• Jaja, heel gezellig allemaal.
    Mijn buurvrouw (die jullie misschien nog kennen uit een ander topic van me) is vandaag officieel geflipt. Ik kwam dus thuis van een vriend, zie ik een politieauto en een politiemotor staan. Zegt er ineens een vrouw uit mijn straat tegen me: 'Pas op, er ligt glas voor je deur.' Dus ik vroeg me al af wat er aan de hand was. Loop ik de woonkamer in, zit er ineens een politieagent op de bank. Dus ik vroeg zo wat er aan de hand was, blijkt het dat mijn buurvrouw onze ruit van de deur heeft ingegooid met een wijnfles (er zat zelfs nog wijn in, wat lekker nu op onze deur plakt). Oké, er zit alleen een sterretje in de ruit, maar het is alsnog niet normaal vind ik. Ook ligt er nu een hele hoop glas voor de deur. Ook blijkt mijn buurvrouw naar mijn hond geroepen te hebben: 'Bijke (naam van mijn hond), ik wil je neuken!'
    Dus ze zouden haar dus meenemen, was wel een kleine troost om haar die politieauto in geduwd te zien worden (huppelend en al). Nu kan het echter wel zijn dat ze vanavond weer terug is (zoals gewoonlijk), maar ik hoop natuurlijk dat ze nooit meer terug komt.

    Anyway, hebben jullie ook zulke "geweldige" buren? (:

    Edit: Vanochtend om half tien is ze weer thuisgekomen. Zo gezellig!
    Edit2: Jaja, jongens. Vandaag is ze weer bezig geweest. Deze keer waren het alleen 14 flessen op één dag. De politie is hier al 2 keer geweest, maar kunnen haar niet meenemen omdat de ramen deze keer niet kapot zijn gegaan. Maar ze gooide dus wel mooi 14 flessen. Heerlijk. Nu maar afwachten hoe het vanavond gaat..

    [ bericht aangepast op 12 okt 2010 - 17:40 ]

    bluuh, wat een raar mens! Ik hoop voor je dat die nooit meer terug komt!

    Wij hebben aan de ene kant aardige buren, andere kant buren waar mijn ouders ooit ruzie mee hadden en nu negeren we elkaar ofzo x'd


    You are beautiful, you are love.

    omg
    nja mijn buren maken altijd ruzie
    je kan ze horen schreeuwen en met spullen gooien of stampen ofsow vanuit onze woonkamer:x


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    mijn vorige buurvrouw vroeg altijd of ze de bloemen mocht water geven van ons (die aan ons raam buiten staan) en dat mocht van mn ma.Maar ze goot eigenlijk haar pis in onze bloemen,geen water. Niet moeilijk dat onze bloemen altijd stuk waren :'D
    en ze zeek ook altijd voor ons raam xd
    -ze was oud-


    Imperfection Is Beautiful

    normale buren allen heeft een van de buren een zoon n die hoor je soms seks hebben met een meisje:|


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik woon op mezelf in soort van flas xD Maar de rechter is een schat van een mens, ik ben echt de jongste in de flat xD
    En de linker grr die praten altijd hard en hebben sochtends keiharde muziek aan, mijn slaapkamer kruit aan met die van hun de linker hea.. Ik hoor ze altijd praten of seks hebben brb...

    Wat een gestoorde wijf is dat zeg moeten opsluiten!


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Edit2: Jaja, jongens. Vandaag is ze weer bezig geweest. Deze keer waren het alleen 14 flessen op één dag. De politie is hier al 2 keer geweest, maar kunnen haar niet meenemen omdat de ramen deze keer niet kapot zijn gegaan. Maar ze gooide dus wel mooi 14 flessen. Heerlijk. Nu maar afwachten hoe het vanavond gaat...

    Mother of god.. o__o"
    Opsluiten en de sleutel weggooien.


    All this dampness is damp.

    wtf.. 0_0
    mijn overbuurvrouw heeft een keer om 2 uur 'snachts aangebeld en is ze kruipend in haar pyjama in onze gang gaan zitten en zei ze tegen mijn zus dat mijn zus hoeren-ogen heeft en dat mijn moeder een slechte moeder is omdat ze geen thee voor mn buurvrouw wou zetten en ze wou ons allemaal in elkaar slaan enz enz. Dus toen hadden we de politie gebeld en was ze 2 weken ofzo in een kliniek en nu is ze sinds een paar maanden weer terug en het gaat goed met haar hahah ;p

    [ bericht aangepast op 12 okt 2010 - 19:29 ]


    T O K I O H O T E L < 3

    Oke rare buren heb jij.
    Wel wat raar dat de andere buren dan niet bellen als ze weer zo'n actie heeft :S


    La credenza è una medicina contro il timore

    Dat is echt ziek ja O__O Mijn ouders hadden wel ruzie met de ene buren, maar dat is niet zo heel erg. Zeker niet naast dit verhaal. Mijn anderen buren zijn oude, dove schatten.

    Coyote schreef:
    Oke rare buren heb jij.
    Wel wat raar dat de andere buren dan niet bellen als ze weer zo'n actie heeft :S



    Doen ze ook hoor! Iedereen uit onze buurt heeft wel een keer gebeld volgens mij. ;o

    t-b-s

    [ bericht aangepast op 12 okt 2010 - 20:40 ]


    *insert philosophical cringe expression here*