• ik heb dus op internet een hele leuke jongen ontmoet. we kennen elkaar nu 6 weken en vandaag heb ik hem samen met een vriendin in de stad ontmoet hij was echt heel aardig en lief enzo. jullie denken natuurlijk oeii kan ook een loverboy zijn maar hij doet gewoon en niet echt slijmerig. ik ben ook niet dom ik kijk ook wel uit. er zijn alleen 2 probleempjes. 1 hij is 18 noujah voor mij is dat niet echt een probleem maar voor jullie blijbaar wel t scheeld 3,5 jaar dat vind ik best meevallen. in december word ik 15 dat klinkt al veel beter dan 14 toch :P en t 2e probleem is mijn ouders. ze zijn best wel streng. als ik alleen al zeg dat ik zit te chatten met mensen op internet gaan ze al uit hun dak! laat staan dat ik ga zeggen dat ik een jongen leuk vind xD maar ik weet dus niet wat ik moet gaan zeggen als hij hen gaat ontmoeten ik wil ook niet liegen tegen hun :( wat moet ik doen?

    [ bericht aangepast op 18 okt 2010 - 22:01 ]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    nerveus schreef:
    Ik heb wel eens een vriendje via internet gehad. Via Quizlet. Nou alleen maar ellende hoor! Ik was eerst echt heel verliefd op hem. Hij was ook heel lief enzo. En op de foto ook best knap. En drie dagen ging het goed. Tot hij opeens zei dat hij naar bed was gegaan met zijn beste vriendin. Ik was daar helemaal kapot van. 2 dagen later zei hij dat het hem speet en dat hij het contact had verbroken met die vriendin en dat hij voor mij koos. Nou, ik maakte het weer aan, want stiekem was ik wel nog steeds verliefd op hem. En weer 4 dagen later, maakte hij het uit omdat hij zou gaan verhuizen naar Frankrijk en homo bleek te zijn.:S Ik begreep er steeds minder van. Hij had een broertje die homo was en hij zei eerst dat hij het vies vond. En toen was hij opeens zelf homo. Hij verwijderde zijn account op Quizlet en maakte steeds een nieuwe aan. Maar ik had hem door omdat hij van een bepaalde serie fan was en daarover steeds een account maakte. En hij had zich ook voorgedaan als een meisje... En toen ging hij allemaal vragen over die jongen waarmee ik had gehad stellen, maar ik had het er nooit over gehad met 'dat meisje' dus ik vroeg haar hoe ze dat wist en account was meteen weer verwijderd :O
    Daarna heb ik alles wat op hem sloeg geblokkeerd&verwijderd. En er gelukkig nooit meer wat van gehoort. :P

    Maar het kan ook anders lopen, maar ik raad het je niet aan.


    wooow sorry dat ik t zeg hoor maar wat een klootzak xD
    jah ik snap het wel maar ze zijn niet allemaal zo, zodra je gaat twijfelen moet je het hem vragen en doet hij daar raar over dan gelijk stoppen want dan is hij niet te vertrouwen je moet zoiezo niet over privé dingen praten enzo haha dat doe ik ook nog laaang niet met hem, ik ben niet gek xD maar je hebt gelijk met internet moet je altijd oppassen


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    moonstargirl schreef:
    (...)

    ik heb m vandaag al met een vriendin ontmoet in de stad xD ik vind m echt heel leuk en hij mij ook denk ik :P maar ik vind t gwn flauw van mn ouders dat ze hem de kans niet geven

    Daarom zeg ik ook: laat ze hem ontmoeten.


    No growth of the heart is ever a waste

    Je klinkt echt alsof je geen flauw benul hebt van waar je mee bezig bent, sorry dat ik het zeg.


    ars moriendi

    moonstargirl schreef:
    (...)

    ik heb ook met hem gebeld en gesmst waarom moet ik stoppen O.O haha ben al bijna 15 srry maar hij is echt ontzettend leuk mischien vergooi ik mn kans als ik er nu mee stop:P


    je bent dus meerwetend als je 1 jaartje ouder bent?

    meid, je hebt lang nog niet alles gezien van de wereld.
    luister naar ons, je kan mensen om je heen leuk vinden.
    die ene jongen an net zo leuk zijn.
    maar het is ver, en je bent jong.

