• De stelling van vandaag luidt:
    In een douche word je schoner, dan in een bad

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    50/50 omdat het volgens mij niet uit maaktxD


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Crazyness schreef:
    oké kansloze stelling, maar volgens mij maakt het niet zo heel veel uit en wordt je bij beide schoon, wat uiteindelijk de bedoeling is toch? :) x.d


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Klopt. Want ik kan altijd met mijn nagels het zeep van m'n lichaam afschrapen als ik in bad lig of zo :'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ability schreef:
    Inderdaad, in een bad blijft het vuil rond je, en in een douche spoelt het weg. Lang leve douchen (':


    Maar als ik dan toch in bad wil gaan dan douch ik eerst ff en ga dan het bad in...

    [ bericht aangepast op 8 okt 2010 - 17:41 ]


    When I was born the devil said damn competition >.<

    wrs wel. In een bad zit ge in u eigen vuil hé.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ja, dat is wel zo, maar vaak heb je in een bad ook een douche zitten, dus maakt het niet zo veel uit..


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Poseidon schreef:
    Dit kan geen stelling zijn, want dit moet wetenschappelijk bewezen worden en dan is het of een feit of een stelling zijn die gewoon niet klopt.

    ?


    None but ourselves can free our minds.

    Whatever this the same

    Nu ja ik hou meer van de douche hier dan dat bad ='DD


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Oneens.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ecstatic schreef:
    Het voelt wel zo, want in bad blijft al het vuil hangen terwijl in de douche het direct weg spoelt.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    ik denk het wel. maar badderen is relaxer! (cool)


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ecstatic schreef:
    Het voelt wel zo, want in bad blijft al het vuil hangen terwijl in de douche het direct weg spoelt.


    effort never betrays you

    Ecstatic schreef:
    Het voelt wel zo, want in bad blijft al het vuil hangen terwijl in de douche het direct weg spoelt.


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Ability schreef:
    Inderdaad, in een bad blijft het vuil rond je, en in een douche spoelt het weg. Lang leve douchen (':


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Eens. Ik heb geen eens een bad. (':


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.