• wat vinden jullie van deze stelling?
    Is tokio hotel en de liefde voor de boys just een fase en gaat het wel over?
    Of blijf je verliefd op bill,tom,gustav,georg to the end of time....dat is dus mijn vraag.

    xxx van mij

    By my blyft het ook!!

    Bij mij was t een fase, niet dat ik z nu verschrikkelijk vind ofzo maar ik ben niet meer zo obsessed

    voor mij was het ook just een fase bill doet nu niets meer met me maar de liedjes wel.
    tja het is wel normaal dat je zegt ik blijf voor altijd maar zij moeten ook een keertje stoppen en ik kan me niet voorstellen als je 50 bent en nog steeds in love bent met een van hun.
    xXx-kiss-xXx

    denk fase:S

    tot het einde^^^
    heay ik ben al 4 jaar fan he, dus dat houd niet opeens op XD


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    JEZUS ZEG! flikkers¬¬'

    wat boeit het nou of het een fase is of niet?Dat is voor iedereen anders,want je hebt ook van die vieze huppelkutjes die alleen meelopen me hun 'vrienden'.Trouwens als het een fase was,dan zou TH al 3/4 jaar een fase zijn.Lekker logisch¬¬''


    en dna nog iets,ik vind mensen dom die zeggen: Tokio Hotel für immer,want het is niet für immer&dan nou het belangrijkste:



    JE ZEGT : OF BEN JE DAN NOG VERLIEFD OP BILL,GUSTAV,GEORG OF TOM.HET GAAT OM DE MUZIEK,JEZUS LEREN MENSEN DAT NOU NOOIT AF¬¬'


    Lalalalalalalala.

    Bij mij blijft het.



    Bij mij ook.


    Hoop ik.


    Protège moi de mes désirs.

    kheb een hele rare vriendin das zoon hiphop chick egt raar eerst was ze keihard TH fan en was ze smoor op Bill en d8 ze dat ze beter bij hem paste dan ik(belaggelijk!)en nu zegt ze dat chris brown zonder baardje leuker is dan Bill:S CHRIS BROWN!!!!iewwwwl


    take me away

    ik weet natuurlijk niet hoelang het bij mij duurd, maar ik vind ze al 2 jaar goed, dus een korte fase kan je het bij mij niet noemen :P

    Nouja... een Fase die dan bij wel heel veel lang blijft.
    Maar ik denk nu wel niet dat het je hele leven lang gaat blijven ofzo :')


    We could Be the talk across the Town. ♥

    sowieso ik blijf niet verliefd op ze to the end of time, want ik ben niet verliefd op ze xD Maar ik weet niet hoe ik over 5 jaar tegen ze aankijk. Ik hoop eigenlijk dat ik dan nog gwn fan ben (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik denk dat eht bij mij een fase is dat ik echt Fan ben. Maar ik zal ze nog altijd herinneren :')


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Wij zijn gwn een generatie die met deze band opgroeid

    en ik hoop dat ik hetzelfde kan doen als mijn vader
    (Red Hot Chili Pepper-fan , waardoor ik ook geobs ben geraakt) uitkijken wanneer ze nog eens dicht in de buurt zijn en er gwn een bangelijk concert van maken

    Hell yeah !


    ~I'm a Rebel on a Mission.~

    niemand is verliefd op hun.


    AAP

    euhm, volgens mij kan je dat over 20 jaar pas weten, dus vraag het dan nog een keer x'D


    Beeeeeeeesje :-)

    Idunneeuuu!!!!

    Maarja ik zie me later wel al voor me Als een 50+err die op Tokio Hotel staat te rocken