• We hebben een hele drukke klas. Echt niet normaal. Zoals je zelf al wel kan raden, vinden leerkrachten dat niet al te prettig. De leerkracht Nederlands dacht ons te temmen door een test te doen over ongeziene leerstof, maar niemand trok zich er wat van aan en bleef even druk.

    Nouja, vandaag kregen we die test terug en zoals ik al verwachtte, heb ik geen goed resultaat. Ik vind dit echt rot, want ik ben één van de enigste die nooit druk of zo is. ._.
    Al diegene die altijd heel druk zijn, hebben heel goed. Ik was echt gefrustreerd. Zoals de leerkracht zei waren het diegene die verdienden slechte punten te halen die goede punten hadden en diegene die het niet verdienden wiens punten slecht waren.

    Maandag krijgen we ons rapport en die test wordt nog mee verrekend in het totaal. Als we die test niet hadden gedaan, had ik 4 procent meer op Nederlands gehad en dat was grotendeels de oorzaak waarom ik heel boos was (wat ik niet liet merken). ._.

    Mijn klas heeft die leerkracht al eens bijna laten wenen en de leerkracht die een engelengeduld heeft, hebben we al hysterisch gekregen...

    Voor alle duidelijkheid: ik wil er niets aan doen en er is ook niets aan te doen, ik wilde gewoon even mijn frustraties kwijt. :'D

    [ bericht aangepast op 15 okt 2010 - 21:02 ]


    Only losers can act the way you do

    omg. ._. ik vind dat je hiermee naar die leerkracht moet stappen, of naar je mentor moet gaan.


    Life is a beautiful struggle

    Resume schreef:
    omg. ._. ik vind dat je hiermee naar die leerkracht moet stappen, of naar je mentor moet gaan.
    Ik heb het tegen die leerkracht gezegd en ze zei: 'Ik weet het, Emilie. Het leven is niet eerlijk.'

    En mijn mentor is geen oplossing omdat die al die kinderen van mijn klas heel goed kent omdat ze bevriend zijn met haar dochter/zoon, ze vindt ze heel leuk en zo. Ze gaat er echt niets tegen doen hoor.

    Ik wou het gewoon even kwijt. (':


    Only losers can act the way you do

    Zo'n mensen heb ik ook in mijn klas. We hadden een slechte test van natuurwetenschappen -slechts 3 mensen waren erdoor- en we kregen een nieuwe test. Na die inhaaltest, begonnen degenen die nooit zwijgen, te zeggen dat het oneerlijk is en dat we meer tijd moesten hebben, en dat ze het niet goed uitlegt en bla-bla-bla. Maar eigenlijk, oké, ze geeft niet goed les, maar dan nog.. Het zijn de drukke leerlingen zélf die ervoor gezorgd hebben --"
    Ik begrijp je frustatie :')


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Wij hebben ook eeen mege drukke klas dus ik ken zo'n probleem heel goed :Y)


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    gaa naar de decaan die kan er wat aan doen^^


    Some angels have no wings.

    Het kan nooit erger als onze klas van vorig jaar, damn wij waren gewoon niet leuk meer, zo erg.
    En ik deed soms ook mee, maar als je niet mee doet is het zo vervelend!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    sevani schreef:
    Het kan nooit erger als onze klas van vorig jaar, damn wij waren gewoon niet leuk meer, zo erg.
    En ik deed soms ook mee, maar als je niet mee doet is het zo vervelend!
    Wat deden jullie dan? (':


    Only losers can act the way you do

    Je hebt er altijd wel zo een paar in de klas zitten, die niet weten wat ophouden betekent.
    Al vind ik ergens best wel leuk dat die er zijn hoor, zij brengen de actie (:
    Wel rot van die test.
    Ik begrijp niet waarom ze die mee laat tellen voor degene die wel 'braaf' waren.


    effort never betrays you

    Swamp schreef:
    (...)Wat deden jullie dan? (':


    We stonden altijd bekend als de klas 'die het irritantste en drukste was met de hoogste cijfers'?
    en we hebben onze Engels lerares bijna weggepest, omdat ze scheel keek -daar deed ik niet aan mee, dat vond ik zielig-
    Onze mentor helemaal zitten pesten, omdat hij helemaal niks deed.
    En we gingen kei vaak, terwijl we nog gewoon les hadden.
    maar gelukkig zit ik nu in een leuke en brave klas :3


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Lipsy schreef:
    Je hebt er altijd wel zo een paar in de klas zitten, die niet weten wat ophouden betekent.
    Al vind ik ergens best wel leuk dat die er zijn hoor, zij brengen de actie (:
    Wel rot van die test.
    Ik begrijp niet waarom ze die mee laat tellen voor degene die wel 'braaf' waren.
    Een paar kan je het niet noemen, heel mijn klas is zo, op enkelingen na. Daarbij komt nog dat één druk iemand in mijn klas even druk is als 3 drukke personen bijeen.


    Only losers can act the way you do

    Swamp schreef:
    (...)Ik heb het tegen die leerkracht gezegd en ze zei: 'Ik weet het, Emilie. Het leven is niet eerlijk.'

    En mijn mentor is geen oplossing omdat die al die kinderen van mijn klas heel goed kent omdat ze bevriend zijn met haar dochter/zoon, ze vindt ze heel leuk en zo. Ze gaat er echt niets tegen doen hoor.

    Ik wou het gewoon even kwijt. (':

    dat vind ik best wel dom. ;o


    Life is a beautiful struggle

    Ik heb het dus ook altijd : l


    They fell in love, didn't they?

    sevani schreef:
    (...)

    We stonden altijd bekend als de klas 'die het irritantste en drukste was met de hoogste cijfers'?
    en we hebben onze Engels lerares bijna weggepest, omdat ze scheel keek -daar deed ik niet aan mee, dat vond ik zielig-
    Onze mentor helemaal zitten pesten, omdat hij helemaal niks deed.
    En we gingen kei vaak, terwijl we nog gewoon les hadden.
    maar gelukkig zit ik nu in een leuke en brave klas :3
    Zo staan wij ook bekend, als de klas die "het drukste en lastigste is, die de domste vragen stelt en nooit iets snapt, maar wel de hoogste cijfers scoren." Haha. Weggaan doen we wel niet, maar ik vind het best al wel erg ver gaan als je een leerkracht laat wenen en als je de leerkracht die het meeste geduld heeft van alle leerkrachten op school hysterisch laat worden? :'D


    Only losers can act the way you do

    Swamp schreef:
    (...)Zo staan wij ook bekend, als de klas die "het drukste en lastigste is, die de domste vragen stelt en nooit iets snapt, maar wel de hoogste cijfers scoren." Haha. Weggaan doen we wel niet, maar ik vind het best al wel erg ver gaan als je een leerkracht laat wenen en als je de leerkracht die het meeste geduld heeft van alle leerkrachten op school hysterisch laat worden? :'D


    haha wij hebben ook die van Engels laten huilen, ze flipte 'm telkens helemaal uit door twee leerlingen met hun bijdehandte opmerkingen, en iedereen lachen.
    We hadden ook eens een grap uitgehaald hoor met 1 april
    Casper riep vet hard door de klas: 'Brand.'
    en zoef, iedereen rent het lokaal uit, en let haar alleen staan.
    dat was geniaal eigenlijk :'D


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb ook zo'n klas...
    Ik ben zelf niet echt zo druk en gelukkig haal ik wel redelijk goede punten dus ik mag niet klagen (A)

    Veel succes met de rest van het schooljaar x]


    Time you enjoyed wasting was never really wasted <3