• Piet van der Hem, die schilder, is mijn overoverovergrootopa (zoiets.)
    Laurens van der Hem, de allereerste atlas-maker, is ook een héééle verre opa.
    En Roderick van Gooische Vrouwen zit bij mijn neef in het hockeyteam en een vriendin van m'n moeder is een keer over het hondje van Linda de Mol gestruikeld. x)
    Ohja, Sanne Wallis de Vries is de zus van een collega van mijn vader.
    What about you?


    It's time to be happy again.

    ralf mackenbach moet ik blij mee zijn ha? *sarcasme*


    loyalty takes yaers to build, only seconds to destroy

    Uh, René Klein van Popstars?


    Life is hard and then we die

    ooh, en Kenneth vanbaeden uit de helaasheid der dingen

    en Jill van jill en lauren, eurosong. zat er vorig jaar mee in de klas, en dit jaar in LO en zedenleer bij haar. ze is'n streek.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    ik kreeg een keer les van de neef van guus meeuwus ( ik weet nie hoe je dat schrijft xD)
    Peter van der Velden ( een zanger ) is mijn neef,
    En een vriendin van mij is verre familie van Lady Gaga :D
    En die presentator met die een arm heeft mij een keer geinterviewd in Den Bosh omdat wij De eerste JB kaartjes hadden :x :$
    En mijn vriendin's vader heeft een keer de limo gespoten van DI-RECT ;P
    x

    [ bericht aangepast op 15 jan 2011 - 18:44 ]


    Believe.

    beliebuuwr schreef:
    (...)

    Ja sure, Justin bieber is canadees.


    indd geloof het niet ;P


    Believe.

    mwa ik heb er wel eens gezien en gesproken maar die zijn allemaal frans dus die kennen jullie niet :p


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Pomegranate schreef:
    - Fokko (ex gitarist van The Jeremy's en nu zanger van Want Want) heeft mij een half jaar lang gitaarles gegeven

    Haha, Fokko heeft ooit nog eens heel lang met mij staat praten toen ik in 't Ukien was (:

    Mijn vader heeft vroeger gedoken met een of andere Nederlandse volkszanger, ik ben zijn naam even kwijt. En Rox en Dré Hazes zaten bij mij op school (: Oh, en ik ken een aantal mensen die Destine, MakeBelieve en Only Seven Left goed kennen, maar dat is niet zo boeiend eigenlijk :')

    [ bericht aangepast op 15 jan 2011 - 18:57 ]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    FACEPLANT schreef:
    Ik woon in de zelfde stad als Destine, fiets bijna elke dag langs hun straat, en loop ze nog wel eens tegen het lijf. Ik ken ze niet persoonlijk tough.
    En een vriend van mij is bevriend met Hinne (of zo iets) van Only Seven Left. Ik vind het alleen zelf een ontzettend slechte band :'D


    Super vet dat jij Destine soort van kent!! :D


    Believe.

    Mijn twee achternichten zitten in een beroemde dansgroep ergens.
    Ik woon een paar straten van het oude huis (haar ouders wonen er nog) van marleen veldhuis.
    Ik ken weerman dennis de wild.
    K1 fighter waarvan ik de naam kwijt ben. Peter aerts ofzo.
    Die vriend van de zoon van flodder (in de serie) woont ook hier in de buurt.

    Er wonen best wel wat bekende mensen hier bij mij in de buurt.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Mijn neef zat in een bandje met Esmee denters vroegah :Y)


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    - Mijn opa was tuinman van de vader van Linda de Mol
    - Mijn vader zijn ex-collega was de vader van die voetballer Edgar Davids
    - Mijn nicht heeft in de klas gezeten met EliZe
    - Die jongen uit die Bontekoe film, volgensmij Martijn Hendrikx zat bij mij op school
    - En mijn economie leraar moet gewoon een tweeling zijn van Cory Monteith en dan geadopteerd door een Nederlandse familie want hij lijkt er echt al 2 druppels water op.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Renate verbaan, ze is de vriendin van een meisje uit mijn klas haar moeder -jaa volg je het nog?(krul)


    Behind the laughter it actually means something.

    Zelf ken ik geen beroemde mensen. (krul)
    Alleen is mijn klastitularis zijn broer Steven Stil (Dirk Van Vooren) uit Piet Piraat. :Y)


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Ik heb wel eens met Hinne (onlysevenleft) gepraat!<3en op de foto geweest


    Just because it burns doesn't mean you're gonna die.