichten en mijn zus ] waren naar een programma aan het kijken over hoe een vliegtuig neergestort was. En dan toonden ze ook zo'n stukjes van hoe dat da daar was
    Mijn nichtje: Hoe kunnen ze dat eigenlijk filmen? Dat vliegtuig is toch neergestort. Ö
    Wij; -.-' *faceslap*

    Later lagen we allemaal plat, buiten mijn nichtje xD


    LOL, zo'n vriendin had ik ook, we zaten Peter R de Vries te kijken voor de lol, een reconstructie, zij pakt ineens der telefoon en gaat als een gek toetsen, dus wij hadden zoiets van nouja zal wel.
    Horen we er ineens, "Ja goeiemiddag met Gresa, ik wou even zeggen dat ik het nummerbord net herkend heb op tv"

    Ehm.. juist Gressie.. hoezo blond schat?

    (...)

    LOL, zo'n vriendin had ik ook, we zaten Peter R de Vries te kijken voor de lol, een reconstructie, zij pakt ineens der telefoon en gaat als een gek toetsen, dus wij hadden zoiets van nouja zal wel.
    Horen we er ineens, "Ja goeiemiddag met Gresa, ik wou even zeggen dat ik het nummerbord net herkend heb op tv"

    Ehm.. juist Gressie.. hoezo blond schat?
    *plat* XD

    mijn neefje van 3 stond m'n posters te bekijken.
    neefje; 'Die wil ik zijn als ik groot ben!' *wijst naar Bill*
    ik; O.O :D
    -poosje later-
    neefje; 'Ohnee, ik ben geen meisje..' *kijkt beteuterd*
    Iedereen: *plat*

    mijn neefje van 3 stond m'n posters te bekijken.
    neefje; 'Die wil ik zijn als ik groot ben!' *wijst naar Bill*
    ik; O.O :D
    -poosje later-
    neefje; 'Ohnee, ik ben geen meisje..' *kijkt beteuterd*
    Iedereen: *plat*

    Whah doet me denken ana iets wat ik op tv zag xD
    Een meisje dat kei haard huilde omdat het een jongetje wou zijnxD


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    Whah doet me denken ana iets wat ik op tv zag xD
    Een meisje dat kei haard huilde omdat het een jongetje wou zijnxD
    da;'s niet grappig, dat is echt zielig... :( Die zijn echt in het verkeerde lichaam geboren!

    (...)da;'s niet grappig, dat is echt zielig... :( Die zijn echt in het verkeerde lichaam geboren!

    nja was een meisje van 4 ofoz xD
    Ze wou een plassertje hebben zodat ze overal kon plassen xD


    If you had never come out of the blue, I would've stay