• De stelling van vandaag luidt:
    In een douche word je schoner, dan in een bad

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Slime schreef:
    Voor mijn gevoel word je onder de douche schoner.


    You can't fly unless you let yourself fall.

    Dit kan geen stelling zijn, want dit moet wetenschappelijk bewezen worden en dan is het of een feit of een stelling zijn die gewoon niet klopt.


    your eyes are like stars in the night.

    Crazyness schreef:
    oké kansloze stelling, maar volgens mij maakt het niet zo heel veel uit en wordt je bij beide schoon, wat uiteindelijk de bedoeling is toch? :) x.d


    I write my own story of life

    MyrtheYara schreef:
    een bad vind ik lekkerder maar na een douche voel ik me schoner :Y)

    das waar bad is zo lekker maar douche lijkt me toch schoner


    Sup n_n

    Ik vind douche lekkerder en voor me gevoel word ik veel schoner dan in een bad.. :)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik zit eigenlijk nooit in bad.. Maar ik voel me sowieso schoner als ik onder de douche vandaan kom (:

    Toxxxic schreef:
    Voor mijn gevoel wel.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Een, dat gevoel heb ik zelf wel altijd.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ook voor mijn gevoel word je in een douche schoner. Nu heb ik geen bad, alleen een douche maar als wij op vakantie zijn ( denk aan centerparcs oid ) en ik ga daar in bad liggen doe ik het alleen voor het even lekker dobberen. Daarna laat ik het bad leeglopen en was me onder de douche. Ook ik vind dat in bad het vuil blijft hangen, ik bedoel je laat een bad vollopen, wast je eigen en daarna laat je het bad weer leeglopen. Al die tijd zit je dus in je eigen vuil.. Thats my vieuw ;)


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Eens.


    -

    geeen idee want wij hebben alleen maar een douche :Y)


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Als ik het logisch bekijk wel ja, want de viezigheid spoelt dan direct weg, en in een bad is dat niet het geval :P


    Life is hard and then we die

    Wtf,
    je word allemaal even schoon/vies van water, indien je geen shampoo of zeep gebruikt is het allebei hetzelfde.
    En als je bij beiden shampoo of zeep gebruikt, word je weer even schoon. Simpel. :')


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ability schreef:
    Inderdaad, in een bad blijft het vuil rond je, en in een douche spoelt het weg. Lang leve douchen (':


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    voor mijn gevoel wel.
    in een bad heb ik het idee dat ik in mijn eigen vuil lig te weken, onder de douche niet


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."