• Piet van der Hem, die schilder, is mijn overoverovergrootopa (zoiets.)
    Laurens van der Hem, de allereerste atlas-maker, is ook een héééle verre opa.
    En Roderick van Gooische Vrouwen zit bij mijn neef in het hockeyteam en een vriendin van m'n moeder is een keer over het hondje van Linda de Mol gestruikeld. x)
    Ohja, Sanne Wallis de Vries is de zus van een collega van mijn vader.
    What about you?


    It's time to be happy again.

    Zo'n meisje uit Spring! dacht ik had mijn vader al eens ontmoet..

    En Kristel van K3.


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    Ehm. Even denken.
    Ik heb een onbekend Limburg bandje, The Wild Things ontmoet, en ook een Zweedse zangeres (Amy Diamond).
    Mijn beste vriendin kent Jamal (iemand die ooit meegedaan heeft aan X-Factor), en zij kent ook Sabrina Starke. (Maar da's een collega van de ex van de broer van een vriendin van mijn zus-geval)


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    De band van mijn crush (die ik ook heb ontmoet doordat ik naar die band ging kijken) ken ik, en dat zijn allemaal hartstikke aardige, leuke gozers. <3

    Enneh.. nou ik heb heel veel bekende Nederlanders ontmoet in mijn tijd dat ik vroeger meedeed met een groot internationaal tvprogramma..
    En ik heb Jeroen van Koningsbrugge, Dennis vd Ven en Ruben vd Meer, Tijl Beckand, Ruben Nicolai regelmatig gezien/gesproken. =]


    ars moriendi

    Sander Boschker? Is de vriend van een ex-collega van me moeder
    en ik heb Marc Janko en Danny Landzaat gespot in een hotel/restaurant


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Mijn neef is de sterkste man van Noord-Nederland en heeft al verscheidene titels op zijn naam staan.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Mijn oom heeft wat kampioenschappen gewonnen met boksen en heeft nog gebokst met Steven Seagal.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Een klasgenoot van mij speelt in De Bende van Sjako (cat)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Naast mij woont de neef van Wesley, en nee niemand kent Wesley (cat)
    Mijn tante kent ene voetballer
    en mijn opa en oma hebben op het pleintje bij een voetballer gewoont

    Nee ik weet niet welke voetballers, maar ze waren niet wereld beroemd!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ben lekker apart en ken geen beroemd iemand :')
    Of, nja, dat meisje dat Holland's got Talent had gewonnen woont hier ennnnn nog iemand van X-factor ofzo.


    I live for the applause, you will die for it.

    Mijn neef was iets van Nederlands Kampioen judo van het leger. En volgens mij heb ik hier eerder dat verhaal dat ik Tuomas Holopainen én Guus meeuwis allebei bijna heb aangereden :'d

    [ bericht aangepast op 24 okt 2010 - 22:11 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik kwam Sylvie van der Vaart tegen in ons winkelcentrum!


    I recycle my thoughts.

    En mijn pa heeft trouwens een lange tijd samengewerkt met die gast van het smurfenlied. Blijkt een ontiegelijke zak te zijn.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    die voetballer van ajax van der zeeuw is de vriend van de zus van mijn vriendin
    en me nicht speelde in beauty en de nerd
    en yes-r ontmoet(vind hem wel kut hoor)
    en een vriend van me zat op de oude school van doutzen kroes

    Ik ben vaak bij trekkertrek BN'ners tegen het lijf gelopen. (M'n pa sleept me daar altijd naartoe) En Maaike Jansen, die een keer popstars heeft gewonnen is een kennis van een oom van mij.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik ken de oma van anouk van kus (cat) en haar heb ik ook wel gesproken (cat)


    My heart is yours and so am I