• Ik ga volgende week zaterdag met een hele grote groep van ongeveer 25 mensen poolen hier ergens in de buurt. Allemaal heel leuk en aardig, maar ik kan totaal niet poolen want ik heb het nog nooit gedaan. (krul)

    Hebben jullie wel eens gepoold en is het moeilijk? :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ben daar geweldig slecht in. (':


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    ik ging dat ook eerst doen met m'n zus, vader en oom en omg ik was zo slecht hahahhaha :'D


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ik heb dat nog nooit gedaan, en ik snap het ook niet =$


    Everything is worse without music.

    Ik heb het wel eens gedaan, maar ik ben nou niet echt een fantastische pooler xD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ability schreef:
    Ik ben daar geweldig slecht in. (':

    Ik heb ook echt het idee dat ik er gigantisch in ga falen. Sowieso ben ik half motorisch gestoord, dus dat wordt nog wat :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb dat best vaak gedaan, en ik suck er best in.
    Het is best lastig, maar als je het snapt, moet je ook nog de bal steeds goed raken enzo :3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik heb dat wel eens gedaan en het is echt heel leuk! Alleen is het best wel moeilijk, vind ik dan. Want ik ben er zeer slecht in, ghehe. (:

    Heatherfield schreef:
    (...)
    Ik heb ook echt het idee dat ik er gigantisch in ga falen. Sowieso ben ik half motorisch gestoord, dus dat wordt nog wat :'D

    Haha, ik wens je succes. :Y)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik heb het wel eens gedaan met een aantal vrienden, en ik kon het ook niet, en gelukkig was mijn crush erbij om me te helpen... Haha, heel slecht I know.

    Maar als je met leuke mensen bent, maakt het echt geen reet uit of je kan poolen of niet. Anders ga je mensen aanmoedigen of zo of helemaal afkraken:Y)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Significance schreef:
    Ik heb dat nog nooit gedaan, en ik snap het ook niet =$


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Nooit gedaan :'D


    -

    Da's leeeuk _O_


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dat is heel leuk, maar je moet er in komen. De eerste keer is het heel moeilijk, maar het is leuk en dat is het belangrijkste.


    Live life limitless.

    haha, poolen is funny xD vooral als je er niet zo goed in bent xD -grapje-
    ik ben er niet zo heel goed in, maar het is egt heel leuk :D

    Ik ben er wel goed in om het balletje zo te raken dat het over het andere balletje heen springt, oftewel ik kan er niks van.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.