• Jaja, heel gezellig allemaal.
    Mijn buurvrouw (die jullie misschien nog kennen uit een ander topic van me) is vandaag officieel geflipt. Ik kwam dus thuis van een vriend, zie ik een politieauto en een politiemotor staan. Zegt er ineens een vrouw uit mijn straat tegen me: 'Pas op, er ligt glas voor je deur.' Dus ik vroeg me al af wat er aan de hand was. Loop ik de woonkamer in, zit er ineens een politieagent op de bank. Dus ik vroeg zo wat er aan de hand was, blijkt het dat mijn buurvrouw onze ruit van de deur heeft ingegooid met een wijnfles (er zat zelfs nog wijn in, wat lekker nu op onze deur plakt). Oké, er zit alleen een sterretje in de ruit, maar het is alsnog niet normaal vind ik. Ook ligt er nu een hele hoop glas voor de deur. Ook blijkt mijn buurvrouw naar mijn hond geroepen te hebben: 'Bijke (naam van mijn hond), ik wil je neuken!'
    Dus ze zouden haar dus meenemen, was wel een kleine troost om haar die politieauto in geduwd te zien worden (huppelend en al). Nu kan het echter wel zijn dat ze vanavond weer terug is (zoals gewoonlijk), maar ik hoop natuurlijk dat ze nooit meer terug komt.

    Anyway, hebben jullie ook zulke "geweldige" buren? (:

    Edit: Vanochtend om half tien is ze weer thuisgekomen. Zo gezellig!
    Edit2: Jaja, jongens. Vandaag is ze weer bezig geweest. Deze keer waren het alleen 14 flessen op één dag. De politie is hier al 2 keer geweest, maar kunnen haar niet meenemen omdat de ramen deze keer niet kapot zijn gegaan. Maar ze gooide dus wel mooi 14 flessen. Heerlijk. Nu maar afwachten hoe het vanavond gaat..

    [ bericht aangepast op 12 okt 2010 - 17:40 ]

    mijn buurman is ijs-verslaafd haha.


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Lipsy schreef:
    Wow, die is echt gestoord.
    Mijn buren zijn gewoon normaal (:


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    omg, wat een rare vrouw. wij hebben altijd ruzie met onze buren, want toen ik klein was maakte ik vele lawaai en dan gingen zij op muren bonken :Y)


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    mn ene buurvrouw is bejaard en super lief, en de andere mensen werken bij de popo en hebben altijd een politie auto op de stoep staan. best chill eigenlijk nooit overlast of iets.

    de vorige buurman heeft tijdens het verbouwen van zn huis (t stond al maanden leeg voordat zij kwamen xD) 2 keer onze watreleiding doorboort

    Nou, ik ga elke zondag op bezoek bij mijn buurvrouw ookal mag ik haar niet. Maar haar man is vorige maand overleden en ik vind het zielig dat ze alleen zit, dus hou ik der een uurtje gezelschap.

    Maar, ik mag der niet zo.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2010 - 20:48 ]


    Never wait for perfection, just make it.

    Nu heb ik alleen nog maar leuke buren.

    Maar wij hadden een aantal jaar geleden een bovenbuurvrouw die lege en volle wijnflessen, kattenbak korrels, en alle rotzooi waar ze van af moest, van haar balkon, in onze tuin gooide.
    En toen heeft mijn broertje, die toen 6 was, een wijnfles op zijn kop gekregen. Toen hebben ze haar, gelukkig, opgepakt en ze is niet meer teruggekomen. =)


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Die spoort echt niet, zeg.
    Ehm, ik heb een superknappe buurjongen die helaas nooit buitenkomt.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik woon naast een appartementsgebouw en de mensen die daarin wonen zijn best wel aardig.


    Never run out of reasons to smile...

    Langs ene kant woont mijn nonkel :p (ze zijn nog bezig met verbouwen dus wonen ze er nog niet )
    En langs de andere kant woont er een gepensioneerd koppel, die geen last zijn en vriendelijke mensen zijn =)


    Stop wishing, Start doing..

    Mijn vorige buurvrouw heeft mijn vader helemaal verrot lopen schelden waar wij, als kleine kindjes bijstonden, omdat hij de heg had gesnoeid, maar dat wilde zij niet. En ze heeft mij bijna een keer een klap gegeven omdat ik over "haar" gras liep (Ik was 7). En haar kleinkind mocht niet met ons omgaan, omdat wij een slechte invloed zouden hebben.
    Leuke mensen op de wereld. :'D


    Don't cry because it's over. Smile because it happened.

    Kunnen ze haar niet aan een psychologische test onderwerpen en haar vervolgens in een psychiatrisch ziekenhuis opvangen, mocht de test verkeerd uitpakken?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    omg...o.o ik ken mn buren niet.. wil ik niet ook.. woon in een een of andere mongole achterwijk..


    Sleep And Remember, My Last Lullaby, So I'll Be With You, When You Dream

    Woot, die is gestoord:S...

    Ik heb soms het gevoel dat mijn buurman z'n kindje mishandelt, ja je kan zeggen 'overhaaste conclusies'. Maar dat is gewoon wat mijn gevoel zegt. Hij schreeuwt zo vaak naar dat kind en je hoord hem zo vaak huilen enzo. Soms hoor je ook ineens een bonk en daarna gejank, dat kan natuurlijk van alles zijn maar het gevoel wat ik erbij krijg is gewoon niet echt fijn..

    Oh en mijn tegenover buren gluren altijd naar ons, ze hebben van die lamellen en die zitten dan dicht. Zie je zo een verschuiven en zie je ze stiekem gluren :/


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Hahahaha.


    Some people make the world special just by being in it