• Roken/rokers?

    ~& Oh, please. Laat het niet uitlopen tot een roker-nietroker ruzie. (:~

    [ bericht aangepast op 11 okt 2010 - 18:12 ]


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Heb er een schijthekel aan, vooral omdat ik elke ochtend na mijn schoonheidsslaapje beneden in een huge rookwalm terecht kom. En ja, m'n keel kan teveel rook niet trekken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind 't stinken en vuil maar als iemand rookt is dat voor mij zijn of haar keuze. Zolang anderen er geen nadeel aan ondervinden vind ik 't best ;D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik denk er niets over. Hier thuis doen ze het allemaal behalve ik, en ik laat ze maar.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Moet iedereen maar voor zichzelf uitmaken, maar ik ga het nooit doen. Het stinkt (behalve vanillesigaretten dan) en het is rotslecht voor je gezondheid.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik rook zelf, ja? En daar ga ik geen mening over geven. Niet elke roker is hetzelfde, niet elke roker rookt om dezelfde reden. Capiche? En daarbij word ik al misselijk als ik die vooroordelen hier lees.


    s[he] be[lie]ve[d]

    Sid schreef:
    Moet iedereen maar voor zichzelf uitmaken, maar ik ga het nooit doen. Het stinkt (behalve vanillesigaretten dan) en het is rotslecht voor je gezondheid.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik rook zelf & idc wat andere mensen ervan vinden, mensen uit mijn vriendenkring roken ook, en de niet-rokers hebben der geen problemen mee. ;d


    None but ourselves can free our minds.

    Meth schreef:
    Ik rook zelf, ja? En daar ga ik geen mening over geven. Niet elke roker is hetzelfde, niet elke roker rookt om dezelfde reden. Capiche? En daarbij word ik al misselijk als ik die vooroordelen hier lees.

    + hier ben ik het ook mee eens ;D.


    None but ourselves can free our minds.

    Strobelight schreef:
    (...)
    + hier ben ik het ook mee eens ;D.

    Tss ;D
    -out-


    s[he] be[lie]ve[d]

    Tis misschien wel ongezond , maar tegenwoordig kan je niks meer doen zonder dat het het slecht voor je is. Maar het is idd niet goed voor je. Sommige beginnen er mee door vrienden of stoer doen wat natuurlijk de domste reden is want de meesten raken dan ook nog is verslaafd. Maar het maar wel rustig en neemt stress weg :') en geldverspilling ? das een eigen mening maar er zijn best wel meer idioten dingen waar mensen hun geld aan op doen