• Hahaha, ik ben nu aan het oppassen op me broertje en hij moest naar bed. Dus hij ging heel koel ze tandenpoetsen en ik stond er niet bij of zo. Toen begon hij ineens vet hard me naam te roepen, dus ik als een of andere mongool er heen rennen denkend dat hij is gevallen en half dood gaat of zo. Is zijn tand eruit. -.-' Hij helemaal trots met zijn mond vol bloed en zijn tandje in zijn hand vertellen dat zijn tand eruit is. En echt, me moeder zit echt al 2 weken lang erop te wachten, is ze weg valt zijn tand eruit. -.-' En nu zit hij heel schattig een smsje via mijn bb te sturen naar mijn moeder dat zijn tand eruit is. xd


    Never wait for perfection, just make it.

    Ach, wat schattig (:


    effort never betrays you

    Schattig. :p


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    aaah wat lief <3
    zeg maar tegen je broertje dat ik blij voor hem ben dat zijn tand er uit is. :"D


    Life is a beautiful struggle

    Lieff<3
    Ik zie mijn broertje al staan(krul)


    Food.

    Resume schreef:
    aaah wat lief <3
    zeg maar tegen je broertje dat ik blij voor hem ben dat zijn tand er uit is. :"D


    Ghehe zal ik doen. x]


    Never wait for perfection, just make it.

    Aww <3333
    Ghehe en dààrom kwam je dus niet op msn? xd
    <33

    Alaska schreef:
    Aww <3333
    Ghehe en dààrom kwam je dus niet op msn? xd
    <33


    Jaa. xd


    Never wait for perfection, just make it.

    Ahw wat lief haha, mijn neefje is nu ook zo trots op zijn tandjes die eruit gaan!


    Everything is worse without music.

    Lipsy schreef:
    Ach, wat schattig (:


    None but ourselves can free our minds.

    Haha, me broertje stond zonet heel trots in de spiegel te kijken naar het MEGA gat in zijn mond. Dus toen zei ik vet droog: "Je vind jezelf nu echt pro hea?" Dus hij knikken. xd


    Never wait for perfection, just make it.

    Awww, hoe lief! (krul)


    Let the Night embrace you

    Wat cutee! Ik wil ook een klein broertje! > Ik heb al een grote --'


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Hahah schattieg. (krul)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Oh dat is zo leuk, Zeg dat hij het onder zijn kussen moet leggen voor de tandenfee en leg er een euro of zo onder morge vroeg of laat in de avond


    No regrets, just love

    Kosmos schreef:
    Oh dat is zo leuk, Zeg dat hij het onder zijn kussen moet leggen voor de tandenfee en leg er een euro of zo onder morge vroeg of laat in de avond


    OMG! Jaa, dat ga ik doen!! Dankje. (:


    Never wait for perfection, just make it.