• ik heb dus op internet een hele leuke jongen ontmoet. we kennen elkaar nu 6 weken en vandaag heb ik hem samen met een vriendin in de stad ontmoet hij was echt heel aardig en lief enzo. jullie denken natuurlijk oeii kan ook een loverboy zijn maar hij doet gewoon en niet echt slijmerig. ik ben ook niet dom ik kijk ook wel uit. er zijn alleen 2 probleempjes. 1 hij is 18 noujah voor mij is dat niet echt een probleem maar voor jullie blijbaar wel t scheeld 3,5 jaar dat vind ik best meevallen. in december word ik 15 dat klinkt al veel beter dan 14 toch :P en t 2e probleem is mijn ouders. ze zijn best wel streng. als ik alleen al zeg dat ik zit te chatten met mensen op internet gaan ze al uit hun dak! laat staan dat ik ga zeggen dat ik een jongen leuk vind xD maar ik weet dus niet wat ik moet gaan zeggen als hij hen gaat ontmoeten ik wil ook niet liegen tegen hun :( wat moet ik doen?

    [ bericht aangepast op 18 okt 2010 - 22:01 ]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Kuyt schreef:
    (...)
    Ik moest er toch nog echt even op reageren, want ik heb liever niet dat mensen in problemen lopen die ik kan proberen te helpen voorkomen =]


    Jah ik begrijp et =) kzou et zelfde hebben gedaan


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    OHMYANDY schreef:
    (...)

    Tante OHMYANDY voor jou :9~
    IK WIL OOK EEN KIND GABY!

    Oké, dit wordt me allemaal té ingewikkeld. Na 10 uur p.m. werken m'n hersens niet meer. ö


    *insert philosophical cringe expression here*

    Turn schreef:
    (...)
    Oké, dit wordt me allemaal té ingewikkeld. Na 10 uur p.m. werken m'n hersens niet meer. ö

    Ach, geef haar een kind (op welke manier je wil:Y)) en ze is een gezegend mens! 8D <3


    ars moriendi

    Dan wil ik een Mama =O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ik snap jullie helemaal maar voorlopig w8 ik het nog even af. ik doe gwn heel voorzichtig en zie wel wat er van komt. voorlopig hou ik hem wel in de gaten en pas later als hij mijn vertrouwen heeft gewonnen zal ik hem pas zoenen goed (a)haha en anders is het gwn jammer, maar ik snap het niet wat is er mis met 18? ik vind dat als je op iemand verliefd bent leeftijd niet echt boeit, zoals ik al eerder had gezegd t leeftijdsverschil van mn vriendin is ook 4 jaar. haha ok daar heb ik niks mee te maken.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ooooon-Topic. Grrrrr (baby)


    "I shut my eyes in order to see.'

    moonstargirl schreef:
    ik snap jullie helemaal maar voorlopig w8 ik het nog even af. ik doe gwn heel voorzichtig en zie wel wat er van komt. voorlopig hou ik hem wel in de gaten en pas later als hij mijn vertrouwen heeft gewonnen zal ik hem pas zoenen goed (a)haha en anders is het gwn jammer, maar ik snap het niet wat is er mis met 18? ik vind dat als je op iemand verliefd bent leeftijd niet echt boeit, zoals ik al eerder had gezegd t leeftijdsverschil van mn vriendin is ook 4 jaar. haha ok daar heb ik niks mee te maken.


    je zei 16/19 dat is 3 jaar en geen 4 o-O of is mijn wiskunde nou zow slecht ? o-O..

    Maar leeftijd maakt opsich niet uit.. maar this via internet hea.. wie zegt dat hij echt te vertrouwen heeft? misschien heeft die daar allang een vriendinnetje en houd hij er 2 voor de gek als je et snapt


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Slime schreef:
    Ooooon-Topic. Grrrrr (baby)

    Plug it in and turn me on tututututtu. :P

    moonstargirl schreef:
    ik snap jullie helemaal maar voorlopig w8 ik het nog even af. ik doe gwn heel voorzichtig en zie wel wat er van komt. voorlopig hou ik hem wel in de gaten en pas later als hij mijn vertrouwen heeft gewonnen zal ik hem pas zoenen goed (a)haha en anders is het gwn jammer, maar ik snap het niet wat is er mis met 18? ik vind dat als je op iemand verliefd bent leeftijd niet echt boeit, zoals ik al eerder had gezegd t leeftijdsverschil van mn vriendin is ook 4 jaar. haha ok daar heb ik niks mee te maken.


    We willen je alleen zeg maar een soort van behoeden voor gasten die de volwassen leeftijd al bereikt hebben. Dit heb je zelf waarschijnlijk niet door, maar mensen van onze leeftijd zijn heel makkelijk beïnvloedbaar. :Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik vind dat verschil wel meevallen eigenlijk -heeft het erger gezien-


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ik vind dat verschil wel meevallen eigenlijk -heeft het erger gezien-

    Het gaat (zoals he op mij overkomt) niet zozeer om het leeftijdsverschil maar meer om de manier waarop die jongen haar benadert en al na 1 ontmoeting over een relatie gaat praten.


    ars moriendi

    oww maar dat over die relatie was een beetje mijn schuld hoor :$ ik begon daar over xD owjah en dat van die vriendin die jongen word 20 dus dat is bijna vier jaar(a) maar ik ben nu moe dus kan niet meer reageren k ga slaapjes doen(a) lees morgen de reacties wel


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    PUKKELxDING schreef:
    Ik vind dat verschil wel meevallen eigenlijk -heeft het erger gezien-


    Dat bedoel ik.. de ergste was ikzag was rond de 20.. en dat waren mijn ouders.. [zijn gescheiden maar me ma is 39 en me pa 57..]

    Damn ga daar maar over na denken =P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    PUKKELxDING schreef:
    Ik vind dat verschil wel meevallen eigenlijk -heeft het erger gezien-

    Ook van die jonge wijven die met ouwe miljonairs mannetjes gaan trouwen, als zij dood gaan krijgt dat wijf de erfenis. blergh


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik zeg dit voor je eigen bestwil: stop ermee.


    Only losers can act the way you do

    Ik ben nét 14, en heb ook contact met een jongen van 18. En hij heeft me dus gister laten weten dat hij verliefd op me is, en dat hij dus verder met me wil gaan enzo.. Maar, het leeftijdsverschil is echt groot. Als hij dingen van je wil die jij niet wilt, stop er meteen mee. Succes trouwens (flower)