• Ik dacht, nou, laat ik even de eerste klassers gaan ontmoeten, gewoon even gezellig doen, en ik had een tussenuur, en niks te doen.
    Dus, terwijl ik heel aardig vraag of ze het leuk hebben op school, krijg ik dit antwoord terug; 'Tief lekker op.'
    Oh, nou, sorry hoor. Ik probeer ook maar aardig te zijn #_#.
    Serieus, de eerstejaars zijn echt, fcking gemeen bij ons op school, want bij een jongen uit mijn klas is dit ookal gebeurt :3.
    Heeft iemand ook vervelende eerstejaar :Y)?


    Ik wil btw geen eersteklassers @ Quizlet beledigen, rofl :'D.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2010 - 20:39 ]


    I hope heaven needs you more than I do now.

    sommige denken echt dat ze alles zijn xD
    grote mond hebben 'omdat het zo stoer is'


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Bij ons is iedereen juist gemeen tegen hun, of ze plagen hun constant, of lachen hun uit. Alhoewel ik echt stress krijg van die jongetjes (ook eerstejaars, heh). Lopen ze rond met petten, Bieberhaar (hoe moet ik het anders noemen? D: ), kleding met felle kleuren dat het pijn doet aan je ogen, schelden heel veel en spuwen steeds op de grond. T__T


    All this dampness is damp.

    Genius schreef:
    Oh en ik zit op het MBO dus mijn 1e jaars zijn al adolescent en gedragen zich fatsoenlijk (nerd)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Onze eerstejaars zijn héél erg klein.
    En ze gaan allemaal van die dingen doen waarvan ze denken dat het cool is.
    En er zijn bepaalde dingen die ze nog niet doorhebben, zoals dat je niet moet stil blijven staan midden op een trap of in de fietsenkelder.


    effort never betrays you

    Dat zoude ze niet moeten proberen bij mij hoor (cat)
    Maar eigenlijk heb ik totaal geen contact met de 3de jaars (1ste en 2de zit op een andere school)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Die eerste klassers kijken me altijd zo raar aan. Misschien komt dat doordat ik altijd in het zwart ben, maar kom op je hoeft dan iemand toch niet 35 minuten lang met grote ogen aan te staren?


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Hahahaha, nou ik heb een vrij grote school en er zijn iets van 180 / 190 eersteklassers bij mij. En echt serieus elke eerste klasser kent mij. Haha, want ik liep een keer met 3 vriendinnen de aula binnen en er was geen tafel weer vrij. Dus ik kijk rond opzoek naar mensen die ik ken en ik zie dan in het midden van de aula 3 tafels waar alleen maar brugwuppers aan zitten. Dus ik loop er zo heen met een bigsmile on my face en ga heel droog aan zo'n tafel zitten. Dus me 3 vriendinnen komen er heel gezellig bij zitten en we begonnen een beetje te praten met die mensjes. En sinds dien ben ik dikke matties met eerste klassers. xd Maar me 3 beste vriendjes zijn toch echt wel Jordy, Nino en Diego. xd


    Never wait for perfection, just make it.

    Bladder schreef:
    Die eerste klassers kijken me altijd zo raar aan. Misschien komt dat doordat ik altijd in het zwart ben, maar kom op je hoeft dan iemand toch niet 35 minuten lang met grote ogen aan te staren?

    Niet om het even hoor, maar je bent 13. Ik was zelf 13 toen ik een brugger was. =P


    ars moriendi

    Lipsy schreef:
    Onze eerstejaars zijn héél erg klein.
    En ze gaan allemaal van die dingen doen waarvan ze denken dat het cool is.
    En er zijn bepaalde dingen die ze nog niet doorhebben, zoals dat je niet moet stil blijven staan midden op een trap of in de fietsenkelder.


    Jah,,dat ken ik. En dan zijn ze boos als je er tegen loopt -.-


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    haha
    bij mij hadden ze een lege fles water tegen het hoofd van mn beste vriendin aan gegooid xD


    sometimes when I say "oh I'm fine" I want someone to look in my eyes and say "Tell the truth"

    Kuyt schreef:
    (...)
    Niet om het even hoor, maar je bent 13. Ik was zelf 13 toen ik een brugger was. =P


    Die snap ik even niet


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Waterfalls schreef:
    haha
    bij mij hadden ze een lege fles water tegen het hoofd van mn beste vriendin aan gegooid xD


    Ik had hem gevuld en dan terug gegooit.


    Never wait for perfection, just make it.

    XD Gekke bruggers.

    Onze klas(3VWO) heeft hun kluisjesblok tegenover dat van een groepje bruggies. Ze zeggen echt van die rare dingen, en zijn zo klein enzo! XD
    En de aula wordt altijd door bruggers overheerst. Omdat ze op die info avonden altijd zeggen dat de enige plek is waar je mag zitten, dus doen ze dat altijd. XD

    En er zit echt een hele lekkere jongen bij ons in de 1e(beetje klein alleen, over 3 jaartjes...), en ik en m'n vriendin staren dan altijd een beetje zo: :9~ naar hem, dus hij kijkt dan altijd heel melig en een klein beetje bang, dat is altijd wel grappig...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    vorig jaar vielen ze wel mee, maar nu vind ik ze echt irritant fzeuw.
    Pas was er een brugger gevecht ö
    En ze jatten altijd onze kleedkamer met gym :o
    Er zitten soms wel vn die cuties tussen, maar die andere..


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    bij ons zijn er eersteklassers die harstikke bang zijn, dan zet je je tas op tafel en dan gaan ze bijna gillend weg. Maar ook van die andere die je gewoon uitschelden en je niks van je aantrekken


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'