• De stelling van vandaag luidt:
    Het is niet goed als er geen buitenlandse kinderen in een klas zitten, want dan gaan de Nederlandse/Belgische kinderen eerder discrimineren

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oneens, bij mij in school is het juist andersom. Daar zijn de buitenlanders in de meerderheid en daarbij gebeurd het wel eens dat zij Nederlands en Belgen buitensluiten...


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik zat nooit bij buitenlanders in de klas. En ik ben er niet door gaan discrimineren. Mijn beste vrienden zijn buitenlands. Dus oneens.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Wtf? waar slaat dat op? --'


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Oneens, als ze je juist niet bij andere culturen in de klas proppen ga je pas anders en raar over ze denken.


    your eyes are like stars in the night.

    Assassin schreef:
    Oneens.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Assassin schreef:
    Oneens.

    Oneens.


    -

    nerveus schreef:
    Eens, want bij ons is het eigenlijk andersom. Dat die buitenlanders de Nederlandse klasgenoten lopen te discrimineren. Het komt niet altijd van de Nederlanders hoor ;)


    Hahaha, die vind ik geniaal xd. Buitenlanders die Nederlanders discrimineren xd.


    Never wait for perfection, just make it.

    Oneens .


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    ik ben buitenlands
    en ik heb buitenlandse en nederlandse en belgische vrienden
    wat denk je dat ik ben eens of oneens? xD


    Sup n_n

    Volgens mij heeft het daar niets mee te maken...


    When I was born the devil said damn competition >.<

    Oneens.;D


    Ivar Oosterloo.

    Zou kunnen, maar ik denk dat het eerder ligt aan de invloeden van de hele omgeving en niet enkel school.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    t'maakt volgens mij niks uit volgens mij heeft het inderdaad te maken met de hele omgeving en ook met je karakter natuurlijk:Y)


    true beauty is on the inside ^^

    Volgens mij maakt het niet veel uit. Ook al heb ik maar 3 buitenlanders in mijn jaar van 92 kinders.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.