• ik heb dus op internet een hele leuke jongen ontmoet. we kennen elkaar nu 6 weken en vandaag heb ik hem samen met een vriendin in de stad ontmoet hij was echt heel aardig en lief enzo. jullie denken natuurlijk oeii kan ook een loverboy zijn maar hij doet gewoon en niet echt slijmerig. ik ben ook niet dom ik kijk ook wel uit. er zijn alleen 2 probleempjes. 1 hij is 18 noujah voor mij is dat niet echt een probleem maar voor jullie blijbaar wel t scheeld 3,5 jaar dat vind ik best meevallen. in december word ik 15 dat klinkt al veel beter dan 14 toch :P en t 2e probleem is mijn ouders. ze zijn best wel streng. als ik alleen al zeg dat ik zit te chatten met mensen op internet gaan ze al uit hun dak! laat staan dat ik ga zeggen dat ik een jongen leuk vind xD maar ik weet dus niet wat ik moet gaan zeggen als hij hen gaat ontmoeten ik wil ook niet liegen tegen hun :( wat moet ik doen?

    [ bericht aangepast op 18 okt 2010 - 22:01 ]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Kom op je bent pas 14 en je klinkt zo onwetend. Stop er mee.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Niet elke jongen van het internet is een loverboy, inderdaad. In tegenstelling, zo heb ik mijn vriend leren kennen. Maar er zit nog wel een behoorlijk leeftijdsverschil tussen jullie. Je moet het zelf weten.


    Your make-up is terrible

    Ach als je hem in het echt hebt ontmoet en hij gewoon aardig en leuk is, hoef je toch niet per se te vertellen dat je hem via internet kent?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Foei , stop .


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    ATL schreef:
    Kom op je bent pas 14 en je klinkt zo onwetend. Stop er mee.

    Inderdaad.


    effort never betrays you

    Niet elke jongen is een loverboy, maar met internet kan je niet voorzichtig genoeg zijn,,
    en er zit toch best wel wat leeftijdsverschil tussen jullie,, ik zou het sowieso tegen je ouders vertellen (zeker als je wil afspreken) dat je ouders wel weten waar je bent en met wie je daar bent,, en ook niet alleen met hem afspreken (dan bedoel ik, niet op een plek waar niemand anders is)
    maarja, je moet zelf weten wat je doet,, mij lijkt het alleen niet echt slim om het door te zetten met een jongen die je via internet kent,,


    Never forget the things that make you smile

    hmm. Kijk gewoon of het klikt en de rest wijst zichzelf wel uit.
    -Just Dance,It's Gonna Be OK-


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Laat ze hem ontmoeten.


    No growth of the heart is ever a waste

    K heb zelf n vriend via internet (naja, lang verhaal) gehad :X Ze zijn niet allemaal slecht;) Maar vertel het wel je ouders, het is altijd goed om te weten voor ze waar je bent, en zeker als je hem nog niet al te goed kent ;)


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Cake schreef:
    Niet elke jongen is een loverboy, maar met internet kan je niet voorzichtig genoeg zijn,,
    en er zit toch best wel wat leeftijdsverschil tussen jullie,, ik zou het sowieso tegen je ouders vertellen (zeker als je wil afspreken) dat je ouders wel weten waar je bent en met wie je daar bent,, en ook niet alleen met hem afspreken (dan bedoel ik, niet op een plek waar niemand anders is)
    maarja, je moet zelf weten wat je doet,, mij lijkt het alleen niet echt slim om het door te zetten met een jongen die je via internet kent,,


    ik heb m vandaag al met een vriendin ontmoet in de stad xD ik vind m echt heel leuk en hij mij ook denk ik :P maar ik vind t gwn flauw van mn ouders dat ze hem de kans niet geven


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik heb wel eens een vriendje via internet gehad. Via Quizlet. Nou alleen maar ellende hoor! Ik was eerst echt heel verliefd op hem. Hij was ook heel lief enzo. En op de foto ook best knap. En drie dagen ging het goed. Tot hij opeens zei dat hij naar bed was gegaan met zijn beste vriendin. Ik was daar helemaal kapot van. 2 dagen later zei hij dat het hem speet en dat hij het contact had verbroken met die vriendin en dat hij voor mij koos. Nou, ik maakte het weer aan, want stiekem was ik wel nog steeds verliefd op hem. En weer 4 dagen later, maakte hij het uit omdat hij zou gaan verhuizen naar Frankrijk en homo bleek te zijn.:S Ik begreep er steeds minder van. Hij had een broertje die homo was en hij zei eerst dat hij het vies vond. En toen was hij opeens zelf homo. Hij verwijderde zijn account op Quizlet en maakte steeds een nieuwe aan. Maar ik had hem door omdat hij van een bepaalde serie fan was en daarover steeds een account maakte. En hij had zich ook voorgedaan als een meisje... En toen ging hij allemaal vragen over die jongen waarmee ik had gehad stellen, maar ik had het er nooit over gehad met 'dat meisje' dus ik vroeg haar hoe ze dat wist en account was meteen weer verwijderd :O
    Daarna heb ik alles wat op hem sloeg geblokkeerd&verwijderd. En er gelukkig nooit meer wat van gehoort. :P

    Maar het kan ook anders lopen, maar ik raad het je niet aan.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ATL schreef:
    Kom op je bent pas 14 en je klinkt zo onwetend. Stop er mee.


    ik heb ook met hem gebeld en gesmst waarom moet ik stoppen O.O haha ben al bijna 15 srry maar hij is echt ontzettend leuk mischien vergooi ik mn kans als ik er nu mee stop:P


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    ATL schreef:
    Kom op je bent pas 14 en je klinkt zo onwetend. Stop er mee.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Je hebt hem vandaag ontmoet zeg je ? :8
    dan is hij geen internetvriendje meer, nono, je hebt hem ontmoet.


    We're hiding behind skin that's too tough

    moonstargirl schreef:
    (...)

    ik heb ook met hem gebeld en gesmst waarom moet ik stoppen O.O haha ben al bijna 15 srry maar hij is echt ontzettend leuk mischien vergooi ik mn kans als ik er nu mee stop:P

    Het spijt me maar je klinkt naar mijn weten gewoon te onwetend. Je snapt niet wat het allemaal met zich mee kan brengen als het wel fout is. Ik ben ook bijna 15 en ken ook een jongen van net 18 maar ik ken hem wel in het echt en ook al lang. Praat er met je ouders over en laat ze hem ontmoeten anders zou ik er gewoon niet mee doorgaan.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.