    Kuyt schreef:
    Je klinkt echt alsof je geen flauw benul hebt van waar je mee bezig bent, sorry dat ik het zeg.


    daarvoor hoef je geen sorry te zeggen das gwn je mening:P hmm ik weet wel waar ik mee bezig ben maar ik weet dus niet hoe ik het mn ouders uit moet leggen want van liegen komt ook alleen maar ellende neej als je gaat liegen weetje waar je mee bezig bent nou goed xD maar t gaat juist heel goed tussen ons dus ik weet ik wel waar ik mee bezig ben ik blijf voorzichtig


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    VIP schreef:
    (...)

    je bent dus meerwetend als je 1 jaartje ouder bent?

    meid, je hebt lang nog niet alles gezien van de wereld.
    luister naar ons, je kan mensen om je heen leuk vinden.
    die ene jongen an net zo leuk zijn.
    maar het is ver, en je bent jong.


    je hebt wel gelijk haha een jaartje meer of minder maakt uit niet uit:P maar t scheeld 3,5 jaar dat vind ik best meevallen, mijn vriendin is 16 en haar vriendje 19. leeftijd zegt toch niet alles? ik kijk meer naar persoonlijkheid en die heb ik vandaag gezien:P


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    moonstargirl schreef:
    (...)

    je hebt wel gelijk haha een jaartje meer of minder maakt uit niet uit:P maar t scheeld 3,5 jaar dat vind ik best meevallen, mijn vriendin is 16 en haar vriendje 19. leeftijd zegt toch niet alles? ik kijk meer naar persoonlijkheid en die heb ik vandaag gezien:P

    Meid, echt.. je hebt hem nu 1 keer gezien. Wie weet heeft hij wel slechte bedoelingen met jou? Gaattie eerst een beetje je vertrouwen winnen?


    ars moriendi

    Maargoed, ik moei me er verder niet mee. :9~


    ars moriendi

    Listen to your heart.
    Als het goed voelt, dan speelt leeftijd of afstand geen rol. Maar, als jullie elkaar willen zien wordt het natuurlijk wel moeilijk.
    Het is je eigen keuze, leven. Laat deze niet lijden door je ouders plz. Ik zeg niet dat je er voor moet gaan, maar verliefd is verliefd. Punt.


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Ivan schreef:
    (...)
    Daarom zeg ik ook: laat ze hem ontmoeten.


    ok, maar wat moet ik dan zeggen hoi mam en pap dit is mn internet vriendje, ze gaan uit hun dak! ik wil ook niet liegen tegen hun


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Kuyt schreef:
    (...)
    Meid, echt.. je hebt hem nu 1 keer gezien. Wie weet heeft hij wel slechte bedoelingen met jou? Gaattie eerst een beetje je vertrouwen winnen?

    Inderdaad, zo gaan alle loverboys te werk ze doen het nu wel anders dan vroeger hoor (':


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    moonstargirl schreef:
    (...)

    ok, maar wat moet ik dan zeggen hoi mam en pap dit is mn internet vriendje, ze gaan uit hun dak! ik wil ook niet liegen tegen hun


    Je hebt hem al ontmoet o-O dus dat internet kan je weglaten weetje =P..
    Maar, moet je hem niej eerst wat vaker ontmoeten? Je leert een persoon pas echt kennen als je hem langer ziet en kent en jah je snapt me wel weetje..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Een beetje waarde hechten aan interpunctie zal toch wel op z'n plaats zijn. ;x
    Meid, een jongen van 18 is veel te oud, kappen nu het nog kan...

    Mijn mening.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik zou er mee kappen, je bent 14, hij 18.. :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Kuyt schreef:
    (...)
    Meid, echt.. je hebt hem nu 1 keer gezien. Wie weet heeft hij wel slechte bedoelingen met jou? Gaattie eerst een beetje je vertrouwen winnen?


    ja jullie hebben allemaal gelijk ik ga zoieso de 2e keer ook niet alleen afspreken en ik ga proberen t mn ouders uit te leggen dat wordt supermoeilijk maar goed t kan niet altijd gemakkelijk zijn in je leven. ik pas natuurlijk goed op. hij zegt ook voordat we echt serieus een relatie hebben moet ik je wel wat beter kennen we hebben nu wel verkering maar jullie snappen heus wel wat ik bedoel jullie zijn slimme mensjes :'D maar pls begrijp wel hoe ik me voel


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.