• De stelling van vandaag luidt:
    De school is verplicht om, als je met de bus naar school moet komen, je reiskosten te vergoeden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eens. Mijn ouders betalen nu 50 euro per maand voor mijn bus abo.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Vind ik wel, eigenlijk. Niet dat het mogelijk is, maar het zou wel fijn zijn.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Eigenlijk niet. Soms kies je het zelf terwijl je kan fietsen. Soms kan je niet anders maar het hoort niet bij school.
    Dus eigenlijk oneens. ;x
    Maar ik vind wel dat ze van bepaalde dingen wat minder geld mogen vragen enzo want overdrijven is hun sterkste vak! -.-'

    Achja, ik ga toch niet meer naar school dus ik heb er toch niets meer aan...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Oneens.
    Natuurlijk snap ik dat sommige scholen ver liggen, maar bij mij op school gaan al die kinderen met de bus naar mijn school terwijl ze in hun eigen stad 5 scholen hebben. Nou, dan kies je maar een andere school. En sommige kinderen kunnen makkelijk een halfuurtje met de bus.


    Today will be Girl's Day party with you~

    De bus word wel veel duurder. maar sommigen gaan zonder een echte reden met de bus naar school. mensen die echt ver weg wonen die met de trein moeten vind ik weer wat anders, die zouden eigenlijks wel een vergoeding moeten krijgen.


    Everything is worse without music.

    Eigenlijk zou dat wel eerlijk zijn.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Eens. Wand ik vind het lullig dat mijn ma nu €135. Per maand moet betalen voor me bus abo.


    we all deserve to die

    Eens. En dat moeten kinderen als ze te laat zijn ook nog nakomen:8. gelukkig ga ik op de fiets(A)


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    RINGDINGDONG schreef:
    Oneens.
    Natuurlijk snap ik dat sommige scholen ver liggen, maar bij mij op school gaan al die kinderen met de bus naar mijn school terwijl ze in hun eigen stad 5 scholen hebben. Nou, dan kies je maar een andere school. En sommige kinderen kunnen makkelijk een halfuurtje met de bus.

    Jij kiest zelf met wat je gaat. Like. Ze betalen de benzine toch ook niet als je met de auto naar je school gaat?
    Oneens dus.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2010 - 7:44 ]

    ja


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Het zou wel lekker zijn, maar je kiest er toch zelf voor dat je met de bus of wat dan ook naar school gaat? Oneens dus.


    wth.

    Eens >< !


    ~ la-la-laaa.

    Nee vind ik niet. Dan zouden ze voor iemand die met een brommer/scooter naar school gaat de benzine gaan betalen, of voor iemand die met de fiets gaat gaan betalen als er iets kapot gaat.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Oneens,ik zou niet weten waarom.Sommige gaan met de bus omdat ze te lui zijn,dan kunnen ze net zo goed mijn reiskosten vergoeden.
    Trouwens als de school dat moet vergoeden moeten wij meer schoolgeld betalen of meer belasting dus dan betalen wij het indirect. Ze kiezen er toch zelf voor?

    [ bericht aangepast op 6 okt 2010 - 9:37 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall